| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 6/7/15 בוקר יום שני 6.7.2015מחנה ב לא" ביוון ניצח ברוב מכריע כלומר לא לתנאי האיחוד האירופי ...וזה לא אומר שרצון העם הוא בהיפרדות באופן טיבעי התגובה שלילית וצפויה להיות שלילית מצד שני אדון ציפארס ראש הממשלה היווני הבטיח לבוחרים שלו הסכם מול הנושים תוך 24 שעות...אשרי המאמין בכל אופן - הכל פתוח גם בעניין הזה וסביר שנישמע אמירות כאלה גם מצד האיחוד כעת ישנם שני תרחישים: 1. או שיוון אכן ניפרדת מהגוש ואז יהיה תהליך עיכול + צעדים של האיחוד למניעת סחף של מדינות נוספות 2. או שיוון תגיע להסכם מול האיחוד ותחזור בחזרה למצב הקודם איזה מהתרחישים יקרה ימים יגידו ...אבל בשניהם סביר שניראה התאוששות של הדאקס מרמות נמוכות יותר עד שימחק את הירידה שיצר הפלונטר מול יוון וול סטריט - (ניכתב אתמול) המדדים בוול סטריט לא החזיקו בירוק ביום חמישי זה דבר שכתבתי לגביו ביומיים האחרונים שבוע שעבר ה S&P סיים כמעט על האפס לאחר יום שניפתח בירוק בצורה אופטימית סה"כ עומד ה S&P כרגע על 2076 כאשר מלמטה קיימת רמת ה 2060/70 מלמעלה הרמה המסורתית מתחילת השנה היא 2120 אבל הרמה היותר חשובה כרגע מלמעלה היא 2100 כל זה קרה ביום חמישי רגע לפני היציאה ליום העצמאות האמריקאי השאלה היא מה יקרה מנחר ובמהלך השבוע לאחר פרסום תוצאות משאל העם ביוון ההערכה שלי לטווח הקצר היא שלילית בהסתמך על מצב ה VIX אם ה S&P עומד כרגע על 2076 אז יש מצב שהוא ילך לאיזור ה 2000 כאשר ראשית יש לו את רמת 2060 ו 2040 להתמודד איתן מלמטה כל זה הערכה מבלי לדעת עדיין מה תוצאות משאל העם ביוון בכל מקרה אני מצפה שההשפעה היוונית תהיה קצרת טווח ולא מצפה שמדינות כגון פורטוגל או ספרד יגררו לכאוס הזה מדד המעו"ף ניסחר אתמול לבד וירד כ 0.64% לרמת 1653/4 במחזור מאוד מאוד נמוך ברקע כמובן משאל העם ביוון ...המדד ירד מבלי לדעת את התוצאות מראש את הירידה הובילו מניות הבנקים הגדולות שהלחץ עליהם הוא תוצאה ישירה של יוון אליהם הצטרף סקטור הגז מסיבות אחרות מאחר והוא בהמתנה לאישור מתווה הגז הדואליות ניסחרו ללא כיוון אבל בנוייה שלילית בלי קשר לארביטראז לסיכום: המדד עומד על 1653 הוא בדרכו להערכתי ל 1640 תחילה כבר אמרתי שהמדד יחזור ל 1634 גם בימי העליות והוא אכן צפוי לבצע את זה מלמטה יש שלוש רמות חשובות כרגע 1640 - סגירה מעליה עד סוף השבוע ואפשר לומר שהמשבר מאחורינו (סיכוי לא גדול) 1634 - הרמה הקודמת שתמכה אבל היא פחות חשובה כרגע 1614 - זו הרמה היותר חשובה במידה ותהיה התבססות מתחתית אז המדד יכול להיבלם רק ב 1540/50 ולחזור את כל הדרך מעלה בכל מקרה הגל הזה אמור להסתיים יחסית מהר והן המעו"ף והן הדאקס אמורים לחזור מעלה מדד הבנקים איבד אתמול קצת יותר מאחוז וסגר על 1431 מלמטה נימצאת 1410 מתחתיה נימצאת רמת ה 1370 ומתחיתיה 1320 בכל מקרה מדד הבנקים אמור לחזור לשיאו כשאני מעריך שתהיה בלימה מאחת הרמות המצוייינות לעיל וחזרה מעלה הבנקים חשופים לאירופה ולמרות שההשפעה של יוון מאוד מוגבלת ...החשש העיקרי הוא ממצב הגוש באופן כללי ולא ישירות מיוון מדד 75 - סגר אתמול בירוק מינורי כמעט על האפס מלמטה נימצאות רמות 820 ו 800 מלמעלה 860 בכל מקרה בכל תרחיש שהוא ההערכה שלי היא שהמדד יחזור ל 860 הבוקר הארביטראז חסר משמעות...סביר נמיות ינועו בגלל הסנטימנט הכללי חוזה S&P ניסחר שלילי כאחוז הרמות ב S&P מצויינות לעיל וקצת קשה לומר באם הירידה שאנחנו רואים כרגע בחוזים משקפת יותר מידי או מעט מידי מה שכן אפשר לומר זה שבתרחיש הכי שלילי המשבר הזה יהיה דומה ל 2011 כלומר מספר בודד של ימים של ירידות חדות בוול סטריט וחזרה הדרגתית מעלה גם ב 2011 זה קרה ביולי ונימשך כמשבר של שבוע או קצת יותר אחרי הורדת דירוג ל S&P לא בהכרח שזה המצב הפעם אבל בכל מקרה המשבר הזה אמור להיות קצר הדאקס כפי שכבר אמרתי עשוי לבקר ב 10400/500 אבל לחזור ל 11600 (החזרה ל 11600 היא בסבירות גבוהה מאוד לדעתי) מבחינת המקרו - יש נתון מקרו בארה"ב בשעה 17:00 אבל סביר שהוא יעמוד בצל האירועים סקטור הגז ימשיך להמתין לסידור מתווה הגז שיזניק אותו במקרה הטוב הדולר - ללא שינוי מהותי עדיין ניסחר בין 3.8 ל 3.75 שקלים טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1640 עד 1648 כאשר ישנה אפשרות סבירה שהמדד יבצע ביקור גם ב 1634 היום כאמור - הרמות החשובות במדד מפורטות בחלק העליון של הסקירה ולמרות הכל המדד להערכתי יחזור מעלה ל 1674 ומעלה אבל כמובן שלא בטווח הזמן המיידי יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |