| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 9/9/15 בוקר יום רביעי 9.9.2015וול סטריט - אין חדש תחת השמש - המדדים בוול סטריט רשמו לילה ירוק מדד ה S&P עלה כ 2.5% בסיכום לילה וסגר על 1970 כמעט למעשה זו תנועה חיובית נורמלית שלו לאחר התנועה השלילית שביצע ביום שישי כבר ביום ראשון כתבתי שהנסיגה של יום שישי היא נסיגה נקודתית בתוך מהלך מתקן עולה זה קורה בפועל ...כלומר המהלך המתקן עדיין חי הסיבות למהלך המתקן אינן חשובות קצת צעדים של הממשל הסיני למלחמה באי הצמיחה קצת חוסר וודאות לקראת הודעת הריבית שבוע הבא בארה"ב בשורה התחתונה - ההערכה שלי בתוקף עדיין - מדובר על עלייה מתקנת בלבד אני מאמין שה S&P יחזור לסורו וימשיך במהלך המתקן כלפי מטה הרמה הקרובה שלו כרמת מבחן מלמעלה היא רמת ה 2000 מדד המעו"ף עלה אתמול בסיכום יום 0.34% בלבד כאשר הוא רואה בגבוה היומי את 1622 וסוגר על 1608 כלומר נסיגה משמעותית ביחס לגבוה היומי מחזור המסחר היה ממוצע לתקופה הזו מניות הבנקים לא מראות עדיין החלטיות לסיכום: מאוד מאוד סביר להניח שהפתיחה היום תהיה חיובית זו הערכה שהערכתי כבר בסגירה אתמול אני מניח שהמדד שוב יבקר ב 1622 או קרוב לזה ואת המילה האחרונה יתן רק בסגירה בכל מקרה לדעתי הוא ישוב למטה וישבור את רמת ה 1600 תחילה כלפי מטה וזה בדגש על תחילה מדד 75 אמור עדיין מבחינתי להשיג את 860/70 כתבתי על זה אתמול במהלך היום כלומר שהעלייה שלו של אתמול עדיין לא מספיק חזקה הבוקר הארביטראז הוא חיובי תומך בפתיחה ירוקה חוזה S&P ניסחר גם הוא בירוק עד אחוז הדאקס סגר אתמול חלש יחסית לעליה שלו במהלך היום בכל אופן הוא צפוי לפתוח היום בירוק חזק ...הפתיחה לא מחייבת לגבי הסגירה בו 10400 נותרה בו רמת מבחן ורק על בסיס סוף יום יהיה אפשר להעריך הו את הטווח הקצר מדד שנחאי עולה קצת מעל לאחוז ונע סביב הציר 3200 מלמעלה יש את 3400 ואני מניח שהוא יכול לתקן עד לשם בשלב הזה אני נותר בהערכה עליו עדיין שלילי אין היום נתוני מקרו משמעותיים וממתינים לפרסום מדד המחירים לצרכן בסין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1612 עד 1624 יש אפשרות שהמדד יבקר ב 1630 עד 1634 בכל אופן מה שקרה אתמול עד לסגירה יכול בקלות להתרחש גם היום כלומר פתיחה גבוה וסגירה חלשה אני נותר עם ההערכה שבשלב כלשהו תישבר 1600 כלפי מטה כלומר המהלך העולה כרגע מתקן בלבד יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |