TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/7/15
בוקר יום חמישי 30.7.2015 יום הפקיעה

וול סטריט -

ה S&P הוסיף 0.73% וסגר על 2108...ושוב הוא מנסה לתקוף את איזור השיא שלו 2130
ברקע אתמול עמדה החלטת הפד בנוגע לריבית
הריבית כצפוי לא שונתה והיה יותר חשוב לשמוע מה הפד אומר לגבי הצפי למועד ההעלאה
לא היה גרם של חידוש בדברי הפד
הפד עצמו אין לו מושג והוא מחכה לשיפור נוסף בשוק העבודה ...אבל עוד יותר מיזה הוא ממתין לשיפור הרמת האינפלציה ואלו פחות או יותר הדברים שהוא אמר אתמול
כבר ראינו בדוחות האחרונים של חברות הטכנולוגיה את החולשה לביקושים מצד השוק הסיני
זה מעיב על מצב האינפלציה ...אבל ממחיש עוד יותר איך הדברים משולבים זה בזה...כלומר מה גודל השפעתה של סין על מצב הכלכלה האמריקאית
חוסר הוודאות הזה לגבי מועד העלאת הריבית נתן פוש למדדים אתמול

איך להתייחס לעליות אתמול ? בחשדנות וספקנות רבה
אני חוזר על ההערכה שלי מתמול שלשלום ...גם אם המדדים יקבעו שיא חדש וזה בהחלט אפשרי הם יחזרו למטה כאשר גם ה VIX צפוי לחזור להשתולל
אני לא חושב שעניין הריבית הוא זה שיגרור איזה לחץ בטווח הקצר
אני נוטה לומר שמי שיעשה את הברדק אלו הסינים...הערכה בעירבון מוגבל



מדד המעו"ף סוחב את עצמו מעלה כאשר אתמול הוא רואה את 1724
אבל סוגר רק על רמת 1717/8
סה"כ עלה המדד אתמול 0.43% במחזור מעל לממוצע כאשר גם אתמול טבע תרמה למחזור תרומה משמעותית אבל נמוכה יותר מימים קודמים
מי שסחב את מניות המדד אלו בעיקר טבע ופריגו
אבל הם קיבלו רוח גבית גם ממניות הבנקים

לסיכום:
המדד חותר לרמת 1734 עד 1744
אתמול ציינתי את רמת היעד הקרובה שלו כ 1728
לפני כחודש ציינתי גם 1770 רמת יעד כללית
אבל במצב ובתנאים הנוכחיים היעד הקרוב הוא 1628 ו 1634
ולאחריו 1744
כל רמה מהרמות האלו מחייבת זהירות ובעיקר רמת 1734 ומעלה


מדד הבנקים חותר חזרה ל 1500
זו הערכה שכבר חזרתי אליה

במדד 75 אין שינוי בהערכה שלי מאתמול


הבוקר הארביטראז הוא דוקא שלילי קל כ 0.15%
למעשה רוב הדואליות לא בדיוק עלו בלילה ביחד עם המדדים בוול סטריט
אבל לטובה יש לציין הן את טבע והן את פריגו ככאלה שיש להן לאן לטפס
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל בלבד לא משמעותי 0.1%
הדאקס רשם אתמול עלייה מינורית בלבד של כ 0.33%
עד עכשיו הדאקס סימן את ה 11000 כרמת תחתית שלו
נכון להיום רק אירוע חיצוני יוריד אותו לכיוון 10400 וזה תרחיש שאין לזלזל בו
אבל אם רוצים לסחור לונג דאקס אז הסטופ הוא 11000 וזה סטופ קרוב
ועל פניו הדאקס לכאורה חוזר מעלה לכיוון שיאו האחרון ולכיוון 12000
אני מדגיש לכאורה כי המצב במדדים הוא שברירי
שנחאי - שנחאי מתקנת יום שני ברציפות
איך להתייחס לזה ? בחוסר אמינות מוחלט בשלב זה ...יש לקרא את ההערכות שלי לגבי סין מסקירות קודמות ספציפיות ששלחתי לגבי המדד הזה
בדולר - אין שינוי משמעותי
הזהב - נימצא בזרימה לכיוון 1000$ לאונקיה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
זה יום פקיעה חודשית
אני נוטה להעריך מלמעלה את נקודות 1728 ו 1734
מלמטה 1714
הפקיעה עצמה ככל הניראה תהיה חיובית למרות הארביטראז (בתמיכת הבנקים)


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il