TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 19/7/15
בוקר יום ראשון 19.7.2015

וול סטריט -

ה S&P הוסיף ביום חמישי כ 0.8% כאשר ביום שישי הוא בעצם לא זז
בפעם השישית השנה הוא מנסה לפרוץ קדימה את האינטרוואל של 1120 עד 1140
כרגע הוא עומד על 2126
פריצה כזו תוביל אותו לאיזור 2160 עד 2180
יחד עם זאת כמו בפעמים הקודמות שציינתי באזורים הנוכחיים שלו גם הפעם מכאן הקצב צפוי להיות איטי ללא עוצמה בעלייה אלא יותר זחילה
בסרט הזה כבר היינו מספר רב של פעמים השנה
ברקע - עונת הדוחות נותנת את הטון כאשר היא עד עכשיו ממש לא מאכזבת למרות החשש הקבוע ממחיר הדולר כגורם פוגע ברווחי החברות
על הרקע הזה זמנית נתוני המקרו ועניין הריבית נידחקים לשוליים


לסיכום:
למרות ההתקרבות לשיא אני עדיין טוען שמסיבה כזו או אחרת תבא השתוללות נוספת במדד הפחד בוול סטריט
כלומר סביר בעיניי שסייקל יורד בממדדים יחזור לככב בוול סטריט גם אם לא מיידית



מדד המעו"ף עלה ביום חמישי כחצי אחוז במחזור ממוצע
המדד עומד כרגע על 1694
אומנם מרבית מניות המדד ניצבעו הירוק...אבל יש לציין שהן עשו את זה בשיעורים נמוכים
לכן לא ניראתה המשכיות תוך יומית עוצמתית במדד מעבר ל 1694

לסיכום:
על פניו המדד מכין עצמו לקראת חציית ה 1700
כאשר ישנו סיכוי טוב שהוא הולך לבדוק את שיאו האחרון איזור ה 1717
ולמרות זאת הוא גם יחזור לדעתי לסייקל יורד שוב אל מתחת ה 1700


מדד הבנקים עדיין ניסחר מתחת ל 1500
יחד עם זאת עולים הסיכויים שהוא הולך לבקר קרוב לרמה הזו ולבדוק אותה
באופן כללי לטווח הארוך למדד הבנקים יש לדעתי עוד דרך מכובדת לעשות מעלה
אבל היעד הכי קרוב שניתן להעריך לו זה רמות 1560 עד 1580 כרגע


מדד 75 סגר ביום חמישי על 862/3
זו הרמה עליה דיברתי בנוגע לחזרת המדד אליה
קנון תכביד על מדד 75 היום
אבל 870/80 זה האיזור הבא של המדד להשגה


הבוקר הארביטראז חיובי שולי מאוד 0.1% בלבד
הדאקס לא ביצע את התנועה המצופה ממנו ביום חמישי ושישי
הוא ניסחר דיי סולידי ביחס למה שהוא רגיל כאשר ביום שישי הוא אפילו ניסחר באדום קל
למרות זאת הסבירות להשגת ה 12000 כיעד קרוב עודנה בתוקף

מדד שנחאי שוב עסוק בבדיקת רמת ה 4000 מלמטה
חצייה של הרמה הזו תוביל אותו לאיזור ה 4200
נכון לעכשיו הסבירות לזה עולה אבל זה עדיין לא מבטיח דבר מבחינת סיום התרחיש השלילי
אעדכן לגביו בניפרד

המקרו -
המקרו לא אמור לככב השבוע אלא עונת הדוחות תמשיך לתת את הטון

הדולר - נתן פוש חזק למעלה של כאחוז אולי על רקע התערבות בנק ישראל...לא ניתן לדעת
בכל אופן הוא מסמן את 3.75 כרמה בולמת


טווח מסחר להיום במד'ד המעו"ף:
1694/5 עד 1700 או 1704
סביר שרמת ה 1704 עד 1706 זה האיזור שאליו יחתור כרגע המדד
חתירה לשיאו האחרון היא ברת השגה
אבל שוב יש להדגיש זה לא מחייב בכלל שכך המדד יסיים את החודש
כלומר לאו דקוא ברוח אופטימית



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il