TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/8/15
בוקר יום רביעי 19.8.2015

וול סטריט -

לא בוצעה בלילה תנועה משמעותית ב S&P והוא איבד בסיכום לילה 0.26%
סה"כ הוא עומד על 2096/7 ונע בטווח דשדוש 2120 עד 2070
אין שום שינוי בהערכה שלי וגם אם הוא ינוע מעלה לכיוון 2120 אני נותר שלילי לגביו
זו אפשרות ריאלית שהוא יתן תנועה מעלה אבל זה לא משנה הרבה
יש לציין שמדד ה VIX נימצא בעמדת איום ודעתי ידועה כבר שהוא ינסוק לגבוה השנתי שלו מסיבה כזו או אחרת

ברקע שני גורמים מרכזיים כרגע:
1. עניין הריבית וחשיפת פרוטוקלי הריבית האחרונים הלילה
2. העניין הסיני ומצב הכלכלה הסינית
את דעתי על סעיף אחד כבר הבהרתי...הריבית כן או לא תעלה בקרוב האפקט שלה הוא מוגבל בריבעונים הקרובים ...כלומר עניין הריבית פחות מטריד בעיניי ולא משנה העיסוק התקשורתי בו


מדד המעו"ף דשדש אתמול את כל יומו כאשר לאחר ביקור ב 1715 סגר על 1719
כאשר הוא מוסיף כ 0.19% לערכו
מחזור המסחר יש לציין היה נמוך ביחס לממוצע
מי שתמך את המדד היו כמעט כל המניות הדואליות
מניות הבנקים נטו להכביד וכנ"ל סקטור הגז

לסיכום:
המדד מדשדש בעצם מתחילת אוגוסט ונע בטווח כללי 1700 עד 1722
כאשר מרבית הזמן הוא נע בין 1714 ל 1720
כל עוד הוא מעל 1700 יש מקום לאופטימיות לגביו
פריצת 1724 תוביל אותו לעוד פוש למעלה לכיוון 1744
אבל בכל מקרה המדד יחזור לבקר ב 1710 מינימום ובדגש על מינימום
כמובן שירידה מ 1700 תכניס אותו לסייקל יורד מתקן


מדד 75 עומד היום על 915
כבר ציינתי את היעדים הבאים עבורו 940 ו 1000
בינתיים הוא התעלה מעל 910 ומסוגל להשיג את 940
אבל ברור שזה מותנה גם בהתנהלות בעולם שבינתיים מספק שקט תעשייתי

מדד הבנקים לא סגר אתמול משמעותי ובעצם יש כרגע מצעד דוחות של הבנקים
בינתיים הדוחות בסדר גמור
טווח תנועה במדד הבנקים 1480 עד 1540 ויש מקום לאופטימיות ל 1580


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.4%
חוזה S&P ניסחר שלילי בשיעור של כ 0.3%
המסחר בוול סטריט הוא אנאמי שלילי מינורי ברקע לתנועות של המדד הסיני
אני אצפה שהלילה הוא ייצר מסחר מעורב ולמרות החוזים כרגע הוא מסוגל לייצר מסחר חיובי בחלקו בין היתר על רקע חשיפת הפרוטוקלים על הריבית
הדאקס סגר אתמול לא משמעותי ובשלב זה אני נותר עם הערכה לחזרה שלו ל 11600
מדד שנחאי סין - ממשיך לאבד גם היום גובה אבל בשעה זו הוא מתקן את השליליות שלו
יש לציין - אני נותר עם הערכה שלילית לגביו ולא משנה כלל אם הוא מבצע תיקונים בדרך
עוד יש לציין - כל זה עומד ברקע לפיחות ביואן וגם להזרמת נזילות של הממשל
ולמרות זאת המדד הסיני יורד (זו גם הערכה שנתתי )
הדולר על סף פריצת 3.85 שקלים
הזהב - צינתי לזהב תחתית ב 1000 דולר לאונקיה...הוא למעשה לא טרח להגיע לשם נכון להיום וניבלם על 1080 דולר...מצבו כרגע טוב כאשר פריצת 1120 סביר להניח שתייצב את 1080 כתחתית

מקרו -
במוקד חשיפםת הפרוטוקלים על הריבית היום בלילה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1716/7 עד 1728
יש לציין שלמרות הארביראז השלילי הבנקים עשויים לתמוך את המדד
הוא מיכול לפתוח שלילי מינורי אבל מאוד סביר שיעבור לחיובי בהמשך
הסגירה מותנית בשיפור בדאקס ובחוזים וסביר גם שזה יקרה
כלומר בעצם כל פתיחה שלילית תהיה בסימן מעבר לחיובי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il