| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 12/8/15 בוקר יום רביעי 12.8.2015וול סטריט - ה S&P ירד בסיכום לילה כמעט אחוז וסגר על רמת 2084 מלמטה הרמה החשובה הכי קרובה היא 2070 שירידה ממנה תביא לרמות 2060 ו 2040 במידה והמדד ירד מ 2040 הוא ניכנס לגל מתקן שציפיתי לו ברקע לירידות אתמול לא חסרים גורמים - אבל כל הגורמים הם שוליים ונקודתיים ביחס לגורם המרכזי שהוא החשש מהמצב בסין לסין יש חומה סינית ובאנלוגיה חומה לא נופלת ללא סדקים אנחנו מקבלים כל מיני סדקים בזמן האחרון...בין אם מצד נתוני המקרו בסין ובין אם מצד דוחות חברות הטכנולוגיה בארה"ב הסדקים האלה יכולים להיות מתוקנים...ויכולים להוביל לשבר בחומה נכון לעכשיו אני חושב שצריך לתת לה להישבר קצת עצם הלחץ גם אם בסין אין ירידות מהותיות מוביל לירידות בוול סטריט ובדאקס כרגע מדד המעו"ף איבד אתמול 0.63% וסגר כמעט על 1712 כאשר בנמוך הוא רואה כמעט 1709 מחזור המסחר היה ממוצע לחלוטין ומטה כמעט כל מניות המדד רשמו ירידות למעט מניות הבנקים שנותרו נייטרליות אבל לא רשמו עליות לסיכום: המדד דעך מאז השגת 1724 נכון להיום טווח התנועה הכללי שלו הוא 1690 עד 1728 מדובר על טווח דשדוש ולא מעבר כרגע בסקירות קודמות ציינתי שהמדד ירד ל 1714 ו 1708 אבל יחזור ל 1728 בינתיים המומנטום הוא שלילי אבל המדד יחזור לדעתי ל 1728 זה לא אמור להיות מהיום למחר ומצריך מעקב מדד 75 רשם אתמול עליות דטקא של כ 0.54% כמעט לרמת 890 לדעתי הוא יחזור לרמה הזו ואף ל 900 הבוקר הארביטראז הוא שלילי בעיקר מצד טבע ונייס חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כמעט 0.7% על רקע ההתנהלות אתמול סביר להניח שהיום במקרה הטוב הוא ייסחר מעורב ובמקרה הפחות טוב שלילי לרמות שציינתי יש לציין שחזרתי כאן לא מעט פעמים ואמרתי שה S&P יתקן ומדד ה VIX יחזור לגבוה השנתי שלו מסיבה כזו או אחרת הדאקס ירד אתמול 2.68% וככל הניראה הוא יבקר ב 11000 אבל - הדאקס לדעתי עוד יחזור ל 11600 סין - סקרית אתמול במייל ניפרד את המדד הסיני ואין שינוי בהערכה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1700 עד 1712 המדד ביצע ביקור ב 1708 אותה ציינתי בסקירות וגם אתמול מלמטה קיימות מספר רמות עד 1690 כאשר הקרובה היא 1700 אבל מצד שני המדד אמור לחזור מעלה כל עוד הוא לא נותן סימן כזה ברמה התוך יומית אין טעם לנסות לסחור את זה בשביל שזה יקרה צריך לקבל שיפור בדאקס ודשדוש אופטימי בתוך יומי במעו"ף עצמו בינתיים פוט 1680 השיג את רמת ה 740 שנקבתי אתמול אני מעריך שהוא יעשה גם 860 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |