TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/9/15
בוקר יום ראשון 6.9.2015

וול סטריט -

נסיגה בתוך מהלך מתקן - זו ההגדרה כרגע
ה S&P סיים את סופ"ש באדום כאשר אפילו העלייה של יום חמישי לא משמעותית
יום שישי לאחר דו"ח התעסוקה המדדים ביצעו נסיגה של כ 1.5%
דו"חי התעסוקה היה מעורב
מצד אחד תוספת המשרות הית נמוכה משמעותית מהצפי
מצד שני השכר לשעה עלה וגם האבטלה ירדה
אבל בשורה התחתונה המשקל יושב על תוספת המשרות
בכל אופן כבר אמרתי שארה"ב זקוקה לדו"ח תעסוקה חזק דוקא בימים האלה
על מנת לשמש משקל מאזן להשפעה השלילית הסינית
הסחורה הזו לא סופקה
כל עניין שיקולי הריבית בפעם המי יודע כמה אני חוזר וטוען שאיננו בעל משקל ביחס לבעיה הסינית...לא הוא יתן טריגר מעלה או מטה בצורה משמעותית

לסיכום:
התנועה של יום שישי בלילה על הנייר לא מחייבת עדיין המשכיות ישירה שלילית
כלומר עדיין יתכן נסיון נוסף לחזור לסייקל העולה המתקן
אבל זה לא משנה הרבה ובכל מקרה גם ה VIX יחזור לשיאו השנתי וגם המדדים בוול סטריט יחזרו לנמוך החודשי שלהם מחודש שעבר וזה ברמת המינימום
יעדים לכל המהלך היורד הזה כבר נתתי כאן מספר פעמים


מדד המעו"ף סיים ביום חמישי אופטימי קל מעל 1606
סה"כ על המדד ביום חמישי 0.87%
מחזור המסחר היה ממוצע
אבל כל יום עלייה הוא במחזור ממוצע שנמוך מהממוצע של התקופה ...כלומר ימי ירידות מרכזים מחזור גבוה יותר
מניות הבנקים תמכו וגם מרבית הדואליות

לסיכום:
המהלך המתקן במדד שהחל לפני שלושה ימי מסחר ניבלם עד עכשיו באזור 1610
בעצם זו התחזית שנתתי לו לפני שני ימי מסחר
בפועל הוא לא עלה מעליה אבל עדיין יש לו סיכוי לחזור אליה בטווח הקצר
ובכל מקרה המדד יחזור מטה וזה בתוקף עד להודעה חדשה
כל עוד המדד מתחת 1640 הוא במוד שלילי לחלוטין והוא נישאר כזה בינתיים
צריך לראות איך ספציפית היום הזה מסתיים לפני שמכריעים לאן פני המדד למחר מחרתיים
האם לנסות לחזור מעלה לתת המשכיות למהלך המתקן או להכריז על סיומו לטווח הקצר


מדד 75 סיים יום חמישי שלילי בניגוד לעמיתיו המדדים האחרים
אני חושב שגם מדד 75 צריך לתת תיקון לכיוון 860/70
וגם במקרה הזה כמו עם מדד המעו"ף רצוי להמתין לסיום יום ולראות איך הוא מסתיים


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 1%
הדאקס איבד גובה גם הוא ביום שישי לאחר המהלך המתקן שלו טואיבד כ 2.7%
גם בדאקס אני חושד שיעשה ניסיון לחזור לרמה הגבוה של יום חמישי
גם במקרה הזה רצוי לראות איך מסתיים המסחר אצלנו היום ספציפית
זה עשוי יותר לשפוך אור על הטווח הקצר
מדד שנחאי - אין שינוי משמעותי
גם בדולר אין שינוי משמעותי והוא נותר מאיים לגבוה השנתי שלו
נתוני המקרו האמרקאיים השבוע אינם משמעותיים
מה שיותר משמעותי אלו הנתונים מסין...המאזן המסחרי יתפרסם שם ביום שלישי לפנות בוקר
ביום רביעי מדד המחירים לצרכן
בקיצור שבוע של לא מעט נתונים בעלי חשיבות משקפים צמיחה בסין
כמובן שלא ברור איך הממשל יציג אותם ומה תהיה מידת השקיפות
אבל בלי קשר התחזית שלי למדד שנאחי בתוקף

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1580 עד 1594
אני קצת נוטה לומר שביחס לנקודת הפתיחה במדד הוא יבצע שיפור עמדות
אולי לכיוון 1594
לסיומת שלו ישנה חשיבות וכל סיומת מעל 1587/8 תיחשב סיומת סבירה טובה שיכולה להוביל ליום ירוק מחר
כל סיומת מתחת 1584 משאירה תמונה שלילית


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il