TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 27/7/15
בוקר יום שני 27.7.2015 שבוע הפקיעה

וול סטריט -

במהלך שני ימי המסחר שעברו על וול סטריט איבד ה S&P קצת מעל 1.6%
ובמהלך ארבעת הימים האחרונים הוא איבד מעל 2%
סה"כ ה S&P נשק לשיאו ולא חצה אותו אלא איבד בחזרה גובה
מי שיקרא בסקירות שלי הקודמות אפשר לראות שזה גם היה התרחיש המרכזי שלי
כלומר טענתי שמסיבה כזו או אחרת המדד יאבד חזרה גובה גם אם יעשה ניסיון לפריצה

למה ירד ה S&P ?
כשהערכתי שירד לא באמת חיפשתי סיבה ולעיתים סיבות הם תירוצים למהלך ידוע מראש
אבל הוא גם משקף מצב נתון שמתברר בדיעבד
הסיבה המרכזית היא עונת הדוחות -
אומנם העונה הזו דוקא ניראית טובה ...אלא שמססתר בדוחות רמז לחולשה סינית
אפשר לקחת את הדוחות של חברות הטכנולוגיה כדוגמא
השוק הסיני התגאה שבוע שעבר בצמיחה של כ 7% (נתון שהתקבל בחוסר אמינות)
בפועל מדוחות חברות הטכנולוגיה האמריקאיות עולה שהמכירות בסין אינן כתמול שלשום ויש האטה...זה מכניס את נתון הצמיחה הסיני שפורסם על ידי הממשל לספק אמינות מוגבר
המדדים בוול סטריט הגיבו בירידות חזרה מהשיא

לאן מכאן ?
טענתי ואני עדיין טוען שמדד ה VIX יחזור להשתולל
עד עכשיו הוא לא השתולל מספיק למרות ארבעה ימי ירידות בוול סטריט
ההנחה שלי שגם אם הירידות ייבלמו השבוע...ה S&P יחזור לרמת 2040/50 מינימום
כל זה כמובן מבלי כרגע להיכנס לכל עניין הריבית
השבוע יפורסמו שני נתונים מרכזיים בארה"ב -
נתון התמ"ג + קביעת הריבית


מדד המעו"ף סיים ביום חמישי על האפס לא משמעותי ועל 1702
כאשר הוא רואה בנמוך היומי שלו את 1697
מחזור המסחר היה מחזור פקיעה שבועית
לא היו דרמות מיוחדות והמניות הבולטות היו בזק ואופקו
שתיהן השפעתן היא זהה על המדד בזק קיזזה כחצי מהלעייה באופקו
מניות הבנקים לא השפיעו

לסיכום:
ניכנסים לשבוע הפקיעה
כמו תמיד קצת קשה להעריך את שבוע הפקיעה
ובכל זאת לראות את המדד מתנהל בין רמות 1690 1680 זו לא הערכה הזויה
גם אם המדד ינסה היום להיסחר בירוק זו עדיין הערכה אפשרית
ובכל זאת המדד יחזור בסייקל אחר חזרה לשיאו


מדד 75 ניסחר באופן כללי בין 850 ל 890
הוא כרגע יותר אופטימי מפסימי גם אם יפתח היום שלילי

מדד הבנקים ניסחר בין 1460 ל 1520 כשהוא עומד כרגע על 1480
מלמטה ישנן שתי רמות עבורו - 1460 ו 1420
ההערכה שלי היא שכל ירידה במדד הזהב היא לצורך עלייה חזרה לשיאו תחת התנאים הידועים הנוכחיים


הבוקר הארביטראז הוא שלילי אם כי לא דרמטי ביחס לירידות בוול סטריט
חוזה S&P ניסחר כרגע לא משמעותי ואני מעריך שאין משמעות רבה לחוזה ירוק באם יהיה כזה
כלומר יש לקרא את ההערכה הכללית לוול סטריט לעיל
הדאקס איבד בשבוע שעבר במצטבר כ 2.8% והוא עומד על 11347
תמיכה קרובה לדאקס נימצאת בקירוב ב 11200 ואין בו כיוון חד משמעי לטווח הקצר
סין - שלחתי לכם סקירה ביום חמישי או רביעי האחרונים על המדד הזה ויש לעיין בה
נכון להיום אפשר לומר שאין הפתעות והוא נע כצפוי
4200 בלמה את מדד שנחאי והוא מאבד נכון לרגע זה כמעט 5% יומיים

היום בערב תפורסם הריבית על ידי בנק ישראל
השבוע באופן כללי יפורסם התמ"ג האמריקאי + קביעת הריבית

טבע צפויה להודיע על רכישת חברה נוספת


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף :
1694 עד 1704
זה גם הטווח פתיחה המוערך כאשר הפתיחה עצמה צפויה להיות שלילית קרוב לגבול התחתון המצויין...אלא שמנקודת הפתיחה לא בהכרח תבא היחלשות נוספת
לא ברור מה תהיה השפעת של טבע על המעו"ף עדיין


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il