TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 29/9/15
בוקר יום שלישי 29.9.2015 חול המועד סוכות

וול סטריט -

הנחות והערכות כלליות:

1. מדד המעו"ף הולך ל 1500 עד 1480 וזה במינימום

2. ה S&P הולך לנמוך השנתי שלו וגם זה במינמום והוא כרגע ממש קרוב לשם
אלא שהוא לא ייעצר בזה כניראה וכבר אמרתי שגם 1600 לא תפתיע אותי
כרגע הוא על 1880

3. מדד הנסדאק שעומד כרגע על 4544 הולך לביקור ב 4000 וזה ברמת המינימום
בתרחיש קיצון הוא יבקר גם ב 2800

4. הדאקס יכול לזרום ל 8000 עד 8500 כלפי מטה

5. שום מגמה לא בהכרח תהיה רצפיה וישירה - התיקונים כלפי מעלה בתוך המגמה השלילית הם אגרסיביים ואני מניח שעוד ניראה תיקונים אגרסיביים כאלה


וול סטריט -

היה ניסיון לתקן ביום שישי כלפי מעלה...זה היה אחרי דבריה של ילין
אלא שזה לא החזיק מיים ועד לסיום נימחק ניסיון העלייה והמדד סגר על האפס
בלילה האחרון ביצעו המדדים ירידה חדה ומתקרבים לנמוך השנתי חזרה
הרקע לירידות היה ונישאר מבחינתי אותו הדבר - סין
מה שמשתנה זה רק התירוצים לתיקונים כלפי מעלה

לסיכום:
עמדתי על דעתי שהמדדים בוול סטריט יחזרו לנמוך השנתי שלהם לאורך הרבה סקירות
זה קורה בפועל...אלא שאני לא חושב שהם ייבלמו בנמוך השנתי שלהם
בכל סקירה אעדכן לגבי המצב בניפרד ואעשה הערכה מחודשת



מדד המעו"ף פקע ביום חמישי על 1543 וניסה לתקן מעלה
הניסיון הזה לא צלח ...עד לסיום הוא איבד גובה...שבר את 1540 וסגר על 1524
למעט אסם כל מניות המדד רשמו יום ירידות חריף בהובלת המניות הדואליות
כיל וחברה לישראל רשמו יום ירידות מאוד חריף על רקע מחירי הסחורות
אלא שכוחן במדד הוא מוגבל יחסית ועיקר ההשפעה השלילית באה מהמניות הדואליות והבנקים

לסיכום:
המדד חזר חזרה ל 1540
זו הערכה שנתתי בהרבה סקירות לאורך חודש שעבר
אלא שהמדד שבר את 1540 וזה מבחינתי אמור להוביל אותו ל 1500 עד 1480
לגבי ההמשך אעדכן בניפרד


הבוקר הארביטראז הוא שלילי חריף מאוד בהובלת טבע ופריגו
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי כ 0.4%
הדאקס תיקן ביום שישי כ 3% ומחק את הירידות של יום חמישי
אלא שהוא איבד גובה אתמול על רקע הסנטימנט בוול סטריט...לכן - אפשר לומר שבימים שישי ושני הוא עלה כחצי אחוז דוקא
אני חושב שמהלך מתקן בדאקס יחזיר אותו ל 9800
מדד שנחאי - אין שינוי ביחס להערכות הכלליות שלי
הדולר יש לציין למרות החלטת הריבית אצלנו נישאר אופטימי
לכיוון הגבוה השנתי שלו מעל 4 שקלים
אין היום נתוני מקרו משמעותיים במיוחד ומה שימשיך להוביל את המגמה זה ההשפעה הסינית


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1480 או 1487 עד 1514
הפתיחה בוודאות תהיה שלילית ואפילו אגרסיבית אלא שאני לא חושב שמתחת 1480
נכון לרגע זה אני מעריך שהסגירה תהיה נמוכה יותר מנקודת הפתיחה אבל לא בטוח בזה עדיין



חג שמח לכולם (המסחר מקוצר היום)
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il