| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/8/15 בוקר יום שלישי 11.8.2015וול סטריט - ה S&P רשם זינוק של כ 1.28% לרמת 2104 כאשר הוא הוא רושם את העלייה שלו על רקע שני גורמים מרכזיים הגורם היותר מרכזי והמכריע הוא דבריו של סטנלי פישר על זה כבר כתבתי אתמול במהלך היום...סטנלי דיבר על מצב האינפלציה שלא מתרומם ועל ההשלכות של זה...לטענתו הריבית לא תעלה השנה עד שניראה שיפור במצב האינפלציה הסיבה השניה היתה מחיר הנפט והיא יותר שולית שורה תחתונה - ה S&P שוב מתקדם לעבר 2120/30 שספק אם יחצה אותן אני עדיין בדיעה שמסיבה כזו או אחרת הוא יחזור מטה גם אם יטרח לקבוע שיא חדש מדד המעו"ף רשם אתמול עלייה של 0.6% לרמת 1722/3 במחזור ממוצע למעט סקטור הגז ומניית אופקו כל מניות המדד נתנו תמיכה לא בלטה אף מניה באופן חריג והעליות במניות השונות היו סולידיות לסיכום: המדד עשה אתמול צעד חשוב לכיוון 1728 העליות בו הן מדודות ברמות הנוכחיות הוא אכן אמור להשיג את 1728 גם בהנחה שיפתח היום שלילי מלמטה עומדות שתי רמות - 1714 ו 1708 שעוד יגיעו בסייקל אחר מדד 75 רשם אתמול עלייה חדה וסגר על 884/5 זה אזור הגעה שציינתי בסקירות קודמות מתגברים הסיכויים שהמדד ישיג את רמת ה 900 כאשר התבססות מעל שווה כבר רמת 930/40 הבוקר הארביטראז הוא דוקא שלילי כמעט 0.3% הסיבה לארבירטאז הזה היא חפיפת המסחר אצלנו ...כאשר מרבית הדואאליות כבר תמחרו עליות בחצי שעת המסחר האחרונה חוזה S&P ניסחר שלילי כמעט חצי אחוז...למה ? כובע...אין באמת סיבה לשינויים מאתמול להיום וזה רק מצביע על חוסר היציבות והכיוון הברור נכון לרגע זה ההנחה שלי היא שאין הרבה משמעות לחוזים אם לא יחול שינוי כלשהו המדדים ה S&P יחתור ל 2120 מדד שנחאי עדיין ניסחר בטווח דשדוש ואין שינוי בהערכות קודמות שלי אצלנו - הדבר הכי משפיע היום זה "פיצוץ" בשיחות על מתווה הגז עם נובל ודלק לכאורה נציגי נובל עזבו את הארץ זה אומנם ניראה כמו הצגה...אבל זה צפוי להשפיע לשלילה על סקטור הגז טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1714 עד 1728 סביר שהפתיחה עצמה תהיה שלילית אולי באזור 1717/8 אני כן מצפה מהמדד להמשיך עדיין במומנטום החיובי בהמשך היום אלא אם ניראה ברמה התוך יומית החרפה בירידה מעבר ל 1712 יום רגוע ומ וצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |