TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/8/15
בוקר יום רביעי 12.8.2015

וול סטריט -

ה S&P ירד בסיכום לילה כמעט אחוז וסגר על רמת 2084
מלמטה הרמה החשובה הכי קרובה היא 2070 שירידה ממנה תביא לרמות 2060 ו 2040
במידה והמדד ירד מ 2040 הוא ניכנס לגל מתקן שציפיתי לו

ברקע לירידות אתמול לא חסרים גורמים -

אבל כל הגורמים הם שוליים ונקודתיים ביחס לגורם המרכזי שהוא החשש מהמצב בסין
לסין יש חומה סינית ובאנלוגיה חומה לא נופלת ללא סדקים
אנחנו מקבלים כל מיני סדקים בזמן האחרון...בין אם מצד נתוני המקרו בסין
ובין אם מצד דוחות חברות הטכנולוגיה בארה"ב
הסדקים האלה יכולים להיות מתוקנים...ויכולים להוביל לשבר בחומה
נכון לעכשיו אני חושב שצריך לתת לה להישבר קצת
עצם הלחץ גם אם בסין אין ירידות מהותיות מוביל לירידות בוול סטריט ובדאקס כרגע


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.63% וסגר כמעט על 1712 כאשר בנמוך הוא רואה כמעט 1709
מחזור המסחר היה ממוצע לחלוטין ומטה
כמעט כל מניות המדד רשמו ירידות למעט מניות הבנקים
שנותרו נייטרליות אבל לא רשמו עליות

לסיכום:
המדד דעך מאז השגת 1724
נכון להיום טווח התנועה הכללי שלו הוא 1690 עד 1728
מדובר על טווח דשדוש ולא מעבר כרגע
בסקירות קודמות ציינתי שהמדד ירד ל 1714 ו 1708 אבל יחזור ל 1728
בינתיים המומנטום הוא שלילי אבל המדד יחזור לדעתי ל 1728
זה לא אמור להיות מהיום למחר ומצריך מעקב


מדד 75 רשם אתמול עליות דטקא של כ 0.54% כמעט לרמת 890
לדעתי הוא יחזור לרמה הזו ואף ל 900


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בעיקר מצד טבע ונייס
חוזה S&P ניסחר שלילי כרגע כמעט 0.7% על רקע ההתנהלות אתמול
סביר להניח שהיום במקרה הטוב הוא ייסחר מעורב ובמקרה הפחות טוב שלילי לרמות שציינתי
יש לציין שחזרתי כאן לא מעט פעמים ואמרתי שה S&P יתקן ומדד ה VIX יחזור לגבוה השנתי שלו מסיבה כזו או אחרת
הדאקס ירד אתמול 2.68% וככל הניראה הוא יבקר ב 11000
אבל - הדאקס לדעתי עוד יחזור ל 11600
סין - סקרית אתמול במייל ניפרד את המדד הסיני ואין שינוי בהערכה

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1700 עד 1712
המדד ביצע ביקור ב 1708 אותה ציינתי בסקירות וגם אתמול
מלמטה קיימות מספר רמות עד 1690 כאשר הקרובה היא 1700
אבל מצד שני המדד אמור לחזור מעלה
כל עוד הוא לא נותן סימן כזה ברמה התוך יומית אין טעם לנסות לסחור את זה
בשביל שזה יקרה צריך לקבל שיפור בדאקס ודשדוש אופטימי בתוך יומי במעו"ף עצמו
בינתיים פוט 1680 השיג את רמת ה 740 שנקבתי אתמול
אני מעריך שהוא יעשה גם 860



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il