TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/9/15
בוקר יום שני 7.9.2015

וול סטריט -

את וול סטריט סקרתי כבר אתמול ויש לקרא שם
בכל אופן היום אין מסחר בוול סטריט עקב יום כלשהו של האמריקאים
לא משנה אם מחר החוזים על וול סטריט ירוקים או שהם פותחים ירוק וניסחרים ירוק
אני אשאר שלילי על וול סטריט ואתייחס לכל עלייה כהרמה להנחתה


מדד המעו"ף ירד אתמול בפתיחה עד לאזור 1585
זה אחרי שהוא סגר ביום חמישי על 1606
הסיבה היתה הירידה שחוותה וול סטריט ביום שישי
בהדרגה עד לסיום היום חזר המדד חזרה מעלה עד 1606 כלומר מחק את הירידה
אבל סיים אפילו בירוק קל על 1608
מחזור המסחר היה נמוך בין היתר כמאפיין את ימי ראשון

לסיכום:
הפתיחה במדד היתה צפויה
החזרה של המדד מעלה גם היא היתה צפויה כפי שכתבתי בסקירה אתמול
מה שפחות היה צפוי היא המחיקה של הירידה כבר אתמול
ציפיתי שהמדד יחזור מעלה ל 1606 מינימום אבל שיעשה את זה ביומיים ולא כבר אתמול
בכל אופן המדד עדיין בתוך מהלך מתקן לירידות
ואני מדגיש - זה עדיין רק מהלך מתקן ולא צריך להתרשם מיזה יותר מידי
המדד להערכתי יחזור למטה ויבקר שוב ב 1540
בינתיים מלמעלה עומדות רמות 1623 ו 1640
ספק באם המדד ישיג את אחד מהן אבל זו אפשרות


מדד 75 אמור לחזור מעלה לרמות 860/70
בימים חמישי ואתמול הוא רשם ימי ירידות ולא התאושש עדיין מעלה


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
מאחר ואין מסחר היום בוול סטריט אז גם לחוזים אין הרבה משמעות
הדאקס לאחר שאיבד ביום שישי כ 2.7% צפוי לפתוח בירוק
הדאקס סגר את יום שישי על 10038 ...כאשר ההערכה שלי היא שהוא יחזור ל 10400
זה כמובן במסגרת המהלך המתקן שלו בדגש על מתקן עדיין
בתרחיש שלילי (שהוא מאוד סביר) הדאקס יורד לאיזור ה 8000 עד 8200
מדד ה S&P מאבד גובה ל 1600 במקביל (כבר דיברתי על זה באחת הסקירות)
מדד שנחאי לא מבצע תנועה משמעותית...הוא אומנם פתח בירוק אבל נכון לשעה זו כבר מחק את כל העלייה שלו
במקביל - תחזית הצמיחה בסין עודכנה כלפי מטה
מתקיים מפגש של ה G-20 בטורקיה ...במסגרת המפגש הזה מדברים על כל מיני נושאים כלכליים עולמיים...צדו לי את תשומת הלב שני נושאים
1. עניין הריבית והלחץ של כריסטיאן לגארד על ארה"ב שלא להעלות ריבית החודש
לדעתי זה לא מה שמכריע מגמה
2. שר האוצר הסיני שטען ששוק המניות הסיני סיים את התיקון שלו
זה רק מראה כמה הם לא מתכוונים עדיין להשיק תוכנית
ולדעתי שר האוצר הסיני קצת מנותק או שהוא עושה את עצמו כזה ומשדר שקט לסביבה
דעתי על מדד שנאחי נישארה עדיין שלילית

אצלנו - מתווה הגז לא יורד מהכותרות ויעלה להצבעה שוב בכנסת


טווח מסחר להיום במדד המוע"ף:
1594 עד 1620
למעשה אני אצפה שהמדד יגרד שוב את איזור 1622 מלמטה
זה לא אומר כלום על חזרה למגמת עליות והשארת המשבר מאחורינו
המשבר לדעתי יחזור ויש להתייחס לכל עלייה כרגע כמהלך מתקן עדיין בלבד


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il