TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 30/6/15
בוקר יום שלישי 30.6.2015

וול סטריט -

לילה של ירידות חדות בוול סטריט
ה S&P איבד כ 2% וסגר על 2057 כאשר כל עוד הוא ניסחר בלילה עד ירידה של כ 1.4% מצבו היה סביר כשהוא נעצר על איזור 2070/80
אבל אפשר לומר שהוא שבר את ה 2070 והוא בדרכו ל 2040 מינימום
הרמה החשובה שלו מלמטה נימצאת ב 2000 עד 1980
מדד הנסדאק איבד כ 2.4% כשהוא סוגר על 4958
הנסדאק בדרכו ל ל 4850 כאשר הרמה החשובה שלו מלמטה נימצאת באיזור ה 4600

כל זה ברקע למספר גורמים
1. הגורם המרכזי היווני שעדיין לא בא על פתרונו ולפחות עד ליום ראשון הקרוב
2. דו"ח התעסוקה ביום חמישי הקרוב בארה"ב
3. השפעה שלילית של סין אבל היא לא הגורם המרכזי כרגע
4. יום העצמאות האמריקאי יחול ביום שישי הקרוב ויהיה מעניין לראות איך יכנסו אליו

לסיכום:
ההנחה שלי היא שהירידות בוול סטריט הן בגדר תיקון מוגבל ולא מעבר לזה
כלומר כל עוד הרמות שציינתי לעיל למדדים בוול סטריט מלמטה נישמרות אז מאוד סביר שהוא יחזור למעלה ולמעשה זה כרגע ברוב הסיכויים להערכתי
כמובן שישנו סיכון של מעין כדור שלג באירופה אבל הסבירות לזה נמוכה לדעתי
ההשפעה של יוון גם אם תצא מהגוש היא מוגבלת
ועיקר החשש הוא ממדינות כמו ספרד ואיטליה שזה כמו שציינתי בסבירות נמוכה כרגע


מדד המעו"ף סגר אתמול על האפס 1641/2 במחזור ממוצע
בכלל באופן כללי אין במחזורי המסחר במדד חריגה מיוחדת לאורך הירידה בו משיאו
אתמול באופן כללי לא בוצעה תנודה חריגה במניות המדד
מרביתן סיימו בירוק כאשר הבנקים ממשיכים להכביד וגם חלק מהדואליות
על רקע הירידות בוול סטריט

לסיכום:
כפי שציינתי אתמול המדד ככל הניראה בדרך ל 1624
אפשרית זליגה עד 1614 לערך
אבל רצוי שלא מעבר לזה
אני מצפה שהמדד יסגור את השבוע מעל 1634 או לכל הפחות מעל 1624
אבל מאוד רצוי שיסגור מעל 1634
אני נותר עם ההערכה שהמדד יחזור מעלה בסייקל חדש אבל זה לא אמור להתרחש ללא איתות לסיום הסיפור היווני
השוק שונא חוסר וודאות והמצב כרגע לפחות עד ליום ראשון הוא של חוסר וודאות


מדד הבנקים סגר אתמול על 1411 כשהוא ממשיך בתיקון שלו
עד 1400 או 1390 הוא צפוי להמשיך לרדת אבל מצד שני אני מעריך אותו חוזר למעלה
יש לציין שממניות הבנקים זה סקטור שחשוף לאירופה ...כלומר בעקיפין ליוון
לכן הוא בין המובילים את המדד למימוש כרגע על רקע חוסר הוודאות


הבוקר הארביטראז הוא שלילי אומנם אבל לא שלילי דרמטי ביחס לסדר הגודל של הירידה בוול סטריט
חוזה S&P ניסחר דוקא חיובי כ 0.2% אבל זה לחלוטין לא מחייב והוא צפוי להיות בלילה מעורב עד שלילי
בהרחבה מפורט על המדדים למעלה בראש הסקירה
הדאקס ביצע אתמול עד לסיום ירידה של כ 3.6%
נכון להיום אני לא רואה אותו מתרומם מהנקודה של אתמול קרי 10800/700
אלא עולה הסבירות שהוא יבקר קודם ב 10300
אבל יחזור להערכתי לאחר מכן מעלה בנסיבות כלשהן
עד למחיקת ימי הירידות מתחילת השבוע

מקרו - שלושה נתונים מרכזיים
1. מדד אימון הצרכנים האמריקאי בשעה 17:00
2. מדד המחירים לצרכן באירופה בשעה 12:00
3. דוח התעסוקה הגרמני לקראת הצהריים
כמובן שכל הנתונים האלה כרגע בצל על רקע דו"ח התעסוקה האמריקאי ביום חמישי
ועל רקע הסיפור היווני

אצלנו - במוקד בעיקר ההצבעה בממשלה סביב אישור מתווה הגז שעדיין לא יצאה אל הפועל


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1624 עד 1637/8
קצת קשה להעריך את נקודת הפתיחה עצמה
אבל היא עשויה להיות או ב 1634 סביבה ומעלה עד 1638
או מתחת 1630 עד 1624
ובכל אופן כל איזור 1624 עד 1614 הוא איזור לסיום הסייקל היורד לכאורה כאשר ל 1634 יש חשיבות עד לסוף השבוע הנוכחי


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il