| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/8/15 בוקר יום חמישי 6.8.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - ה S&P אומנם עלה בלילה אבל הרבה פחות ממה שהיה בתחילתו סה"כ עלה ה S&P כ 0.31% וסגר על כמעט 2100 עדיין הוא רחוק משיאו האחרון אזור ה 2130 מצבו נכון לרגע זה לא מצביע עדיין על פריצה קדימה מצב ה VIX מצביע מבחינתי על אותו הדבר - כלומר צפוי לחזור לשיאו השנתי מסיבה כזו או אחרת ברקע לעליות בלילה עמד בעיקר סקר התעסוקה המקדים לדו"ח האמיתי ביום שישי הסקר היה נמוך מהצפי במצב מתוקן סקר כזה היה שולח את המדדים לירידה מתונה במקום זה החוזים התחזקו כאילו נימצא זהב ההסבר טמון כמובן בהפוך על הפוך בחיפוש אחרי נתונים חלשים נתון חלש מכניס את הקו המנחה שהריהית אולי לא תעלה בזמן...אולי בקצב מתון יותר הכל ספקולציות אבל במצב כזה נתון כזה עושה את שלו שורה תחתונה - מחכים לדו"ח התעסוקה ביום שישי שנחשב לדו"ח חשוב בגלל הקירבה שלו לספטמבר בו לכאורה אולי תעלה הריבית בפעם הראשונה וכבר אמרתי שלא הריבית צריכה להטריד לדעתי בריבעונים הקרובים כל תגובה שלילית לריבית תהיה נקודתית או מוגבלת מדד המעו"ף עלה אתמול דיי דומה למה שביצע הדאקס סה"כ סימן המדד את 1724 כגבוה היומי שלו ושם סיים פחות או יותר במחזור ממוצע סה"כ עלה המדד כ 0.68% מבין הדואליות טבע ונייס בעיקר תמכו והשאר לא הכבידו מניות הבנקים נתנו תמיכה שולית יחסית לסיכום: המדד סימן את 1724 כגבוה היומי של אתמול וזה היה גם הגבוה של טווח סקירת הבוקר עדיין הוא אמור להשיג את 1728 וביכולתו גם להשיג את 1744 מלמטה עומדת רמת 1708 מדד הבנקים הוסיף אתמול כחצי אחוז והשיג בחזרה את 1500 גם זו הערכה שנתתי כאן ...יש למדד הבנקים פוטנציאל עליות לא קטן עדיין אבל לא בהכרח בקו ישיר ראוי לציין שעניין העלאות הריבית אמור לעשות טוב לבנקים הבוקר הארביטראז הוא שלילי מינורי חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע חסר משמעות על קו האפס יש לציין שאני מצפה ליום מסחר מעורב בוול סטריט כלורמ הפתיחה יכולה להיות חיובית או שלילית עם מעבר מצד לצד אבל רק הסגירה בעלת משמעות אני מניח שלא תהיה תנודה משמעותית עד למחר בשישי הדאקס סיים טוב אתמול מעל 1.5% בדרכו ל 11800 בקירוב יש לציין שפריצת ה 11800 תיחשב כבר משמעותית להחזרת המדד לשיאו עד 12400 אני אופטימי כרגע בעניין הזה אין תנועה משמעותית בשנחאי - ההערכות שלי לא השתנו לגביה הדולר עדיין מדשדש בין 3.75 ל 3.85 אבל הוא בנטייה חיובית לפריצה קדימה מעלה אצלנו - התקציב עבר בממשלה וזו ידיעה טובה אין היום מקרו משמעותי ומחכים לדו"ח התעסוקה האמריקאי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1720 עד 1728 הפקיעה השבועית עשויה להיות שלילית קלה אבל אני מצפה שהמדד יחזור לאפס ויחתור לכיוון 1728 בשלב זה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |