| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 30/7/15 בוקר יום חמישי 30.7.2015 יום הפקיעהוול סטריט - ה S&P הוסיף 0.73% וסגר על 2108...ושוב הוא מנסה לתקוף את איזור השיא שלו 2130 ברקע אתמול עמדה החלטת הפד בנוגע לריבית הריבית כצפוי לא שונתה והיה יותר חשוב לשמוע מה הפד אומר לגבי הצפי למועד ההעלאה לא היה גרם של חידוש בדברי הפד הפד עצמו אין לו מושג והוא מחכה לשיפור נוסף בשוק העבודה ...אבל עוד יותר מיזה הוא ממתין לשיפור הרמת האינפלציה ואלו פחות או יותר הדברים שהוא אמר אתמול כבר ראינו בדוחות האחרונים של חברות הטכנולוגיה את החולשה לביקושים מצד השוק הסיני זה מעיב על מצב האינפלציה ...אבל ממחיש עוד יותר איך הדברים משולבים זה בזה...כלומר מה גודל השפעתה של סין על מצב הכלכלה האמריקאית חוסר הוודאות הזה לגבי מועד העלאת הריבית נתן פוש למדדים אתמול איך להתייחס לעליות אתמול ? בחשדנות וספקנות רבה אני חוזר על ההערכה שלי מתמול שלשלום ...גם אם המדדים יקבעו שיא חדש וזה בהחלט אפשרי הם יחזרו למטה כאשר גם ה VIX צפוי לחזור להשתולל אני לא חושב שעניין הריבית הוא זה שיגרור איזה לחץ בטווח הקצר אני נוטה לומר שמי שיעשה את הברדק אלו הסינים...הערכה בעירבון מוגבל מדד המעו"ף סוחב את עצמו מעלה כאשר אתמול הוא רואה את 1724 אבל סוגר רק על רמת 1717/8 סה"כ עלה המדד אתמול 0.43% במחזור מעל לממוצע כאשר גם אתמול טבע תרמה למחזור תרומה משמעותית אבל נמוכה יותר מימים קודמים מי שסחב את מניות המדד אלו בעיקר טבע ופריגו אבל הם קיבלו רוח גבית גם ממניות הבנקים לסיכום: המדד חותר לרמת 1734 עד 1744 אתמול ציינתי את רמת היעד הקרובה שלו כ 1728 לפני כחודש ציינתי גם 1770 רמת יעד כללית אבל במצב ובתנאים הנוכחיים היעד הקרוב הוא 1628 ו 1634 ולאחריו 1744 כל רמה מהרמות האלו מחייבת זהירות ובעיקר רמת 1734 ומעלה מדד הבנקים חותר חזרה ל 1500 זו הערכה שכבר חזרתי אליה במדד 75 אין שינוי בהערכה שלי מאתמול הבוקר הארביטראז הוא דוקא שלילי קל כ 0.15% למעשה רוב הדואליות לא בדיוק עלו בלילה ביחד עם המדדים בוול סטריט אבל לטובה יש לציין הן את טבע והן את פריגו ככאלה שיש להן לאן לטפס חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל בלבד לא משמעותי 0.1% הדאקס רשם אתמול עלייה מינורית בלבד של כ 0.33% עד עכשיו הדאקס סימן את ה 11000 כרמת תחתית שלו נכון להיום רק אירוע חיצוני יוריד אותו לכיוון 10400 וזה תרחיש שאין לזלזל בו אבל אם רוצים לסחור לונג דאקס אז הסטופ הוא 11000 וזה סטופ קרוב ועל פניו הדאקס לכאורה חוזר מעלה לכיוון שיאו האחרון ולכיוון 12000 אני מדגיש לכאורה כי המצב במדדים הוא שברירי שנחאי - שנחאי מתקנת יום שני ברציפות איך להתייחס לזה ? בחוסר אמינות מוחלט בשלב זה ...יש לקרא את ההערכות שלי לגבי סין מסקירות קודמות ספציפיות ששלחתי לגבי המדד הזה בדולר - אין שינוי משמעותי הזהב - נימצא בזרימה לכיוון 1000$ לאונקיה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: זה יום פקיעה חודשית אני נוטה להעריך מלמעלה את נקודות 1728 ו 1734 מלמטה 1714 הפקיעה עצמה ככל הניראה תהיה חיובית למרות הארביטראז (בתמיכת הבנקים) יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |