| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/9/15 בוקר יום חמישי 10.9.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - המדדים בוול סטריט סיימו יום באדום מדד ה S&P איבד 1.38% המסחר ניפתח בירוק נחמד ולאורך היום החוזים הצביעו על עליות נאות ובכל זאת המדדים פתחו בירוק כאשר ה S&P מתקרב ל 2000 אבל אז איבדו גובה עד לסגירה שלילית הפוכה לגמרי מה השתנה מאתמול להיום ...או מה השתנה מכל היום לשעות האחרונות של הלילה?? כלום מוחלט...! כל ניסיון לבא ולתרץ את הירידות בחשש מהריבית ולנסות למצא סיבה מתחת לאדמה הוא שטותי לגמרי...שום דבר שלא היה ידוע במהלך היום והצביע על עליות חדות לא התחדש המדדים ירדו כי המהלך האחרון העולה היה מהלך מתקן בלבד ותו לא כרגע מה שמרכז עניין זה הריבית שתיקבע ביום חמישי הבא דעתי היא שהריבית כל השפעה שלה היא נקודתית לפחות בריבעון שניים הקרובים הניסיון להתמקד בזה הוא אחיזת עיניים כי סין היא זו שצריכה להיות בפוקוס שורה תחתונה - וול סטריט הולכת לארבעה ימי מסחר מבלי שנוכל להגיב למה שקורה שם יש למדדים שם לאן לרדת זה ברור לי הבעיה היא הטווח הזה של ארבעת הימים הקרובים היתי מוכן לחתום על ארבעה ימי דשדוש עולים ולחזור אחרי החג בשקט כשאני יודע שהם ימשיכו לרדת לאחר מכן אלא שזה לא יקרה כניראה ולפחות יום שלילי נוסף נקבל בארבעת הימים הקרובים כאשר כל יום כזה מצריך עיון מחדש לכן אבחן את הסיומת אצלנו היום ואנסה לקבל ממנה אינדיקציה לארבעה ימים מדד המעו"ף איבד אתמול עד לסיום 0.61% וסגר על 1598 מחזור המסחר היה ממוצע לתקופה כמעט כל מניות המדד סיימו בטריטוריה אדומה כאשר סקטור הגז הוא זה שמוביל את הירידה אבל יש לציין שגם מניות הבנקים שפתחו בירוק והחזיקו את המדד נחלשו מאוד עד לסיום וגם זה הכביד גם אם עדיין סיימו בירוק לסיכום: המדד שבר את 1600 אם אינני טועה בשלוש הסקירות האחרונות זו הית ההערכה שלי למרות העליות הוא ישוב וישבור את 1600 תחילה אבל קצת הפתיע אותי שהוא בחר לעשות את זה ספציפית אתמול ציפיתי שהוא ידחה את זה ביום נוסף שורה תחתונה - אני מאמין בביקור של המדד גם באזור 1540 מדד 75 ביצע אתמול את מה שרציתי לראות ונתן את אזור 860/70 עד לסיום הוא נחלש אומנם אבל עדיין סיים בירוק הבוקר הארביטראז הוא שלילי כ 0.6% חוזה S&P ניסחר חיובי כרגע סביב 0.2% וזה בהחלט סביר ביחס לתנועה של אתמול הדאקס סגר אתמול חלש גם אם עדיין בירוק יש לציין שהדאקס ביצע את מה שרציתי לראות כשהוא עושה את 10300/400 אבל סוגר מתחת עד לסיום להיום ספציפית אני נוטה להיות שלילי לגביו אבל לא מהותי גם לגביו ארבעה ימים קדימה אצטרך להעריך מדד שנחאי לא מבצע מבחינתי תנועה משמעותית הבוקר ההערכה הכללית לגביו עדיין בתוקף יש לציין שמדד המחירים לצרכן בסין שפורסם הבוקר מצביע על עלייה באינפלציה לא ניתן לדעת עד כמה הנתון הזה אמין והאם הממשל שם מסתיר את נתוני האמת בארה"ב יפורסם מדד מחירי היצוא + היבוא + האבטלה השבועית טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית ובכל זאת אני נוטה להעריך שהיא תהיה באזור 1586 עד 1584 ולא תרד ממנה למעשה עד 1580 מלמטה זה טווח המסחר התוך יומ י שירידה ממנו כבר מראה על סיומת אדומה להיום מלמעלה זה 1598 אנחנו יודעים איך היום הזה יפתח( שלילי מן הסתם) אנחנו פחות יועים בשלב הזה איך הוא הולך להיסגר הערכה לראשהשנה והחלטות בעניין הזה יתקבלו רק במהלך החלק האחרון של היום לקראת היציאה לחופשת ראש השנה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה ושנה טובה לכולם יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |