TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/8/15
בוקר יום חמישי 27.8.2015 יום פקיעה חודשית

וול סטריט -

אין שום חדש !!
המדדים עשו תרחיש רגיל סביר שדיברתי עליו מראש
ה S&P הוסיף בסיכום לילה 3.9%
מדד הנסדאק הוסיף 4.23%
המדדים למעשה ניסחרו בעליות גם כאשר היינו איתם במסחר החפיפה אלא שסיימו חזק יותר
אני לא מתייחס לסיבה של התיקון הזה כי זה פחות מעניין - זה פשוט תיקון בלבד
מבחינתי המדדים יחזרו מטה להמשכיות בגל היורד
לכל תיקון יש טריגר שאני קורא לו תירוץ
התרוץ לתיקון הזה היה נתון ההזמנות ממפעלים
שמראה לכאורה כמה הכלכלה האמריקאית חזקה
ותרוץ נוסף היה הירידה בסבירות להעלאת הריבית בספטמבר
אמרתי כאן הרבה פעמים עוד לפני חודש - כל עניין הריבית הוא לא סיבה לירידות האלה
זה לא אמור כלל להשפיע בצורה חריפה בריבעון הקרוב לפחות
הסיפור היה ונישאר העניין הסיני - את זה אמרתי כשהכל היה רגוע וזה תקף גם היום

שורה תחתונה -
מדובר על תיקון בלבד לפני המשך ירידה וכך יש להתייחס אליו


מדד המעו"ף סגר שלשלום על 1609 סגירה חיובית
אתמול הוא איבד כ 1.12% וסגר על 1591
הכסף שניכנס שלשלום לשוק עדיין לא יצא ממנו בירידה של אתמול אלא אולי רק חלקית
מחזורי המסחר בשני הימים האחרונים הם גבוהים ביחס לממוצע אבל זה טיבעי ביחס לתנודתיות הגבוהה

לסיכום:
גם במקרה של מדד המעו"ף מדובר על תיקון בלבד
אני מעריך שבמסגרת התיקון הזה המדד אולי יעשה 1640
אם תהיה הערכה ליעד נוסף אעדכן
אבל את כל הדרך הזו שהוא עושה הוא יפול לדעתי חזרה בטווח הקצר


הבוקר הארביטראז הוא חיובי משפיע
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי לא משמעותי והוא מתזז משלילי לחיובי
הדאקס סגר אתמול חיובי אומנם אבל רק 1.25% ביחס למה שכבר היה
אני מעריך שהוא ימשיך את התיקון שלו כלפי מעלה אולי בשאיפה ל 10600
מדד שנחאי חי בסרט משלו עדיין סביב ה 3000 כאשר הוא סולידי לחלוטין ולא מגיב בעצם לעליות בוול סטריט
ההערכה לגבי מדד שנחאי מבחינתי בתוקף כרגיל גם אם יתקן
הדולר - מסתמן לי שהדולר בדרך חזרה מעלה לשיאו
הזהב - אין שינוי משמעותי ביחס למצבו שהערכתי אתמול


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה והפתיחה עצמה היא בגדר נעלם אבל אמורה להיות חיובית
כפי שכתבתי לעיל יש מצב שהמדד ילך לבקר ב 1640 במסגרת התיקון הנוכחי
כאשר 1620 קצת מעליה או 1610 סביב יכולה להיות נקודת הפתיחה
אבל אני שוב מדגיש - כל עלייה היא הרמה להנחתה
המדד יחזור למטה לדעתי ובסבירות מאוד מאוד גבוהה




יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il