| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 25/8/15 בוקר יום שלישי 25.8.2015 יומיים לפקיעהוול סטריט - פתיחה שלילית עוצמתית מאוד במדד הנסדאק לערך כ 8% הובילה בהמשך להתמתנות מאוד אופינית לימים מהסוג הזה כמעט חצי אחוז שלילי בלבד אבל בהמשך סגר מדד הנסדאק 3.82% למטה גם ב S&P היה ניסיון לבצע תיקון אבל הוא לא צלח ובסיום הסגירה הית מינוס 4% כמעט ברקע ניסיונות הרגעה של הממשל האמריקאי - "זה לא 2008 הכלכלה חזקה" סוף ציטוט כמו שכבר אמרתי התיקון יגיע - אבל הוא יהיה תיקון בלבד לסיכום: ה S&P עומד כיום על 1893 מדד הנסדאק עומד כיום על 4526 הדאקס עומד על 9648 לגביו ארחיב בהמשך הערכה שלי : לא משנה באם המדדים יתקנו ...זה יהיה רק תיקון...אני רואה את ה S&P ב 1600 אני רואה את מדד הנסדאק באזור ה 3000 ההערכות האלו בתוקף עד להודעה חדשה כיום יש למדדים בוול סטריט תמיכות רב חודשיות ולכן הם מזגזגים כאשר הסיבה היא טכנית נטו...אצל ה S&P למשל זה כל אזור ה 1800 שהוא קרוב אליו ומספר מילים נוספות: הכל נימשך מסין זה כבר ידוע וברור ולגבי סין נתתי כבר אינסוף סקירות חווינו שני גלים יורדים חזקים בעשור האחרון : הראשון היה ב 2008 ונימשך כשנה בעצימות משתנה השני היה ב 2011 ונישמך חודש בלבד הגל הזה להערכתי יותר דומה לגל של 2011 מבחינתץ משך הזמן שלו...כלומר אולי לא חודש אבל דיי מהיר ביחס לעוצמה שלו אני מעריך כאן מהירות זו גולת הכותרת ואני לא מצפה שזה יימשך כמו ב 2008 לאחריו תגיע הזדמנות ממש אדירה כזו שמזדמנת פעם בעשור או בכמה עשורים מי שלא ידע לנצל אותה בזמן זה יהיה בבחינת פספוס גדול מי שמחזיק תעודות סל שורט לדעתי שימשיך להחזיק בהן מדד המעו"ף איבד אתמול בסיכום יום כ 3.5% וסגר על 1568 לערך מחזור המסחר היה גבוה מאוד למעט אסם כל מניות המדד חטפו אתמול מניות הבנקים לא הובילו את הירידות כי הם ניתמכו נקודתית לכן הם צימצמו את הירידה שלהם עד לסגירה לסיכום: המדד בשל להוציא תיקון כאשר התמיכה שלו נימצאת באזור 1500 זה בלי קשר לאיך יפתח את הבוקר ...אני חושב שהוא ינסה לבצע מכאן תיקון אני אשמח לראות את התיקון הזה הן בו והן בשאר המדדים בעולם על מנת לבצע היערכות נוספת ...זה טוב וזה ניצרך לצורך מינוף מה שצריך הבוקר הארבירטאז שלילי אבל לא מחייב לגבי הפתיחה עצמה החוזים דוקא ירוקים כאשר חוזה S&P צבוע בירוק כ 1% מדד שנחאי מאבד כ 6% ושימו לב - אתמול כתבתי שהוא ירד ל 3000 לפני שאולי יתקן והוא עומד הבוקר על 3000 !! אני מצפה שמכאן הוא יתקן או ינסה לתקן אבל אין ביטחון גם בזה כי ההערכה הכללית לגביו היא עודנה שלילית גם אם יתקן הדאקס סגר אתמול על 9648 מינוס 4.7% למעשה באזור ה 9000 יש לו תמיכה והוא יכול לתקן ממנה בדגש על לתקן בלבד בתנאים הקיימים היום בגדול לא יפתיע אותי בכלל בכלל לראות אותו ב 8000 אתמול - בחרה הנגידה שלנו שלא להוריד את הריבית הדולר הגיב באיבוד גובה שצבר בשבועיים האחרונים הביקורת על הנגידה היא גדולה אבל יתכן שהיא שומרת תחמושת לימים אחרים בוול סטריט אני מתקשה מאוד מאוד לראות העלאת ריבית חודש הבא ולא חושב שהיא תקרה בתנאים הנוכחיים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1554 עד 1594 או 1600 הגעה ל 1600 ואפילו 1594 היא בעצם הצהרה על כניסה לתיקון זה לא אומר כלום !! לא להתרשם זה רק תיקון ולא יותר הפתיחה עצמה לא ברורה לחלוטין כי מדד שנחאי מושך מטה והחוזים מעלה יחד עם זאת יש סיכוי לפתיחה ירוקה גם אם מינורית במקרה של פתיחה שלילית אני אצפה שהמדד יתקן מעלה בהמשך היום ויעבור לאפס עד ירוק הפתיחה מסתמנת כסולידית כלומר כל הסטרייקים אדומים קל בהתאם לקירבה ליום הפקיעה אם המדד יעלה ואני מקווה שכן - אני אראה בזה הזדמנות גדולה מאוד בהמשך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |