TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 15/7/15
בוקר יום רביעי 15.7.2015

וול סטריט -

המדדים המשיכו במהלך המתקן שלהם כאשר ה S&P מוסיף 0.45%
אין בזה שום דבר מפתיע ומדובר במהלך צפוי באופן כללי כאשר הוא עומד כרגע על 2109 ומתקדם שוב לכיוון 2120 עד 2140 שניראתה כבר מספר רב של פעמים השנה
ברקע מספר גורמים מרכזיים אתמול -
1. ההסכם של המעצמות עם איראן
2. עונת הדוחות שמספר דוחות מרכזיים בה עשו טוב
3. נתון המכירות הקימעונאיות שיצא נתון שלילי אבל בימים אלה זה עובד בהפוך על הפוך

עד כאן הכל כרגיל ובסדר לכאורה
אלא שאני חוזר שוב על ההערכה שלי ...
אני לא כל כך מאמין לניסיונות בוול סטריט לייצר גל עולה
אני עדיין חושב שהלחץ יחזור ומדד ה VIX יחזור גם הוא להשתולל


מדד המעו"ף כמעט ולא זז אתמול ביחס לנקודת הסגירה שלשום
המדד נע לאורך מרבית היום בצורה שלילית כאשר הוא זולג עד 1674/5
אבל עד לסיום הוא חוזר חזרה לנקודת ההתחלה 1681/2
מחזור המסחר היה ממוצע
מבין מנועי המדד טבע ופריגו ובעיקר טבע כמעט לבדן החזיקו את המדד למעלה

לסיכום:
כמו בוול סטריט גם המעו"ף עושה מאמץ להגיע לרמות 1688 ו 1694
ואני חוזר שוב על הדברים שכתבתי לגביו אתמול
המדד מסוגל ואמור לשייט בין 1690 ל 1700
השאלה כרגע היא האם הוא הולך לתת ביקור בשיאו האחרון איזור ה 1717
מאחר והמדד מגיב לאירועים חיצוניים בעיקר כרגע כמו יוון איראן וכדומה
לכן זה דבר שקשה לקבוע אבל זה בעל סבירות דיי נמוכה כרגע
מה שכן אפשר לומר זה כך - זה שהדברים מתנהלים כרגע בירוק לא אומר שכך גם יסתיים החודש הנוכחי...עד לסוף החודש המדד בהחלט מסוגל לבצע שוב סייקל יורד


מדד הבנקים -
יש לשים לב למדד
מרגע שהוא השיג את קירבת ה 1500 הוא ביצע אתמול נסיגה
עולה הסבירות שמדד הבנקים יבצע מהלך יורד לפני שיחזור לפרוץ את שיאו

מדד 75 נותר עם ההערכה הרגילה ל 865 לערך


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי קל בלבד

הדאקס סגר אתמול טוב יחסית +0.28% לאחר שכבר כמעט וראה 11400
תנועה מינורית סבירה ולא מעבר לזה
עדיין מלמעלה הרמה החשובה היא 11600 לסופ"ש
ברקע מבחינת הדאקס זה אישור ההסכם עם יוון בפרלמנט היווני עצמו היום

סין - במוקד על הבוקר ואין רגע דל
היום פורסם נתון התמ"ג הסיני בבוקר ...הנתון היה לכאורה מצויין עם צמיחה של 7%
כאשר הציפיות היו ל 6.9%
ובכל זאת המדד הסיני ירד כמעט 5%
לא יאומן אבל הסיבה היא חוסר אמון בממשל...הסיני הממוצע אומר בעצם ...אנחנו לא מאמינים לנתון שפירסמתם...הזוי אבל זו המציאות
אשלח עידכון למדד הסיני בהמשך לעידכון הקודם

מבחינת המקרו -
1. מדד המחירים ליצרן בארה"ב שיפורסם היום
2. מדד המחירים לצרכן בישראל שיפורסם היום ואולי הנתון היותר חשוב
3. נאום של ילין


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1694 עד 1677/8
הפתיחה עצמה תהיה סולידית חיובית אני מעריך
עד 1688 מן הסתם...על מנת שהמדד יחצה 1690 לכיוון 1694 צריך חיזוק חיצוני אולי
ובכל אופן דעתי על המהלך העולה ידועה יש להתייחס אליו בחשדנות עד להודעה חדשה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il