| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 8/9/15 בוקר יום שלישי 8.9.2015וול סטריט - את וול סטריט סקרתי כבר ביום ראשון כאשר ביומיים האחרונים לא התקיים שם מסחר אני מעלה שוב - נסיגה בתוך מהלך מתקן - זו ההגדרה כרגע ה S&P סיים את סופ"ש באדום כאשר אפילו העלייה של יום חמישי לא משמעותית יום שישי לאחר דו"ח התעסוקה המדדים ביצעו נסיגה של כ 1.5% דו"חי התעסוקה היה מעורב מצד אחד תוספת המשרות הית נמוכה משמעותית מהצפי מצד שני השכר לשעה עלה וגם האבטלה ירדה אבל בשורה התחתונה המשקל יושב על תוספת המשרות בכל אופן כבר אמרתי שארה"ב זקוקה לדו"ח תעסוקה חזק דוקא בימים האלה על מנת לשמש משקל מאזן להשפעה השלילית הסינית הסחורה הזו לא סופקה כל עניין שיקולי הריבית בפעם המי יודע כמה אני חוזר וטוען שאיננו בעל משקל ביחס לבעיה הסינית...לא הוא יתן טריגר מעלה או מטה בצורה משמעותית לסיכום: התנועה של יום שישי בלילה על הנייר לא מחייבת עדיין המשכיות ישירה שלילית כלומר עדיין יתכן נסיון נוסף לחזור לסייקל העולה המתקן אבל זה לא משנה הרבה ובכל מקרה גם ה VIX יחזור לשיאו השנתי וגם המדדים בוול סטריט יחזרו לנמוך החודשי שלהם מחודש שעבר וזה ברמת המינימום יעדים לכל המהלך היורד הזה כבר נתתי כאן מספר פעמים מדד המעו"ף לאחר שתיקן את עצמו ביום ראשון וסגר על 1608.5 ניסה אתמול להמשיך במומנטום החיובי של יום ראשון הניסיון הזה לא צלח והוא איבד עד לסיום 0.37% מחזור המסחר היה נמוך יחסית מניות הבנקים ניבלמו ומעט ירדו לדשדוש והם עיקר הסיבה שהמדד ניתקע לסיכום: התנועה של אתמול לחלוטין הגיונית וסבירה המדד פתח ב 1616 לערך אבל סגר באזור 1602 זו תנועה של המתנה ...בעיקר למוצא פי העולם מאחר ואתמול לא התקיים מסחר בוול סטריט מלמעלה יש את 1622 כרמה יחסית משמעותית מלמטה יש את 1588 למעשה קצת קשה לי לראות את המדד מבצע תנועה מעל 1622 ...אבל גם אם כן אני מניח שהוא ייבלם ב 1640 בכל מקרה מעריך שמסיבה כזו או אחרת הוא יבקר שוב ב 1540 מדד הבנקים עומד על 1414 כאשר יש לו כבלם את 1440 בנקודת הזמן הנוכחית הוא צפוי לדשדש מעט...אם הוא יחצה את 1440 אעדכן לגביו שוב מדד 75 - ההערכה לא השתנתה ומאמין שהוא יבקר עוד ב 860/70 התנאים הכלליים בעייתיים עדיין אבל נותן לו קרדיט שמסיבה כלשהי הוא יצליח לעשות את זה לפני שתתחיל שוב סערה כללית הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר חיובי סביב 0.8% שבוע הבא תיקבע הריבית בארה"ב ...לא ברור מה תהיה ההחלטה הדאקס סגר אתמול חיובי 0.7% על 10109...אני מאמין שמסיבה כלשהי הדאקס יצליח להתרומם ל 10300/400 מדד שנחאי ניסחר בנטייה שלילית - כל ההערכה הכללית שלי לגביו עוד בתוקף היום פורסם נתון המאזן המסחרי הסיני שעל פניו הציג קריאה טובה...אלא שזה נתון שיכול להתפרש לשני הצדדים...השאלה מה עדיף לסינים יבוא חזק או יצוא חזק בעת הזו ספציפית לכן אני חושב שהוא פחות משפיע בשטח מחרתיים יפורסם מדד המחירים לצרכן הסיני אתמול ניסה שר האוצר הסיני להרגיע שלכאורה הירידות הסתיימו אני לא חושב כך ומאמין שגם הוא בתוך תוכו לא הכי חושב כך טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1604 עד 1622 המדד צפוי לפתוח חיובי על רקע תמונת המצב בחוזים על המדדים בוול סטריט סביר להניח שמרבית היום הוא יתנהל בירוק או אפילו בכולו אבל בכל מקרה גם בהנחה שהוא אכן יסיים ירוק - לדעתי הוא יחזור מטה וישבור תחילה את 1600 רמת המבחן החשובה הקרובה מלמעלה היא 1620 עד 1622 כל התמודדות טובה איהת תוביל את המדד להמשיך עוד קצת בתיקון העולה שלו יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |