TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 1/7/15
בוקר יום רביעי 1.6.2015

וול סטריט -

וול סטריט בירוק כאשר ה S&P לאחר יום מעורב בו פתח בירוק והתרומם עד 2074 סגר בסופו של יום על 2063 כאשר במהלך היום הוא כבר הספיק למחוק את העליה שלו
ובכל זאת סיים בירוק קל +0.26%
המצב במדדים בוול סטריט הוא כניסה למהלך מתקן
כאשר ה S&P שומר על 2040 עדיין שהיא רמה שיש לה חשיבות
זה עדיין לא אומר כלום ולחלוטין לא שהוא סיים את הסייקל היורד שלו
התנודתיות צפויה להימשך עדיין ואין להיות מופתעים כלל גם מהמשך שבירה מטה
כלומר אומנם כרגע החוזים על וול סטריט ירקרקים והם בהחלט עשויים לסיים היום בירוק
אבל זה לא מחייב לגבי ההמשך ומבחינתי מדובר במהלך עולה נקודתי עד להודעה חדשה
המהלך העולה של הלילה הקרוב שעוד לא ניפתח עשוי להוביל אותו קרוב ל 2090
שבירת 2040 תוביל אותו ל 2000 עד 1980 וכפי הרמות שכתבתי אתמול

ברקע - אין הסכם עם יוון והיא ממשיכה למשאל עם
חוסר הוודאות עדיין בתוקף
סביר להניח שדו"ח התעסוקה האמריקאי ויום העצמאות האמריקאי ביום שישי מכתיבים כרגע סנטימנט

לסיכום:
אין להסיק מעליה שהיתה בלילה האחרון ומהעלייה שעוד תהיה בלילה הקרוב כלום
פשוט כלום - המדדים עדיין נזילים גם כלפי מטה
אוכל לדעת טוב יותר אחרי הסיום של היום בלילה בוול סטריט
אבל כרגע אני מעריך שאין לתת אימון בניסיון לעלות



מדד המעו"ף עלה אתמול 0.45% מתוך צימאון למהלך מתקן
מניות הבנקים הובילו את המהלך
מחזור המסחר היה ממוצע
סה"כ המדד השתמש ב 1634 כרמת בלימה

לסיכום:
מאז פגישת ה 1634 המדד ניכנס בעצם לתוך מהלך מתקן
אתמול שלשום ציינתי שהמדד מסוגל להגיע ל 1624
למעשה הוא עדיין מסוגל
אבל עם הכניסה של המהלך המתקן אתמול הוא עשוי למשוך אותו לרמות 1670 ואף 1672
כאשר 1680 היא הרמה החשובה מלמעלה
לאורך הסקירות ציינתי שהמדד יחזור מעלה לאיזור 1686
רציתי שזה יקרה בצורה נורמלית יותר מלמטה ובדרך אחרת בריאה יותר
אבל ניתמודד ונעקוב אחרי ההתנהגות שלו סביב איזור 1670/80
זה איזור ממנו המדד מסוגל להסתובב מטה או לתת אמירה ברורה שהסייקל היורד הסתיים
נכון לעכשיו כבדהו וחשדהו


הבוקר הארביטראז כמעט חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר חיובי סביב ה 0.7% ...כבר פירטתי לעיל לגבי המצב בוול סטריט
הדאקס סגר אתמול שלילי כמעט בנמוך היומי שלו
אין הסכם עם יוון ובכל זאת החוזים הבוקר על הדאקס מראים על פתיחה חיובית
ההערכה שלי נותרה עדיין אותו הדבר
הדאקס יחזור ל 11600...אבל אני מקווה שיעשה את זה מלמטה יותר כלומר מאיזור 10400
זה מצב בריא יותר מאשר עלייה מהמיקום הנוכחי שלו על רקע חוסר הוודאות

מקרו -
היום יפורסם מדד מנהלי הרכש הגרמני והבריטי בצהריים
בשעה 15:30 - סקר ה ADP המקדים לדוח התעסוקה שזה אולי הנתון החשוב להיום
יותר מאוחר יפורסם מדד ה ISM

אצלנו - בעיקר עסוקים עם מתווה הגז שפרסמה הממשלה ואישור שלו בממשלה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1660 עד 1646/7
המדד מסוגל להשיג במסגרת הסייקל שהתחיל אתמול את רמת ה 1660
ואם אני אופטימי יותר הוא יכול להשיג גם את 1672
אלו הרמות מלמעלה כרגע כאשר מחר זה יום פקיעה שבועי
מלמטה קיימת עדיין 1634...יש לחשוד שעוד נחזור לראות אותה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il