TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 12/7/15
בוקר יום ראשון 12.7.2015

וול סטריט -

ביומיים שעברו על וול סטריט חמישי שישי ...אפשר לומר שלא בוצע שינוי מהותי
ה S&P נישאר באותה הרמה פחות או יותר אותה ראינו ביום חמישי בסיום המסחר אצלנו
ביום חמישי הוא עלה אבל נסוג את כל העלייה שלו
ביום שישי הוא עלה חזרה לאותה הרמה ממנה נסוג
ברקע - הגשת התוכנית היוונית לאיחוד האירופי שזה אומנם יפה בפני עצמו וביום שישי תמך הן את הדאקס והן את וול סטריט
אבל עד לכתיבת שורות אלו האיחוד לא אישר את התוכנית עדיין
כאשר מרקל מדליפה על תוכנית משלה להוצאת יוון מהאיחוד למשך חמש שנים
לא ברור מה אמת ומה כלי לחץ פוליטי
בכל אופן בשורה התחתונה - יוון לא יורדת מהכותרות עדיין

בכל אופן עם או בלי קשר ליוון - ה S&P עומד על 2076 כאשר ברמתו הנמוכה הוא השיג את 2045 במהלך השבוע שעבר
יכול להיות שהוא עוד ישיג את 2090 2100 השבוע
אבל מה שכן אני יכול להעריך זה חזרה שלו מטה שוב לאיזור ה 2040 2045
אני רואה גם את ה VIX עדיין עצבני וצפוי לחזור לרמות הגבוהות שלו משבוע שעבר לאחר שלכאורה נירגע ביום שישי


מדד המעו"ף עלה כאחוז ביום חמישי ל 1658 חזרה
מחזור המסחר שייך ברובו ליום הפקיעה השבועי כאשר סביר להניח שלולי הפקיעה המחזור היה נמוך בחצי ממה שהיה בפועל
כל 25 מניות המדד רשמו יום ירוק כאשר זה כמובן לא אומר הרבה לגבי ההמשך

לסיכום:
מלמעלה עומדת רמת 1668 ו 1670 שהיא רמת מבחן
מלמטה נימצאת מבחינתי 1638 מינימום שאליה המדד אמור לחזור וכבר חזרתי על זה כמה פעמים ביום חמישי וזה נישאר בתוקף עד להודעה חדשה
נכון לעכשיו אני לא מצפה מהמדד לחצות את 1670 לפני שהוא יורד ל 1638 מינימום


מדד 75 שעומד כרגע על 834 אמור עוד לחזור לאיזור ה 865 להערכתי
בין אם בסייקל הנוכחי או סייקל הבא


מדד הבנקים נע בין 1420 ל 1480
המדד ניתמך ב 1420 שירידה ממנה כניראה תוביל אותו ל 1380
מצד שני הוא אמור לכבוש שוב את שיאו ולהשיג קרוב ל 1500 מינימום


הבוקר הארביטראז שלילי בשיעור של כ 0.3% למרות העליות בוול סטריט

הדאקס סגר את יום שישי לאחר הגשת התוכנית היוונית עליה פירטתי לעיל בעלייה של כמעט 3% למדד 11316 ...עכשיו 11500/600 ניראה כבר בהשג יד
חזרתי דיי הרבה פעמים על כך שהדאקס יחזור לשם מסיבה כזו או אחרת והוא עומד לבצע את זה ...לצערי נקודת ההתרוממות שלו לשם היתה קשה לחיזוי
בכל אופן גם אםן הדאקס ישיג את האיזור הזה מחר - אני לא מצפה להמשכיות ישירה שלו מעלה ...אלא לנסיגה
ואם יתחיל בנסגיה כבר מחר אז שוב אפשר להכניס את רמת 11500/600 כרמה שהוא אמור לחזור אליה

סין - המדד הסיני צבר מאז יום חמישי שני ימי עליות רצופים וזה סביר ובסדר
כאשר ביום שישי הוא מוסיף עוד 4.57% וסוגר על 3878 לאחר צעדי הממשל הסיני
יש לעיין ברמות אותן ציינתי בסקירות ששלחתי במיוחד על המדד הזה
כל עוד הוא מתחתיהן ובפרט מתחת 4300 ומעלה אז הוא לא מקום בטוח עדיין ומועד לנסיגה שוב כאשר 3200 מוערכת אצלי כרמה חשובה מלמטה אצלו

השבוע במקרו -
מחר - המאזן המסחרי הסיני
יום רביעי - התמ"ג הסיני

בארה"ב ובאירופה - יפורסם בעיקר מדד המחירים לצרכן ונתונים נילויים
יש לציין שעונת הדוחות האמריקאית מתקרבת שוב

אצלנו -
יפורסם השבוע מדד המחירים לצרכן שאולי עוד עשוי להפוך את ההחלטה של פלוג אודות הריבית
עוד אצלנו - דיונים לגבי הפרטת הבורסה...יכול לצאת מיזה בעיקר דברים טובים ובין היתר המס הגבוה שירד


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1668 עד 1660
סביר שהמדד יעלה לנקודה העליונה של טווח המסחר המצויין
הנקודה הזו יש לה חשיבות לגבי הטווח הקצר
מצד יש להמשיך לחשוד מאוד במהלך נסיגה ל 1638 חזרה בנסיבות כאלו או אחרות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il