TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/6/15
בוקר יום ראשון 28.6.2015

וול סטריט -

המדדים בוול סטריט התנהלו הסופ"ש סביב חוסר הוודאות בנושא היווני
זה בעצם כמעט הדבר היחיד שהוביל אותם
כך יוצא שביום חמישי איבד ה S&P באופן סביר כ 0.3%
וביום שישי לאחר מסחר מעורב הוא סיים סמוך לאפס בנוייה שלילית קלה
מדד הנסדאק ניסחר שלילי בשני הימים
כל זה כאשר ביום שבת התמונה היתה אמורה להתבהר
והיה ניראה שיוון הולכת לקראת פתרון
אלא שהממשלה הלאומנית הזו (שלדעתי נטולת היגיון בריא )
החליטה לא לאשר כלום - אלא ללכת למשאל עם
זו ממשלה שניבחרה על מצע של לאומנות ושל לא לוותר
והיא מחזירה את הקול לעם - והגדיל לעשות ראש הממשלה היווני כשהוא קורא להצביע נגד
יש כאן שני דברים:
1. בעיקרון זו בשורה לא טובה ולפחות לטווח קצר ...המשאל יערך רק ביום ראשון הבא כאשר בינתיים אירופה עצרה כל הזרמת כסף...גם כמנוף של לחץ לדעתי
כך שהשבוע עדיין חוסר הוודאות ישלוט לכאורה אבל הפעם אפילו יותר גדול
הכוח עובר לבוחר היווני ולא ברור מה הוא יחליט וכבר ראינו שהיגיון אין שם בצורה בריאה
2. לא צריך להתרשם מקריאתו של ראש הממשלה היווני להצביע נגד...זה בעיקר מטעמים פופוליסטיים לדעתי...הוא בתוך תוכו רוצה הסכמות
אבל זה לא משנה הרבה - מכאן עוברים לבוחר היווני

בכל אופן - ה S&P עדיין נע בטווח דשדוש 2070/80 עד 2120
כאשר הוא לא הגיב עדיין לעניין היווני שהגיע רק בשבת
סביר שהוא יגיע לטווח התחתון של הדשדוש שלו 2070/80
מתחתיו נימצאת 2040 ומתחתיה 1990 עד 2000
זה בעצם מה שאני מצפה כרגע ולא ליותר מיזה בכל תגובה שלילית לעניין היווני השבוע



מדד המעו"ף פקע ביום חמישי האחרון ב 1670
עלה במהלך היום חזרה ל 1681
אבל סגר ב 1671 בסגירה אופטימית קלה
מניות הבנקים הובילו את הירידה במדד כחלק מתיקון נורמלי וסביר
חלק מהדואליות הצטרפו כאשר רק פריגו משמשת משקל נגד
סקטור הגז תמך במדד בציפייה להכרעות הממשלה


לסיכום:
המדד עומד כרגע על 1671
נכון להיום איזור ה 1660/70 הוא איזור תומך
אבל בתרחיש שלילי פסימי המדד יורד לאיזור 1637
ובכל זאת אמור לחזור ל 1686 בחזרה להערכתי
ראשית ניראה איך הוא פותח את היום הנוכחי וגם אם יפתח חיובי זה יהיה בסימן ירידה


מדד 75 עלה ביום חמישי חזרה 1.3% לערך לרמת 860
באופן כללי הוא מדשדש בין 840 ל 880
אבל הטווח התנועה שלו בריזולוציה רחבה יותר הוא 800 עד 900 וזה עדיין ייחשב טווח דשדוש עבורו בריזולוציה רחבה


הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של כ 0.38% בעיקר בתמיכת אופקו
הדאקס סגר ביום שישי דוקא חיובי קל במעין אופטימיות לקראת יום שבת
כמובן שהבשורה מיוון איננה הכי טובה שבעולם והוא כניראה יגיב באופן שלילי אליה
אבל במידה והחל ממחר הוא ייסחר שלילי
הוא ילך מן הסתם לאיזור ה 10700/800 כאשר עד 10300 זה בהחלט סביר
וגם אז אני מעריך חזרה שלו מעלה את כל הדרך

מבחינת המקרו -
יש השבוע מספר נתוני מקרו מאירופה וארה"ב
אבל ברור שזה יחוויר כי יוון במוקד
בכל אופן המקרו העיקרי השבוע הוא דו"ח התעסוקה האמריקאי
אבל מה שמעניין שביום שישי זהו יום העצמאות האמריקאי
בדרך כלל הם לא אוהבים לצאת בתנועה שלילית לחגים שלהם

אצלנו - סקטור הגז לקראת הכרעת המששלה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1660 עד 1667/8
המסחר אמור להיפתח שלילי ולהיסגר שלילי
ובכל זאת המדד יחזור לדעתי מעלה ל 1686 מינימום ותחילה
כבר הרחבתי בעניין התנועה של המדד לעיל לטווח הקצר

ביום חמישי לקראת הסגירה שלחתי מייל בו הבעתי את הפסימיות שלי
וציינתי את פוט 1620 כאפשרות אם כי הסתייגתי בגלל הפרמיות הגבוהות
ניצטרך היום לקבל שוב החלטות בתנאי פתיחה לא הכי אידאליים
אבל אעריך בהמשך

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il