| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 2/8/15 בוקר יום ראשון 2.8.2015וול סטריט - לא באמת בוצעה תנועה בסיכום יומיים בוול סטריט ה s&p פתח ביום חמישי באדום אבל עד לסיום מחק אותו לגמרי וסיים אופטימי קל יום שישי הוא כבר סיים באדום מינורי התוצאה - כמעט ואין שינוי משמעותי ביחס למה שהיה לפני סופ"ש ברקע - לא חסרים גורמי השפעה...לטעמי לא מעט מהם שליליים בפוטנציה אפשר להסתכל על מחירי הסחורות למשל בראשות הזהב והנפט שנמצאים בשפל גדול ואפשר להסתכל לכיוון סין התוצאה היא שאני מטיל ספק במהלך עולה רציני אני חוזר על עמדתי - מסיבה כזו או אחרת מדד ה VIX יזנק לשיא השנתי שלו ואני מעריך בטווח הקצר ...זה אמור להגיע יחד עם מימוש בוול סטריט למינימום הנמוך השנתי מדד המעו"ף פקע ביום חמישי מעל 1728 שהיה איזור הטווח הגבוה שנתתי ליום חמישי לאחר מכן בהדרגה ובמשך זמן רב שבר המדד את 1720 ואיבד גובה עד 1710 כשהוא סוגר בפועל על 1712/3 מינוס 0.3% לערך מחזור המסחר לא היה רלוונטי המימוש בביום חמישי לאחר הפקיעה בא בהדרגה בהשפעת דוחות טבע והבנקים לסיכום: לטווח הקצר התמונה פתוחה אומנם כלומר המדד מסוגל להשיג את 1740 עדיין (בעבר נקבתי גם 1770 וגם זה אפשרי עדיין) יחד עם זאת יהיה לו קשה מאוד אם בכלל לבצע את זה בפועל כבר בטווח הקצר נכון להיום הוא עומד על 1713 כמעט ...כאשר הוא אמור לרדת שוב ל 1708 ומצד שני להשיג שוב את 1728 פתיחה חיובית תוריד את המדד ל 1708 להערכתי מלמטה נמצאת 1690 כרמת בלם נקודתית כמובן במידה והפתיחה תהיה שלילית כבר ב 1708 זה מידע לא רלוונטי במקרה של פתיחה שלילית המדד יחזתור חזרה לאזור 1712 בגדול - גם המעו"ף יחווה מימוש חזרה לאזור 1640 להערכתי גם אם לא במיידי מדד הבנקים נע בטווח דשדוש 1460 עד 1520 את רמת 1520 הוא עוד ישיג להערכתי הבוקר הארביטראז ישפיע לשלילה אבל לא מהותית חוזה S&P לא רלונטי כרגע אבל יש לציים שיום שני צפוי להיות יום מעורב בוול סטריט כלומר ללא תנועה משמעותית ואין הכרעה לטווח הקצר מצד התנועה שבוצעה בסופ"ש הדאקס סיים את יום שישי בירוק כמעט חצי אחוז הוא נוטה לאופטימיות קלה לכיוון 11400/500 המדד בשנחאי סין נע כרגע עדיין לפי הציפיות שלי ואני בנטייה שלילית עליו זה בעצם הגורם השלילי מספר אחת ואולי הכי מסוכן הדולר ממשיך להיחלש לנמוך השנתי שלו הזהב ניסחר סביב ה 1080 דולר לאונקיה בשפל שלא ניראה כמוהו בשנים האחרונות הוא ומחיר הנפט משפיעים לרעה על סקטור האנרגיה ועל מצב האינפלציה ושוב השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי אני פחות חושש מהדו"ח הזה באופן כללי ויותר מכיוון סין טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1708 עד 1724 ציינתי לעיל את שני התרחישים במקרה של פתיחה חיובית ובמקרה משל פתיחה שלילית לכן לעיין בהם יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |