| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/9/15 בוקר יום חמישי 17.9.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - המדדים בוול סטריט עשו בלילה עוד צעד כלפי מעלה ה S&P הוסיף 0.87% הנסדאק הוסיף 0.59% ברקע נישארה קביעת הריבית שתתרחש היום בלילה בשעה 21:00 על הרקע הזה המדדים עולים כרגע לא ברור מה יקבע בריבית כן או לא תועלה והספקולציות חוגגות מדובר על פלונטר לא פשוט בכלל ולדעתי מה שלא יקבע הפד הוא עצמו איננו בטוח כלל כלומר כל צעד שהוא יעשה יש בו ממש סוג של חוסר ביטחון מוחלט מצד אחד יש סימנים להאטה שמתחילים מסין ועל זה אפשר להוסיף את נתוני המקרו בארה"ב שלא מצביעים על צמיחה מי יודע מה שהעלאת ריבית מתיישבת עליה מצד שני הפד צריך להתחיל להעלות ריבית גם כי הוא צריך להיות נאמן להחלטות קודמות שלו ולהראות לציבור ביטחון בניווט שלו וגם כי הריבית במצבה מנציחה קיבעון במצב הכלכלי כבר עשור שורה תחתונה - אני נישאר בדעתי שמסיבה כזו או אחרת המדדים שם יחזרו לסייקל יורד אני נישאר בדעתי שמסיבה כזו או אחרת גם מדד ה VIX יחזור לגבוה השנתי שלו מדד המעו"ף עשה אתמול מראית עיין של עלייה המדד עלה בפתיחה עד 1607/8 הרבה פחות ממה שציפיתי וסגר על 1695 וביצע בשורה התחתונה יום חלש מאוד בסיכום יום עלה המדד 0.1% בלבד במחזור מסחר ממוצע לתקופה וקצת מעליו את הניסיון לעלות הובילה טבע בתמיכה של מניות הבנקים לסיכום: המדד לא מראה על חוסן ...לפחות לא כרגע יחד עם זאת ציינתי כבר אתמול שהיתי מצפה לראות אותו ב 1620 או ממש קרוב זה עדיין בתוקף למעשה ...כלומר אני עדיין מצפה לראות אותו מתקרב לשם לפחות לפני שיזלוג...היום זה יום פקיעה שבועית וכרגיל לא ברור היכן יפקעו אבל היתי מצפה לפקיעה חיובית מעל 1600 ובכל מקרה אני חייב לציין בנוסף שלדעתי המדד יזלוג חזרה מטה וישבור את 1592 תחילה בין אם זה יתרחש היום או בהמשך מדד 75 - סגר אתמול יום שלילי מינוס 1.53% המדד סגר על 846 והתרחק משיאו האחרון 860 יחד עם זאת...לדעתי הוא יחזור מעלה לבקר ב 860 מינימום ואף יפרוץ אותו כניראה לפרק זמן קצר הבוקר הארביטראז הוא חיובי לא מהותי חוזה S&P ניסחר לא משמעותי על קו האפס הדאקס סגר אתמול חיובי 0.38% אבל לא חיובי משמעותי הרמה החשובה לטווח הקצר בדאקס נותרה מלמעלה 10400 ו 10600 מעל לרמה הזו בסגירה טובה אתן לדאקס הערכה לטווח הקצר בינתיים אין משמעות לתנועות שלו כרגע מדד שנחאי - אין שינוי בהערכה הכללית לגביו - אתמול הוא נתן פוש מסויים כלפי מעלה אבל זה לא משמעותי עדיין היום במקרו - ראשית בשעה 13:00 פרסום התמ"ג בארץ (זה נתון משמעותי בד"כ בפרט כשהוא משפיע על הריבית) בשעה 15:30 - רצף נתוני מקרו שיגרתיים בארה"ב כמו אישורי בניה ותביעות אבטלה שבועיות + מדד הייצור של פילדלפיה כל אלה נתונים שישפיעו נקודתית בלבד ההמתנה תהיה לשעה 21:00 לקביעת הריבית והדיבורים מסביב שלא פחות חשובים זו קביעת הריבית החשובה מיזה עשר שנים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1617/8 עד 1592 הפתיחה עצמה כניראה תתבצע מעל ל 1600 ולא דרמטית מרגע הפתיחה התמונה תהיה פתוחה או זליגה חזרה ל 1692 או ניסיון להתקדם לכיוון 1617/8 אני מקווה להמשך התקדמות מעלה לפני זליגה ל 1692 בכל מקרה המדד יחזור מטה לשבור את 1692 תחילה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |