| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 13/8/15 בוקר יום חמישי 13.8.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - ה S&P איבד גובה בתחילת הלילה כאשר הוא נושק כמעט ל 2050 אבל אז ביצע סיבוב פרסה וסגר חיובי אפסי על 2086 ראשית נציין שבאיזור 2040/50 יושבת למדד תמיכה וזה היה אפשרות ריאלית שהוא יסתובב שנית - למה הסתובב המדד ? אין באמת סיבה הסינים אפילו ביצעו הפחתה נוספת של היואן וכבר הסברתי אתמול מה ההשפעה של זה היואן החלש טוב ליצואן הסיני וזו המטרה של הממשל הסיני על מנת לחזק את הצמיחה מצד שני זה פוגע בחברות בינלאומיות שסוחרות עם סין מצד שלישי זה מפחית את הסיכוי להעלאת ריבית עד סוף השנה וכמו שכבר אמרתי - לדעתי - כל עניין ההפחתה ביואן הוא לדעתי לא הסיבה כלל לירידות אלא עצם הניסיון של הממשל הסיני לעודד צמיחה היא כמו הודאה בקיומה של בעיה הראיה אולי הכי טובה לזה היא תנועת המדדים בוול סטריט בלילה על רקע עוד הפחתה ביואן הם הרי סגרו ירוק קל ללא סיבה שורה תחתונה - המדדים בוול סטריט עדיין בטווח דשדוש רחב עוד מתחילת השנה אומנם בהחלט הם עשויים לטפס כאשר ה S&P ילך מן הסתם ל 2120 במקרה הטוב אבל אני חוזר על ההערכה שלי - מדד ה VIX יחזור לשיאו ולהשתולל גם אם בעיכוב מדד המעו"ף איבד אתמול על רקע הירידות בעולם כ 0.67% כשהוא סוגר על 1700 מחזור המסחר היה ממוצע והוא כזה לאורך ימי הירידות האחרונים באופן טיבעי מי שהכביד היו המניות הדואליות מניות הבנקים היו דיי סולידיות עוד לפני פרסום דוחותיהם הגדילה לעשות בזק שרצה ליעד שהערכתי לה ותמכה חזק במדד לסיכום: המדד אמור לחזור חזרה ל 1724 זה יקרה בסבירות גבוהה בין אם ישירות מ 1690 או מהאיזור של הסגירה אתמול שבירה של 1690 ובטח 1688 וסגירה מתחת בין אם בסייקל הנוכחי או בבא אחריו ...תוביל לגל יורד מתקן ואני למעשה מעריך שזה עוד יתרחש מדד 75 - ציינתי אתמול כשירד שהוא יחזור חזרה לשיאו השנתי וזה אכן מה שיקרה בפועל היעד הקרוב שלו הוא 900 ...לאחריו זה 930/40 אבל קודם הוא צריך לחצות 900 ולהתבסס מעל הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל כ 0.15% למרות ארביטראז שלילי בפריגו חוזה S&P באופן טיביע ממשיך עם הסיומת האופטימית במדדים בלילה וניסחר חיובי 0.35% הדאקס אומנם סיים אתמול שלילי מעל ל 3% אבל אני נישאר עם ההערכה שלי מאתמול - הדאקס יחזור מעלה ל 11800 בקירוב שנחאי - אין שינוי מהותי במדד וגם לא בהערכה שלי נכון לעכשיו אין שינוי משמעותי בדולר שמדשדש בין 3.75 ל 3.85 שקלים מקרו - היום ב 15:30 נתון המכירות הקימעונאיות בארה"ב מחר יום שישי - מדד המחירים לצרכן באירופה אבל מה שיותר מעניין זה מדד המחירים לצרכן אצלנו שעוד עשוי להשפיע על פלוג בכל עניין הריבית מתווה הגז לא יורד מהכותרות ולא ברור מה תסגור הממשלה בעניין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה שבועית אני מעריך טווח 1712 מלמעלה אבל יש מצב ליותר מלמטה זה 1704 לערך המדד אמור להשיג את 1724...וככל הניראה ישיג את הרמה הזו בסייקל ישיר מהבוקר זה מותנה באי היחלשות שלו מתחת 1704 עד לסיום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |