| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 27/7/15 בוקר יום שני 27.7.2015 שבוע הפקיעהוול סטריט - במהלך שני ימי המסחר שעברו על וול סטריט איבד ה S&P קצת מעל 1.6% ובמהלך ארבעת הימים האחרונים הוא איבד מעל 2% סה"כ ה S&P נשק לשיאו ולא חצה אותו אלא איבד בחזרה גובה מי שיקרא בסקירות שלי הקודמות אפשר לראות שזה גם היה התרחיש המרכזי שלי כלומר טענתי שמסיבה כזו או אחרת המדד יאבד חזרה גובה גם אם יעשה ניסיון לפריצה למה ירד ה S&P ? כשהערכתי שירד לא באמת חיפשתי סיבה ולעיתים סיבות הם תירוצים למהלך ידוע מראש אבל הוא גם משקף מצב נתון שמתברר בדיעבד הסיבה המרכזית היא עונת הדוחות - אומנם העונה הזו דוקא ניראית טובה ...אלא שמססתר בדוחות רמז לחולשה סינית אפשר לקחת את הדוחות של חברות הטכנולוגיה כדוגמא השוק הסיני התגאה שבוע שעבר בצמיחה של כ 7% (נתון שהתקבל בחוסר אמינות) בפועל מדוחות חברות הטכנולוגיה האמריקאיות עולה שהמכירות בסין אינן כתמול שלשום ויש האטה...זה מכניס את נתון הצמיחה הסיני שפורסם על ידי הממשל לספק אמינות מוגבר המדדים בוול סטריט הגיבו בירידות חזרה מהשיא לאן מכאן ? טענתי ואני עדיין טוען שמדד ה VIX יחזור להשתולל עד עכשיו הוא לא השתולל מספיק למרות ארבעה ימי ירידות בוול סטריט ההנחה שלי שגם אם הירידות ייבלמו השבוע...ה S&P יחזור לרמת 2040/50 מינימום כל זה כמובן מבלי כרגע להיכנס לכל עניין הריבית השבוע יפורסמו שני נתונים מרכזיים בארה"ב - נתון התמ"ג + קביעת הריבית מדד המעו"ף סיים ביום חמישי על האפס לא משמעותי ועל 1702 כאשר הוא רואה בנמוך היומי שלו את 1697 מחזור המסחר היה מחזור פקיעה שבועית לא היו דרמות מיוחדות והמניות הבולטות היו בזק ואופקו שתיהן השפעתן היא זהה על המדד בזק קיזזה כחצי מהלעייה באופקו מניות הבנקים לא השפיעו לסיכום: ניכנסים לשבוע הפקיעה כמו תמיד קצת קשה להעריך את שבוע הפקיעה ובכל זאת לראות את המדד מתנהל בין רמות 1690 1680 זו לא הערכה הזויה גם אם המדד ינסה היום להיסחר בירוק זו עדיין הערכה אפשרית ובכל זאת המדד יחזור בסייקל אחר חזרה לשיאו מדד 75 ניסחר באופן כללי בין 850 ל 890 הוא כרגע יותר אופטימי מפסימי גם אם יפתח היום שלילי מדד הבנקים ניסחר בין 1460 ל 1520 כשהוא עומד כרגע על 1480 מלמטה ישנן שתי רמות עבורו - 1460 ו 1420 ההערכה שלי היא שכל ירידה במדד הזהב היא לצורך עלייה חזרה לשיאו תחת התנאים הידועים הנוכחיים הבוקר הארביטראז הוא שלילי אם כי לא דרמטי ביחס לירידות בוול סטריט חוזה S&P ניסחר כרגע לא משמעותי ואני מעריך שאין משמעות רבה לחוזה ירוק באם יהיה כזה כלומר יש לקרא את ההערכה הכללית לוול סטריט לעיל הדאקס איבד בשבוע שעבר במצטבר כ 2.8% והוא עומד על 11347 תמיכה קרובה לדאקס נימצאת בקירוב ב 11200 ואין בו כיוון חד משמעי לטווח הקצר סין - שלחתי לכם סקירה ביום חמישי או רביעי האחרונים על המדד הזה ויש לעיין בה נכון להיום אפשר לומר שאין הפתעות והוא נע כצפוי 4200 בלמה את מדד שנחאי והוא מאבד נכון לרגע זה כמעט 5% יומיים היום בערב תפורסם הריבית על ידי בנק ישראל השבוע באופן כללי יפורסם התמ"ג האמריקאי + קביעת הריבית טבע צפויה להודיע על רכישת חברה נוספת טווח מסחר להיום במדד המעו"ף : 1694 עד 1704 זה גם הטווח פתיחה המוערך כאשר הפתיחה עצמה צפויה להיות שלילית קרוב לגבול התחתון המצויין...אלא שמנקודת הפתיחה לא בהכרח תבא היחלשות נוספת לא ברור מה תהיה השפעת של טבע על המעו"ף עדיין יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |