| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 1/7/15 בוקר יום רביעי 1.6.2015וול סטריט - וול סטריט בירוק כאשר ה S&P לאחר יום מעורב בו פתח בירוק והתרומם עד 2074 סגר בסופו של יום על 2063 כאשר במהלך היום הוא כבר הספיק למחוק את העליה שלו ובכל זאת סיים בירוק קל +0.26% המצב במדדים בוול סטריט הוא כניסה למהלך מתקן כאשר ה S&P שומר על 2040 עדיין שהיא רמה שיש לה חשיבות זה עדיין לא אומר כלום ולחלוטין לא שהוא סיים את הסייקל היורד שלו התנודתיות צפויה להימשך עדיין ואין להיות מופתעים כלל גם מהמשך שבירה מטה כלומר אומנם כרגע החוזים על וול סטריט ירקרקים והם בהחלט עשויים לסיים היום בירוק אבל זה לא מחייב לגבי ההמשך ומבחינתי מדובר במהלך עולה נקודתי עד להודעה חדשה המהלך העולה של הלילה הקרוב שעוד לא ניפתח עשוי להוביל אותו קרוב ל 2090 שבירת 2040 תוביל אותו ל 2000 עד 1980 וכפי הרמות שכתבתי אתמול ברקע - אין הסכם עם יוון והיא ממשיכה למשאל עם חוסר הוודאות עדיין בתוקף סביר להניח שדו"ח התעסוקה האמריקאי ויום העצמאות האמריקאי ביום שישי מכתיבים כרגע סנטימנט לסיכום: אין להסיק מעליה שהיתה בלילה האחרון ומהעלייה שעוד תהיה בלילה הקרוב כלום פשוט כלום - המדדים עדיין נזילים גם כלפי מטה אוכל לדעת טוב יותר אחרי הסיום של היום בלילה בוול סטריט אבל כרגע אני מעריך שאין לתת אימון בניסיון לעלות מדד המעו"ף עלה אתמול 0.45% מתוך צימאון למהלך מתקן מניות הבנקים הובילו את המהלך מחזור המסחר היה ממוצע סה"כ המדד השתמש ב 1634 כרמת בלימה לסיכום: מאז פגישת ה 1634 המדד ניכנס בעצם לתוך מהלך מתקן אתמול שלשום ציינתי שהמדד מסוגל להגיע ל 1624 למעשה הוא עדיין מסוגל אבל עם הכניסה של המהלך המתקן אתמול הוא עשוי למשוך אותו לרמות 1670 ואף 1672 כאשר 1680 היא הרמה החשובה מלמעלה לאורך הסקירות ציינתי שהמדד יחזור מעלה לאיזור 1686 רציתי שזה יקרה בצורה נורמלית יותר מלמטה ובדרך אחרת בריאה יותר אבל ניתמודד ונעקוב אחרי ההתנהגות שלו סביב איזור 1670/80 זה איזור ממנו המדד מסוגל להסתובב מטה או לתת אמירה ברורה שהסייקל היורד הסתיים נכון לעכשיו כבדהו וחשדהו הבוקר הארביטראז כמעט חסר משמעות חוזה S&P ניסחר חיובי סביב ה 0.7% ...כבר פירטתי לעיל לגבי המצב בוול סטריט הדאקס סגר אתמול שלילי כמעט בנמוך היומי שלו אין הסכם עם יוון ובכל זאת החוזים הבוקר על הדאקס מראים על פתיחה חיובית ההערכה שלי נותרה עדיין אותו הדבר הדאקס יחזור ל 11600...אבל אני מקווה שיעשה את זה מלמטה יותר כלומר מאיזור 10400 זה מצב בריא יותר מאשר עלייה מהמיקום הנוכחי שלו על רקע חוסר הוודאות מקרו - היום יפורסם מדד מנהלי הרכש הגרמני והבריטי בצהריים בשעה 15:30 - סקר ה ADP המקדים לדוח התעסוקה שזה אולי הנתון החשוב להיום יותר מאוחר יפורסם מדד ה ISM אצלנו - בעיקר עסוקים עם מתווה הגז שפרסמה הממשלה ואישור שלו בממשלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1660 עד 1646/7 המדד מסוגל להשיג במסגרת הסייקל שהתחיל אתמול את רמת ה 1660 ואם אני אופטימי יותר הוא יכול להשיג גם את 1672 אלו הרמות מלמעלה כרגע כאשר מחר זה יום פקיעה שבועי מלמטה קיימת עדיין 1634...יש לחשוד שעוד נחזור לראות אותה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |