TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/8/15
בוקר יום ראשון 9.8.2015

וול סטריט -

בסיכום שני ימי מסחר בסופ"ש איבד ה S&P קצת מעל לאחוז
כאשר הוא מבקר בנמוך שלו ב 2070
יום חמישי איבד ה S&P כ 0.78% בהמתנה לדו"ח התעסוקה
כבר אמרתי שתוצאות דו"ח טובות מאוד יכבידו על המדדים האמריקאיים
בפועל הדו"ח פיספס מעט ויצר מצב שבו המדד ניכנס ביום קודם למומנטום שלילי והיה לו קצת קשה להיכנס למומנטום חיובי במיידי...זו רק סיבה טכנית ...למעשה הדו"ח לא שינה את ההערכה לגבי מועד העלאת הריבית
מכאן סביר שה S&P ינוע בטווח 2070 עד 2120...כלומר טווח דשדוש שוב
כאשר שבירה של 2070 תוביל אותו לגל יורד מתקן
עדיין לדעתי מדד ה VIX צפוי לחזור לגבוה השנתי שלו לפחות
כלומר בתרגום פשוט אני אצפה לגל יורד מתקן ב S&P גם אם הוא יקבל עיכוב בתוך מסגרת של דשדוש


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי כ 0.4% במחזור ממוצע וסגר על 1716/7
האחריות לירידה במדד רשומה על שם פריגו ואופקו
שתי מניות דואליות שניקבעות בוול סטריט והכבידו על המדד בדיעור של כ 0.6% כמעט
מניות הבנקים היו נייטרליות וסה"כ מרבית מניות המעו"ף דשדוש או דשדוש מעלה

לסיכום:
מלמטה נימצאת 1707/8
מלמעלה 1728
אלו שתי רמות שהמדד אמור להשיג כניראה בטווח הקצר
על רקע נתוני הפתיחה סביר שהמדד יחתור קודם ל 1708


מדד הבנקים נימצא בדשדוש אופקי בין 1500 ל 1520
יש מקום לאופטימיות לגביו והוא צפוי היום לתמוך את תמונת המדד כנגד הארביטראז השלילי
יעד הכי קרוב למדד הבנקים עומד על 1580


הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.65%
עיקר הארביטראז הזה בא מצד אופקו שצפויה לאבד כ 10%
הדאקס ניסחר בדשדוש יורד במצב דיי זהה הן למעו"ף והן למדד 75 וסביר שהם יתנהגו כרגע לפי הדאקס
בטווח הקצר הדאקס צפוי לנוע בין 11200 ל 11800 וקצת בספק אם התנועה שלו מחר תהיה בכיוון 11200 אלא הוא יכול לחתור לכיוון 11800 כאשר בסופ"ש הוא איבד קצת מערכו ועומד על 11490
במדד שנחאי אין שינוי משמעותי והוא נע בין 3600 ל 4000 עד 4200
כאשר שבירה מטה של 3600 תיחשב להתפתחות שלילית דיי משמעותית של מעין כדור שלג
יש שם מלחמה על הרמה הזו אבל טווח התנועה שלו בטווח הקצר הוא פתוח לגמרי לעלייה לכיוון 4000 בתוך דשדוש
הדולר עדיין נע בין 3.75 ל 3.85 שקלים אבל נע אופטימי
בארה"ב מעבר לעונת הדוחות ודו"ח התעסוקה מתנהל מאבק חריף על ההסכם עם איראן שיש לו כמובן השפעה ישירה הן על מחיר הנפט והן על מחיר הגז
אצלנו הגז עדיין בדיונים לגבי המתווה עליו


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1707/8 עד 1714/5
זה כמובן טווח בהנחה שהמדד יפתח שלילי
הסבירות לפתיחה חיובית נמוכה מאוד על רקע נתוני הפתיחה
אבל במידה והפתיחה שלילית אני מניח כרגע ירידה רק עד 1707/8 ודשדוש בחזרה כלפי מעלה
כלומר מי שבמקרה מחזיק פוט שימכור אותו בפתיחה לדעתי וימתין



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il