| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 24/6/15 בוקר יום רביעי 24.6.2015 יום לפקיעהוול סטריט - ה S&P סיים על האפס ללא תנודה משמעותית בעצם כל מה שכתבתי לגביו אתמול תקף גם היום בשינוי קל אתמול כתבתי פחות או יותר כך : "ה S&P רשם בלילה עליה של 0.6% וסגר על רמת 2122 כאשר הוא לא קובע שיא חדש סה"כ הוא עדיין נימצא בתנועת דשדוש רחב 2120/30 עד 2080 התנועה של הלילה האחרון גובתה בנתון מכירות הבתים עוד גובתה העלייה באופטימיות במשא ומתן מול יוון אופטימיות שמקורה באמריה "שישנו בסיס טוב למו"מ" וזה לאחר הצעה חדשה של יוון בכל אופן הסיפור עם יוון עדיין לא ניגמר לצערי...וכניראה יימשך אל תוך סוף השבוע" ובשורה התחתונה ציינתי שלא תפתיע אותי המשך תנועת דשדוש שלו ללא קביעת שיא חדש השינוי הקל שאני מוסיף הוא שיש מצב לקביעת שיא חדש בו אבל הוא לא צפוי לדהור קדימה אלא לזחול קדימה למעט אולי תנועה ראשונה חד יומית הדברים תלויים ככל הניראה בסיום מו"מ מוצלח מול יוון מדד המעו"ף ות"א בכלל זה היום השני מאבדים גובה מאז קביעת הריבית שלשום איבד המדד 0.38% אתמול איבד המדד 0.47% ויש לציין שהמחזורים ממוצעים כאשר אתמול המחזור הצטמק ביחס לשלשום בעיקרון אין כרגע גורם במדד שמחזיק אותו ומושך למעלה גם מניות הבנקים לא ביצעו את זה עד לסיום לסיכום: שלשום ציינתי שהמדד צפוי לזלוג חזרה אל תוך רצועת הדשדוש שלו גם אתמול ציינתי למרות פתיחה ירוקה שהוא צפוי לעבור לשלילי מלמטה יש את איזור 1670 מחר פקיעה - קצת קשה לומר מה יקרה עד לפקיעה או ביום הפקיעה ובכל אופן יש מצב שהמדד מבצע סיבוב פרסה לאחר הפקיעה עצמה כבר מחר אני בעיקרון נותר אופטימי עדיין ל 1740 עד 1760 בשלב זה כאשר אפקט המדיניות החדשה של הריבית אותה קבעה פלוג עושה את שלו לטווח קצר הבוקר הארביטראז איננו משמעותי חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל מינוס 0.1% וכבר נתתי הערכה לעיל לוול סטריט סביר להניח שעד לסיום הסיפור עם יוון לא תתבצע בוול סטריט תנודה משמעותית הדאקס סיים אתמול קצת רחוק מהשיא התוך היומי שלו בחצי כאשר הוא רושם עלייה של 0.74% אתמול כבר ציינתי שהוא לא צפוי לפרוץ קדימה במיידי והוא אכן מעט נסוג עד לסגירה סביר שהוא כעת ידשדש יום יומיים עד להתבהרות בגיזרה היוונית הסיפור אצלנו ביומיים האחרונים הוא בנק ישראל ופלוג בנק ישראל לא שינה את הריבית...אבל לא זו הבעיה...הבעיה היא מסיבת העיתונאים שלאחריה שזה נוהג חדש בבנק ישראל כמו בעולם אפשר להניח שמאחר וזה נוהל חדש אז יש חוסר ניסיון ...מה אומרים ומה לא אומרים אז פלוג עלתה ודיברה וציינה שפחתו הסיכויים לשימוש בכלים לא קונבנציונליים ...כלורמ ריבית שלילית או הקלה כמותית...זו אמירה מיותרת שנתנה מכה לדולר שעדיף שלא היתה נאמרת...לפחות לדעתי סביר להניח שגם זה יעבור והאפקט של מסיבת העיתונאים הזו ידעך סקטור הנדל"ן חטף אתמול ירידה חדה וגם סקטור הגז איבד קצת גובה בהמתנה להחלטת הממשלה טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1678 עד 1694 המדד עומד על 1689 הפתיחה עצמה צריכה להיות פחות או יותר מאופסת ולא משמעותית במקרה של פתיחה חיובית עדיין אצפה להמשך זליגה אבל בעיקרון אנחנו מתקרבים לאיזור היפוך כאשר כל איזור 1670 נחשב לכזה וגם אם לא הוא יתהפך מאיזור אחר שכעת אין טעם לדבר עליו נכון לעכשיו לא יפתיע אותי ביקור ב 1672 אבל זה יום לפקיעה ומאוד קשה לסמוך על זה שהמדד יבקר שם היום או ביום הפקיעה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |