TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/7/15
בוקר יום חמישי 2.7.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

וול סטריט סיימה ביום חיובי כאשר ה S&P מוסיף כ 0.69% וסוגר על 2077
אבל מעט רחוק מהגבוה היומי שהשיג
עד עכשיו ה S&P בעצם שמר על רמת ה 2060 לערך
מלמעלה קיימת לו רמת ה 2095 לערך כרמת חסם
ברקע עומדים שני גורמים:
1. יוון ללא צל של ספק ואיתה חוסר וודאות גדול שיתפזר אולי לאחר משאל העם ביום ראשון
היוונים הולכים למשאל עם כאשר במידה ויחליטו החלטה עקרונית על הישארות בגוש אז
יפתח מו"מ שסביר שיוביל להסכם ...ומצד שני יוביל אותה לבעיה פולטית פנימית שאולי
פחות מענינת את השווקים
מידה והיוונים ישמרו על האגו הגדול שלהם ויגידו לא לגוש האירו תהיה ייפרדות וסביר
שהשווקים ייכנסו ללחץ נקודתי שלילי אבל ברוב הסיכויים קצר טווח

2. דו"ח התעסוקה האמריקאי יכתיב היום בלילה את הטון...לאחר סקר ה ADP המוצלח
דו"ח טוב או טוב מידיי איננו טוב בהפוך על הפוך לסנטימנט חיובי לטוווח קצר

3. יום שישי הוא יום העצמאות האמריקאי ...אולי זו סיבה שלא לצאת לחג בצורה לא נעימה
אבל יש מצב שהמציאות תגבר על הגחמות של האמריקאים

4. עוד עניין שאמור להשפיע הוא המו"מ מול איראן שאמור להסתיים עד ה 7 ביולי

מה אומרות העליות בלילה בוול סטריט ?
תשובה : כלום !! אין להתרשם יותר מידי מהעלייה שהיתה בוול סטריט ביומיים האחרונים
הרושם שלי ממצב המדדים שהם לא קבעו תחתית עדיין ...או לפחות יחזרו לתחתית האחרונה
גם מצב ה VIX מאותת על זה
נישאר לחכות היום לדו"ח התעסוקה ובכלל לראות כיצד האמריקאים יוצאים לחג שלהם ובאיזה מצב רוח ...גם אם הם יצאו במצב רוח חיובי יש להתייחס לזה בכבדהו וחשדהו עדיין



מדד המעו"ף רשם יום של עליות אתמול בשיעור של כ 1.5% כשהוא סוגר על כמעט 1674
אבל כל זה בוצע במחזור נמוך יחסית כפי שציינתי כבר במהלך היום
מניות הבנקים תמכו ובאופן כללי מרבית מניות המדד תמכו אותו

לסיכום:
כבר ציינתי גם כשהמדד ישב למטה באיזור 1634 שהוא יחזור מעלה פחות או יותר לאיזור הנוכחי שלו
אבל גם ציינתי שיש סבירות לא נמוכה שהמדד יחזור שוב ל 1634 ואף 1624
ההערכה הזו עקרונית היא עדיין בתוקף
כלומר לא צריך יותר מידי להתרשם עדיין מהעלייה הנוכחית
המבחן שלה נימצא ב 1680 עד 1682
סגירה מהיום מעל לרמה הזו תיחשב טובה מאוד
הסבירות לזה ניראית לי כרגע לא הכי גבוהה
כלומר שהמדד היום אחרי הפקיעה גם אם יחתור מעלה אל מתחת 1680 הוא לא יסגור מעליה
כל הפתעה חיובית תתקבל בברכה
אעדכן לגבי זה בהמשך היום וקודם ניראה היכן הוא פוקע


מדד 75 עדיין צריך להשיג את 865 לדעתי כאשר אתמול הוא רשם יום עולה עד 846
מלמטה קיימות לו שתי רמות ה 820 וה 800 ששתיהן חשובות לו
ובכל זאת אם ילך לבקר בהן לפני שהוא משיג את ה 865 הוא יחזור לדעתי מעלה לכיוון ה 865


הבוקר הארבירטאז לא כל כך רלונטי
חוזה S&P ניסחר ביציבות סביב קו האפס לא משמעותי
הדאקס סגר אתמול על 11180 ומתחת 11200 שהית רמה בעלת חשיבות
סה"כ עלה הדאקס אתמול כ 2% כאשר ברקע מקבלים כל מיני ידיעות מהגיזרה היוונית
בשורה התחתונה המצב של חוסר הוודאות עדיין משפיע וישפיע
הדאקס אמור לחזור אומנם עד 11600 כפי שכבר הערכתי
אבל מצד שני בהתנהלות הנוכחית שלו זה עדיין לא מחייב שהוא ייסע לשם ישירות
או יזלוג שוב וזה גם אם יפתח היום חיובי קל וסביר שיפתח ככה

היום במרכז עומד דו"ח התעסוקה האמריקאי כאשר מכאן כל הנושא היווני יתמקד כניראה במה חושב הציבור היווני לקראת יום ראשון

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1680 עד 1666/7
קודם ניראה היכן המדד פוקע ולאחר מכן נעריך אותו ברמה התוך יומית
בגדול ניכר מדבריי לעיל שצריך ברמות האלו במדד להתייחס בחשדנות
אוציא עידכון למדד לאחר הפקיעה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il