TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סין שנחאי - עידכון כללי

יראה, 9/7/15
אתמול כתבתי כך

מאז 2007 ותוך שנה של משבר 2008 נפל המדד הסיני מאיזור ה 6000 עד לאיזור ה 1600

במהלך 2009 הוא עלה שוב עד 3500 לערך

אבל מאז 2010 ועד אמצע 2014 הוא דישדש חזרה עד 2000

מאמצע 2014 בעצם הוא נע בהדרגה חזרה עד ל 5000

( באחת הסקירות שלי על השווקים המתעוררים ציינתי את האפשרות הזו

אומנם לא נתתי רמת יעד 5000 אבל אליה כיוונתי וציינתי גם שהוא יכול לעשות את זה דרך הרחבה כמותית סינית

הוא ביצע את זה ללא הרחבה בעצם )


נכון להיום במהלך החודשיים האחרונים מאז השגת ה 5000 המדד מאבד גובה בקצב מהיר

ומחק כמעט את כל הזינוק של 2015

לא מדובר במהלך חריג עבור הבורסה בסין

סין מתנהלת כך לאורך כל הדרך...

גלים חדים מאוד מעלה וגלים חדים מאוד מטה כמעט ללא דשדוש ברקע

היום המדד עומד על קרוב ל 3500 מלמעלה

זה מהלך יורד שעבר לשווקים מבלי להרגיש

הרמה החשובה במדד הסיני נימצאת ב 3400

איזור ה 3200 עד 3400 ייחשב איזור מלחיץ עבור סין ועבור השווקים אבל לטווח קצר להערכתי

אני כן מצפה שהמדד הסיני יילחץ לכיוון הזה כאשר הרמות בו הן 3400 ו 3250 כרמות בלימה כרגע כאשר


באחת מהן המדד יכול להיבלם אם כי גם זה לא בטוח כלל וסין אכן עלולה ליצור סחף גם בשאר השווקים אבל


קצר טווח ויותר דומה למהלך של 2011

ברקע - יוון משמשת מעין הסחת דעת בעצם

הסיבות לירידות בסין אינן מספיק ברורות בין היתר בגלל חוסר שקיפות

אבל לא מופרך בכלל לומר שמדובר בספקולציות של סוחרים כולל צעדים ריגולטוריים

המדד הסיני הוא מדד דיי טכני לדעתי

הצמיחה בסין גבוהה משמעותית ביחס לשאר העולם אם כי גם בתחום הזה היא יחסית בבעיה

הכלל עולמית נכון להיום וגם בה דובר על הרחבה כמותית

הממשל הסיני עושה כל מיני צעדים למנוע את הסחף אבל את המדד הסיני קשה לעצור והוא

כפי שאמרתי מדד דיי טכני שנתון להרבה ספקולציות



נכון להיום בבוקר -

המדד ירד ל 3400 בפתיחה ...מייד יצאו השילטונות עם הוראות חדשות כפי שפרטתי בסקירת הבוקר והטיסו את המדד ל 3700

כפי שאמרתי אתמול המדד הוא מאוד טכני

אני מצרף גרף משופר שלו בו משורטטות 5 רמות בקוים אדומים

שתי רמות מלמעלה הן שתי רמות ליעד תיקון של המדד כאשר העליונה בחצייה שלה היא

סימן ליציאה מהמשבר...הסבירות לזה נמוכה כרגע לדעתי

מלמטה ישנן שלוש רמות

3400 שתמכה אותו היום ולא משנה מה הסיבה

מתחתיה 3200...יש סבירות להגעה

מתחתיה 3000

הגעה לאיזור 3000 או 3200 שוב תיצור תיקון טכני חריף בסבירות מאוד גבוהה

באם המדד הזה יגיע לשם

אבל מצד שני שבירה של 3400 כבר תיצור שוב לחץ כללי גלובאלי

מאחר ויש חשיבות היום לסין ובטח במצב הנוכחי אז הדברים שכתבתי הם בעלי חשיבות וכדאי

לעקוב...כרגע מתבשמים בתיקון מאולץ לכאורה במדד הסיני וימים יגידו

אבל בגדול נפילה של המדד הסיני מטעמים כאלו או אחרים עשויה להיות הזדמנות אדירה

לסוחרי הלונג ...אני עוקב שם

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il