| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 20/9/15 בוקר יום ראשון 20.9.2015וול סטריט - הריבית בארה"ב לא הועלתה !! בתגובה פתחו המדדים בוול סטריט במראית עיין של עליות ה S&P טיפס בול עד 2020 כאחוז של עליות אבל ממש בשעת המסחר האחרונה הוא החל לאבד גובה וסגר כלפי מטה את כל העלייה התוך יומית שלו עד לאפס למחרת יום שישי הוא הגיב בירידה יחסית אגרסיבית ואיבד כ 1.65% עד לסיום לסיכום: אמרתי ביום חמישי ואמרתי בכלל לאורך הדרך הריבית כאן היא לא העניין ...היא רק הסימפטום או הסממן או האינדיקטור זה ישאר ככה בתוקף בריבעונים הקרובים(לפחות שניים להערכתי) אמרתי גם שלא משנה אם היא כן תעלה או לא תעלה ריבית המדדים יחזרו למטה משול הדבר לבדיחה על הסיגריה והפילטר למי שמכיר מבקש אדם סיגריה ומקבל ...שואל למה עם פילטר ונותן כאפה מקבל שוב סיגריה בלי פילטר ושואל למה בלי ושוב נותן כאפה זה בדיוק מה שקרה בוול סטריט ולהסבר - ריבית הית עולה ? המדדים היו יורדים כי הרי זה לא בריא לשוק המניות וזו תגובה אינסטקטיבית ראשונית גם אם היא מנוגדת להיגיון הכלכלי הישר לטווח הבינוני ארוך אם ריבית לא עולה ? ראינו בדיוק מה קרה...במקרה שלנו עלו בהתחלה ואז החלו לרדת ועם זה באו ההסברים בדיעבד...פתאום התעוררו לחשוב...אם ילין מגמגמת זה אומר שהיא פוחדת ממיתון ובכלל מהסינים...זה אומר דורשני ובזה ניגמר הסיפור את הניתוח הזה נתתי כמדומני במייל ניפרד במהלך יום חמישי עוד לפני החלטת הריבית בכל אופן - אני חוזר שוב על עמדתי - מדד ה VIX עוד רחוק משיאו והוא יחזור לשיאו אני מאמין שגם המדדים בוול סטריט יחזרו לנמוך שנתי ואף מתחת לזה בכל אופן לטווח הקצרצר הירידה של יום שישי בוול סטריט לא מחייבת כלל וכלל המשכיות שלילית ישירה לא יפתיע אותי אם כבר בתחילת השבוע המדדים שם שוב יזגזגו בין ירוק לאדום אבל השורה התחתונה היא - עמדתי נישארת אותו הדבר ביחס אליהם עד להודעה חדשה הערה - מי שלא אוהב את עניין אי העלאת הריבית אלו בעיקר מניות הבנקים בוול סטריט הריבית הנמוכה פחות טובה עבורם מסיבות מובנות במידה מסויימת זה בתוקף גם לגבי מניות הבנקים אצלנו מדד המעו"ף זיגזג ביום חמישי ירד עד 1585 אבל סגר על 1594 בסגירה מאוד מגמגמת כל זה במחזור מסחר ממוצע לתקופה כאשר מניות הבנקים מובילות אותו לירידה למעשה אפשר לומר שספציפית ביום חמישי אלו היו בעיקר מניות הבנקים רוב מניות המדד ביום חמישי היו למעשה ירוקות בהובלת פריגו לסיכום: אני נותר עם הערכה כללית שהמדד יחזור ל 1540 אבל זה לא אמור לקרות היום ואולי גם לא מחר (בזה אני לא בטוח) אנחנו ניכנסים לשבוע הפקיעה יש מסחר היום ומחר ואז רק ביום חמישי שבו כבר הפקיעה החודשית עצמה יש חשיבות גדולה ליום המסחר הנוכחי כלומר חשוב לראות כיצד המדד סוגר את היום כי זה מאוד עשוי לסמן את הסנטימנט של הפקיעה עצמה מדד הבנקים איבד ביום חמישי בחדות כ 2% וסגר על 1413 כניראה שמניות הבנקים הריחו כבר את אי העלאת הריבית בארה"ב בכל אופן אני מעריך בשלב זה זליגה של מניות הבנקים לכיוון 1380 מדד 75 - אני מאמין שהוא יחזור בסייקל עולה נוסף ל 860 זו הערכה שכבר נתתי והיא בינתיים עדיין בתוקף הבוקר הארביטראז הוא שלילי בהשפעת טבע ופריגו אבל לא שלילי דרמטי הדאקס איבד במהלך יום שישי כ 3% המסלול שלו ניראה לכיוון 9600 ...בדיקה שלה ומאבק אבל השורה התחתונה שלו לפחות לתחילת השבוע היא סנטימנט שלילי עדיין בתרחיש שלילי קיצוני אני מעריך אותו יורד עד לאזור 8500 או 8000 אבל זה לא אמור להתרחש ישירות ובהחלט גם בדאקס אני מניח זיגזג של דשדוש מסויים שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית לגביו...יש לציין שהוא בתקופה האחרונה נימצא דיי בדשדש בטווח ישיר...בין 3200 ל 3000 ואני נותר בשלב זה פסימי לגביו הדולר - עדיין ניסחר בין 3.85 ל 3.95 שקלים בדשדוש בנטייה אופטימית ריצה מעל 3.95 תוביל אותו לשיאו השנתי להערכתי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1584 עד 1594 שיקולי הפקיעה מתחילים לקבל תפקיד מרכזי הפתיחה צפויה להיות שלילית אבל אני מניח שלא מתחת 1584 כמו שכתבתי לעיל אני מצפה למשחקים לקראת יום כיפור לא שולל סגירה אופטימית ואני מבהיר שוב - אני נותר פסימי ועם יעד מוערך למדד של התקרבות ל 1540 תחילה אבל זה לא אומר שהמדד לא יזגזג עדיין בטווח הקצרצר אני בכל מקרה אעדכן לגבי הסגירה במדד היום ולאן היא יכולה להוביל יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |