TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/8/15
בוקר יום ראשון 2.8.2015

וול סטריט -

לא באמת בוצעה תנועה בסיכום יומיים בוול סטריט
ה s&p פתח ביום חמישי באדום אבל עד לסיום מחק אותו לגמרי וסיים אופטימי קל
יום שישי הוא כבר סיים באדום מינורי
התוצאה - כמעט ואין שינוי משמעותי ביחס למה שהיה לפני סופ"ש

ברקע - לא חסרים גורמי השפעה...לטעמי לא מעט מהם שליליים בפוטנציה
אפשר להסתכל על מחירי הסחורות למשל בראשות הזהב והנפט שנמצאים בשפל גדול
ואפשר להסתכל לכיוון סין
התוצאה היא שאני מטיל ספק במהלך עולה רציני
אני חוזר על עמדתי - מסיבה כזו או אחרת מדד ה VIX יזנק לשיא השנתי שלו ואני מעריך בטווח הקצר ...זה אמור להגיע יחד עם מימוש בוול סטריט למינימום הנמוך השנתי


מדד המעו"ף פקע ביום חמישי מעל 1728 שהיה איזור הטווח הגבוה שנתתי ליום חמישי
לאחר מכן בהדרגה ובמשך זמן רב שבר המדד את 1720 ואיבד גובה עד 1710 כשהוא סוגר בפועל על 1712/3 מינוס 0.3% לערך
מחזור המסחר לא היה רלוונטי
המימוש בביום חמישי לאחר הפקיעה בא בהדרגה בהשפעת דוחות טבע והבנקים


לסיכום:
לטווח הקצר התמונה פתוחה אומנם
כלומר המדד מסוגל להשיג את 1740 עדיין (בעבר נקבתי גם 1770 וגם זה אפשרי עדיין)
יחד עם זאת יהיה לו קשה מאוד אם בכלל לבצע את זה בפועל כבר בטווח הקצר
נכון להיום הוא עומד על 1713 כמעט ...כאשר הוא אמור לרדת שוב ל 1708
ומצד שני להשיג שוב את 1728
פתיחה חיובית תוריד את המדד ל 1708 להערכתי
מלמטה נמצאת 1690 כרמת בלם נקודתית
כמובן במידה והפתיחה תהיה שלילית כבר ב 1708 זה מידע לא רלוונטי
במקרה של פתיחה שלילית המדד יחזתור חזרה לאזור 1712
בגדול - גם המעו"ף יחווה מימוש חזרה לאזור 1640 להערכתי גם אם לא במיידי


מדד הבנקים נע בטווח דשדוש 1460 עד 1520
את רמת 1520 הוא עוד ישיג להערכתי


הבוקר הארביטראז ישפיע לשלילה אבל לא מהותית
חוזה S&P לא רלונטי כרגע אבל יש לציים שיום שני צפוי להיות יום מעורב בוול סטריט
כלומר ללא תנועה משמעותית ואין הכרעה לטווח הקצר מצד התנועה שבוצעה בסופ"ש
הדאקס סיים את יום שישי בירוק כמעט חצי אחוז
הוא נוטה לאופטימיות קלה לכיוון 11400/500
המדד בשנחאי סין נע כרגע עדיין לפי הציפיות שלי ואני בנטייה שלילית עליו
זה בעצם הגורם השלילי מספר אחת ואולי הכי מסוכן
הדולר ממשיך להיחלש לנמוך השנתי שלו
הזהב ניסחר סביב ה 1080 דולר לאונקיה בשפל שלא ניראה כמוהו בשנים האחרונות
הוא ומחיר הנפט משפיעים לרעה על סקטור האנרגיה ועל מצב האינפלציה
ושוב השבוע חוזרים לדו"ח התעסוקה האמריקאי ביום שישי
אני פחות חושש מהדו"ח הזה באופן כללי ויותר מכיוון סין


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1708 עד 1724
ציינתי לעיל את שני התרחישים במקרה של פתיחה חיובית ובמקרה משל פתיחה שלילית
לכן לעיין בהם



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה









- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il