סקירת בוקר
יראה, 9/7/15
בוקר יום חמישי 9.7.2015 יום פקיעה שבועית
וול סטריט -
ה S&P איבד בלילה 1.66% וסגר על 2046
2046 זו עדיין רמה מעל 2040 אותה ציינתי כאחד מהשלבים במדד
מתחתיה נימצאת להערכתי 1980
בד"כ במצבים כאלה המדד מתנהג מאוד הפכפך...כלומר יום ככה ויום ככה
או בתנועות קיצון לשני הצדדים
גם תנועה עולה נניח בסופ"ש לא תשנה את התמונה עדיין
כלומר גם אם המדד יעלה בסופ"ש ל 2080/90 הוא יחזור לבדוק את 2040
כאשר ישנה סבירות לא מבוטלת שהוא ימשיך ל 1980
סה"כ מדובר בתיקון בהחלט סביר ונורמלי
כבר ציינתי שלדעתי כל משבר לא יקצין בעוצמתו מעבר למשבר דוגמת 2011
ברקע - השוק הסיני אותו סקרתי בניפרד אתמול
הממשל הסיני מנסה בכוח למנוע את המשך התיקון אצלהם ושם אצבע בסכר
זה למשל מה שקורה הבוקר שם
בממשל כמו בסין הכל אפשר לעשות ...הממשל מאיים על סוחרי השורט
הממשל אוסר על בעלי עניין למכור מניות ...הכל בכוח
האם זה יעזור לממשל הסיני ? ימים יגידו וכדאי לקרא את מה שכתבתי אתמול בסקירה על סין
לסיכום:
וול סטריט סביר שתתקן היום בלילה או בסופ"ש
ה S&P בהחלט יכול לחזור חזרה ל 2080/90
מה זה אומר ? כלום ...מבחינתי הוא יחזור לבדוק את 2040 מינימום מסיבה כזו או אחרת
ההערכה הזו בתוקף עד להודעה חדשה
מדד המעו"ף בלחץ וול סטריט איבד אתמול 0.88% וסגר על 1641
מחזור המסחר יש לציין ממשיך להיות ממוצע ומטה
למעט פז נפט שבאופן כללי שומרת על חוסן כל 24 מניות המדד סיימו באדום
כאשר סקטור הגז היה החריף מכולם בהמתנה למתווה הגז
לסיכום:
המדד סגר על 1641
גם אם הוא יעלה היום אין בזה שום דבר מיוחד עדיין
בינתיים המדד שומר לכאורה על 1640 שזו רמה שציינתי כבר מספר פעמים בסקירות שיש חשיבות לסיום מעליה עד סוף השבוע שזה היום
אלא שנניח והמדד פותח היום בירוק ומסיים בירוק שזה מוטל בספק ...אז מאוד כבדהו וחשדהו והתייחסות לתיקון כאל נקודתי בלבד
כלומר...
אם אני לא מעדכן אחרת ההערכה שלי היא זליגה של המדד ל 1624 עם קריצה ל 1614
כל ירידה במדד לא אמורה להיות מעבר ל 1540 במקרה קיצון
כל ירידה במדד היא עדיין לצורך עלייה
מדד הבנקים עדיין ניתמך סביב איזור 1420
אוציא למדד הבנקים עידכון ניפרד במהלך היום
הבוקר הארבירטאז הוא אומנם שלילי ...אבל ספק אם תהיה לו השפעה על המסחר עצמו
חוזה S&P ניסחר בירוק בין 0.6% ל 0.7%ברקע לצעדים שנקט הממשל בסין
אבל שוב יש לקרא מה כתבתי לעיל לגבי ה S&P
הדאקס התעלם אתמול מסין וסגר ירוק 0.66%
סביר שהדאקס גם הוא יתקן היום
מה זה אומר ? גם כן לא הרבה עדיין
בדאקס עדיין קיימות שתי רמות 10400 עד 10000 לערך ו 11600
את שתיהן הוא מסוגל להשיג כאשר ההערכה שלי היא שהוא ישיג קודם את התחתונה וממנה ירוץ מעלה ...לכן לכל תיקון מעלה כרגע יש להתייחס כאל נקודתי בלבד
מקרו -
אין מקרו משמעותי עד סוף השבוע למעט נאומה של ילין מחר
במוקד נימצאות יוון וסין אבל בטווח הקצר כניראה שיוון תרכז שוב את תשומת הלב
טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1660 עד 1645
זו הערכה מאוד גסה ומאוד לא מדוייקת היום בגלל הפקיעה השבועית
אבל השורה התחתונה מבחינתי ברורה -
המדד היום עולה על סרק עדיין
הוא יחזור למטה ויש להמתין ולהיות בררן
איןו להתרשם מהעליות שאתם רואים בפתיחה ובכלל !!
מבחינתי קיימת אינדיקציה שלילית חריפה
אני אעדכן בהמשך
הדואליות -
אעדכן בניפרד לגביהן
הסנטימנט מחייב להיות זהיר יותר
סביר שעם טאואר נישאר
שורט S&P להישאר
יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה