TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 22/7/15
בוקר יום רביעי 22.7.2015

וול סטריט -

ה S&P נסוג מאזור 2120/30 וירד בלילה כ 0.42%
זו תנועה הגיונית לגמרי הוא ביצע אותה כבר מספר רב של פעמים השנה סביב הנקודה הזו
ציינתי גם שמדובר באפשרות מאוד סבירה גם אם נתתי למדד אפשרות להתרומם ל 2140
הוא היה יורד חזרה
בכל אופן התנועה של הלילה עדיין לא קובעת שום דבר
ה VIX עדיין ניסחר רגוע אבל כמו שאמרתי הוא יחזור להשתולל מסיבה כזו או אחרת

ברקע - עונת הדוחות ומחירי הסחורות
כל שאר הדברים נידחקים הצידה בעת הזו
עד עכשיו קיבלנו דוחות טובים ואתמול חברות הטכנולוגיה אפל ומקרוסופט ויאהו הציגו דוחות סבירים...דוחות אפל עמדו בציפיות ועקפו אותן אלא שהשוק לא אהב את הדוחות של אפל
מתוך חפירה בפרטי המכירות ומצא סיבה לירידה


מדד המעו"ף איבד אתמול בסיכום יום כמעט כלום
המדד פתח חיובי באזור 1715/6 טיפס ל 1718 אבל סגר על 1708/9
מדובר בסגירה על האפס אבל בנטייה פסימית קלה
מחזור המסחר היה נמוך ביחס לימי עליות קודמים

לסיכום:
התנועה היא תנועה צידית יורדת מאז המדד השיג את שיאו הקודם כל אזור 1717
זה לא מפתיע ...דיברתי על האפשרות הזו מספיק פעמים בסקירות קודמות
המדד בכל זאת צריך לעשות ביקור שוב בשיאו 1717
גם אם הוא ירד לגל יורד נוסף
כבר ציינתי שזה שבחלק האחרון של החודש הוא עלה לא מחייב שכך הוא יסיים את החודש
אני כלל לא בטוח שלא נימצא אותו שוב באיזורים 1670/80 עד לסוף חודש
אבל אין עדיין חד משמעיות בעניין הזה וצריך להמתין להיום ואולי גם למחר כדי לקבל תמונה ברורה יותר


מדד הבנקים חצה את 1500 כבר שלשום ובינתיים ממשיך להפגין חוסן לכאורה בדרכו לרמת ה 1540 עד 1560
כל עוד מדד הבנקים ימשיך מעלה ללא גילוי של סימן חולשה אזי מדד המעו"ף ייסחר הצידה בדשדוש יורד במקרה הגרוע או יעלה עוד קצת
הגל העולה במדד הבנקים יכול לקבל מנוחה וכניסה לתיקון אפילו תוך שני ימי מסחר


הבוקר הארביטראז שלילי קל 0.2%
חוזה S&P ניסחר שלילי בסביבות ה 0.4%
למעשה אני מצפה מה S&P להיסחר שלילי היום בלילה אבל או היום או מחר הוא כבר יראה ירוק מסויים במסחר שלו ...כלומר כרגע אלו ירידות עדיין לא משמעותיות
סין - אין שינוי משמעותי במדד שנחאי
הדאקס ביצע גם הוא תנועה יורד של כאחוז וגם במקרה הזה עדיין אין חד משמעיות ויש מקום לאופטימיות ל 12200
עונת הדוחות האמריקאית תמשיך לתת את הטון גם היום
המקרו פחות משמעותי בשלב זה
הדולר - ניבלם בעלייה שלו מול השקל ושוב חוזר לדשדש
הזהב - מראה סימני התקדמות לכיוון ה 1000$ לאונקיה שם הוא אמרו להיבלם בכל מקרה אם בכלל יגיע לשם
מחירי הסחורות בשפל ויש לזה השפעה על מדד המחירים לצרכן האמריקאי
במצב כזה קצת קשה לראות איך תועלה הריבית השנה על ידי הפד
כלומר יש לדבר הזה השפעה דו צדדית...מצד אחד מחירי הסחורות רעים לפחות לסקטור האנרגיה בארה"ב
מצד שני הריבית אולי לא תועלה כל כך מהר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1706/7 עד 1712
סביר שהמדד יפתח שלילי
אבל כמו שאמרתי מדד הבנקים מפגין עדיין חוסן
וכל עוד הוא כזה כל ירידה היא עדיין ירידה צידית כלומר סביר שהמדד יתקן לכיוון 1712
גם זו הערכה בעירבון מוגבל


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il