| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 29/6/15 בוקר יום שני 29.6.2015וול סטריט - המדדים בוול סטריט התנהלו הסופ"ש סביב חוסר הוודאות בנושא היווני זה בעצם כמעט הדבר היחיד שהוביל אותם כך יוצא שביום חמישי איבד ה S&P באופן סביר כ 0.3% וביום שישי לאחר מסחר מעורב הוא סיים סמוך לאפס בנוייה שלילית קלה מדד הנסדאק ניסחר שלילי בשני הימים כל זה כאשר ביום שבת התמונה היתה אמורה להתבהר והיה ניראה שיוון הולכת לקראת פתרון אלא שהממשלה הלאומנית הזו (שלדעתי נטולת היגיון בריא ) החליטה לא לאשר כלום - אלא ללכת למשאל עם זו ממשלה שניבחרה על מצע של לאומנות ושל לא לוותר והיא מחזירה את הקול לעם - והגדיל לעשות ראש הממשלה היווני כשהוא קורא להצביע נגד יש כאן שני דברים: 1. בעיקרון זו בשורה לא טובה ולפחות לטווח קצר ...המשאל יערך רק ביום ראשון הבא כאשר בינתיים אירופה עצרה כל הזרמת כסף...גם כמנוף של לחץ לדעתי כך שהשבוע עדיין חוסר הוודאות ישלוט לכאורה אבל הפעם אפילו יותר גדול הכוח עובר לבוחר היווני ולא ברור מה הוא יחליט וכבר ראינו שהיגיון אין שם בצורה בריאה 2. לא צריך להתרשם מקריאתו של ראש הממשלה היווני להצביע נגד...זה בעיקר מטעמים פופוליסטיים לדעתי...הוא בתוך תוכו רוצה הסכמות אבל זה לא משנה הרבה - מכאן עוברים לבוחר היווני בכל אופן - ה S&P עדיין נע בטווח דשדוש 2070/80 עד 2120 כאשר הוא לא הגיב עדיין לעניין היווני שהגיע רק בשבת סביר שהוא יגיע לטווח התחתון של הדשדוש שלו 2070/80 מתחתיו נימצאת 2040 ומתחתיה 1990 עד 2000 זה בעצם מה שאני מצפה כרגע ולא ליותר מיזה בכל תגובה שלילית לעניין היווני השבוע מעבר לדברים הנ"ל וגם אם לוקחים בחשבון שיש עוד את דו"ח התעסוקה השבוע צריך לזכור שיום שישי זה ה 5 ביולי כלומר יום העצמאות האמריקאי בו לא יתקיים מסחר בארה"ב - ואני גם מניח שהם ירצו לצאת במצב רוח טוב מדד המעו"ף פתח שלילי אתמול על רקע הבעיה היוונית ועל 1653/4 וסגר על 1641/2 מחזור המסחר היה נמוך בהתאם לימי ראשון מי שנתן את הפוש העוצמתי כלפי מטה היו מניות הבנקים שהם המגיבים הראשונים למשבר היווני בגלל החשיפה לאירופה אליהם הצטרפו המניות הדואליות מבלי להתחשב בעניין הארבירטאז בעיקר בגלל הציפיות לירידה בוול סטריט לסיכום: מדד המעו"ף נתן אתמול תגובה לעניין היווני וליוזמת משאל העם ביוון הוא היה הראשון להגיב כי הוא היחיד שניסחר בימי ראשון כאשר הבשורה היתה רק ביום שבת כלומר התגובה בוול סטריט ובדאקס עוד לפנינו בכל אופן הנקודה המשמעותית הראשונה במדד היא 1634 וסביבה ועליה צפוי מאבק יש למעו"ף גם דרך חיים משלו - הוא יכול לקבע את התגובה שלו סביב רמה מסויימת גם אם בחו"ל נניח יימשכו הירידות ראשית ניראה איך הוא מתמודד עם 1634 וסביבה ובכל מקרה המדד להערכתי יחזור מעלה ל 1686 מדד 75 סגר אתמול קצת מתחת 840 מתחת נימצאת 800 שכלל לא בטוח שהוא יגיע אליה ובכל אופן אני מאמין שהוא יחזור ל 860 הבוקר הארביטראז חסר משמעות בעיקר כי קשה להעריך את ההשפעה שלו שתצא מהלילה הנוכחי בוול סטריט חוזה S&P ניסחר שלילי באופן טיבעי כ 1.2% הדאקס אמור גם הוא להגיב לעניין היווני היום כפי שציינתי אתמול הוא ילך מן הסתם לאיזור ה 10700/800 כאשר עד 10300 זה בהחלט סביר וגם אז אני מעריך חזרה שלו מעלה את כל הדרך אין הרבה חשיבות למקרו היום והכל יסתובב סביב יוון סביר להניח שעד ליום ראשון שני נדע מה קורה ביוון סופית עד ליום ראשון המדדים לא צפויים לרדת בלי הפסקה אלא את מצב חוסר הוודאות הנוכחי הם יתמחרו ברמה מסויימת ויעמדו להערכתי בהמתנה להמשך ההתפתחויות לא צריך להיות מופתעים מהישארות של יוון בגוש כמו יציאה שלה ...כל ניסיון לחזות מראש אם תצא או תישאר הוא מיותר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1630 עד 1640 ההנחה שלי כרגע היא שהמדד יבקר ב 1634 ואף 1630...אבל סביב האיזור הזה הוא צפוי להילחם לאורך השבוע...במידה ואזהה זליגה מעבר לזה אעדכן...אבל אני גם חוזר על ההערכה שלי שהמדדים יחזרו מעלה בטווח הקצר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |