TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 31/8/15
בוקר יום שני 31.8.2015

וול סטריט -

וול סטריט המשיכה במהלך המתקן שלה לירידות במהלך הסופ"ש
התיקון המשיך ביום חמישי כאשר ה S7P הוסיף כ 2.43%
יום שישי היה חסר משמעות
סה"כ עומד ה S&P על 1988 כרגע
אני מעריך שהוא אולי ישיג את 2020 עד 2040

מצד שני - אין שום שינוי בהערכה שלי - מדובר על תיקון ותו לא !!
כלומר וול סטריט תחזור לרדת ואני מצפה גם לראות זינוק חוזר ב VIX לרמות השיא האחרונות שלו מינימום

לכל תיקון יש את התירוץ שלו - המקרו האמריקאי לכאורה הציג נתונים טובים אז הם מקבלים ביטוי במסחר ירוק
המילה תירוץ מאוד מתאימה כאן כי היא לא משקפת מציאות
היא משקפת גחמות ואופי של מסחר
המגמה נותרה מטה עדיין

אפשר לראות איך המגמה שבירה כבר הבוקר
הסיבה הית ונותרה סין


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.42% בלבד וסגר על 1605
למעשה המדד תיקן יום אחד בלבד לפני ארבעה ימי מסחר
בשלושת הימים הבאים המדד מאוד מאוד התקשה לבצע המשכיות של התיקון העולה
זה כאשר העולם מתקן יחסית אגרסיבי
זה אופיני למגמה יורדת ובפרט לזו הנוכחית

לסיכום:
רק דבר אחד השתנה בהערכה שלי - וזה עוצמת התיקון
אתמול כתבתי בהסתייגות על האפשרות שהמדד ימשיך מעלה בתיקון שלו
ככל הניראה שהוא סיים אותו
אבל לא בהכרח שהוא יפתח שוב בחזרה במגמה יורדת ואני מדבר על ירידה חדה ולא של אחוז עד אחוז וחצי
בכל מקרה הוא יחזור ל 1540 מינימום וזה בדגש על מינימום
אני מאוד חושד שהוא ילך גם ל 1500


הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר שלילי כאחוז
הדאקס שאתמול ציינתי שהוא מסוגל להגיע במסגרת התיקון ל 10600 צפוי לפתוח שלילי
ספק גדול אם הוא יצליח להתרומם בחזרה להמשיך את התיקון העולה שלו
מדד שנחאי מבצע שוב ירידה ושום דבר לא השתנה בהערכה שלי אליו
יש לו עוד מספיק בשר לרדת
ישנה סבירות ולדעתי היא תקרה בסופו של דבר שהממשל הסיני יתערב ויבצע מעעין הרחבה כמותית משלו
אבל באותה נשימה לדעתי הוא יבצע את זה רק אחרי שהשוק הסיני יתן מכה למטה
כלומר הם יסתכלו מהצד ויתערבו באיחור - זו ההערכה שלי נכון להיום

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:

1580 עד 1594 - לא ניראה לי שהמדד יחצה את 1594 או יעלה מעל 1600

אם הוא יסיים כך אז התיקון יחזור שוב מעלה

כרגע אני מסופק באם המגמה השלילית תחריף מעבר למה שהיא כבר כרגע בפתיחה

סקטור הגז - נימצא או לא נימצא שדה גז מול מצריים...לא יכול לדעת מה אמינות הדיווח הזה
אבל ברור שזו בשורה רעה לישראל ולגז שלנו
ואולי כל אלה שמתווכחים על הסכם גז טוב יותר ומעכבים את הפיתוח של לויתן יבינו באיחור שנישאר בסוף בלי כלום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il