TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 23/6/15
בוקר יום שלישי 23.6.2015 יומיים לפקיעה

וול סטריט -

ה S&P רשם בלילה עליה של 0.6% וסגר על רמת 2122 כאשר הוא לא קובע שיא חדש
סה"כ הוא עדיין נימצא בתנועת דשדוש רחב 2120/30 עד 2080
התנועה של הלילה האחרון גובתה בנתון מכירות הבתים
עוד גובתה העלייה באופטימיות במשא ומתן מול יוון
אופטימיות שמקורה באמריה "שישנו בסיס טוב למו"מ" וזה לאחר הצעה חדשה של יוון
בכל אופן הסיפור עם יוון עדיין לא ניגמר לצערי...וכניראה יימשך אל תוך סוף השבוע

לסיכום:
אני לא חושב שנקבל שיא חדש ב S&P היום בלילה וזה למרות החוזים הירוקים כרגע
ה VIX לא משדר לי על ירידה ...אלא להיפך ...כלומר לא בהכרח שהוא יזנק אבל תנועה עולה בתוך טווח הדשדוש שלו
בכל אופן הסגירה הירוקה במדדים בוול סטריט איננה לדעתי כרגע פתיחה של מהלך עולה
לא יפתיע אותי כלל המשך תנועה בטווח המצויין לעיל ב S&P



מדד המעו"ף פתח בעליות אתמול והגיע עד כמעט 1718
אבל הסיום כבר ידוע והוא איבד גובה בהדרגה במהלך היום עד שפרסום הריבית שלא שונתה הורידה את המדד עד 1695 כאשר הוא סודר על 1697
מניות הבנקים היו היחידות שהחזיקו את המדד בירוק מבין המניות המשפיעות בו
הדואליות איבדו גובה בעיקר עקב ההשפעה של הדולר

לסיכום:
אתמול במהלך היום כאשר המדד עוד ניסחר אופטימי ציינתי את האפשרות הדיי מהותית שהוא ידלוף...בכלל...הזינוק הדו יומי שביצע בוצע לדעתי בצורה לא טובה
כלומר הוא "הזמין" את הירידה של אתמול
בכל אופן התירוץ לירידה הוא אי שינוי הריבית למרות הציפיות
כבר היינו בסרט הזה בעבר
המדד עומד על 1697
ויש לקחת בחשבון ירידה שלו עד לאיזור הנמוך החודשי קרי 1670/80
ואז התארגנות מחדש שוב


הבוקר הארביטראז הוא שלילי בשיעור של כ 0.6%
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בשיעור של כ 0.3%

הדאקס סגר חזק למעלה אתמול 3.8% לרמת 11460
ציינתי בימים קודמים שהוא צפוי לחזור ל 11200 והוא כבר מעל ...אלא שהוא כרגע לטעמי מוגבל בעלייה שלו ואני מאמין שבסייקל שבו התחיל לפני יום יומיים הוא לא יחצה את ה 11600/700 לפני שייצור תנועה יורדת לתוך דשדוש קצר טווח

הדולר - חטף אתמול ירידה של 1.5% עם היוודע שפלוג לא משנה את הריבית ...יותר מכך ...בנק ישראל העריך שעד סוף 2016 היא תעמוד על 1.25% כאשר כרגע היא על 0.1%
זה לא אומר שבין לבין הריבית לא תרד שוב
זה לחלוטין תלוי בנתוני הצמיחה ומדד המחירים לצרכן
בכל אופן כל ירידה בדולר פוגעת במניות הדואליות ובעצם במעו"ף...וזו הסיבה שהמעו"ף אתמול גם דלף למרות שוול סטריט עלתה בעצם
בנק ישראל יצטרך להתמודד עם הירידה בדולר ולבלום אותה

מבחינת המקרו -
היום יפורסמו השמנות מוצרים ברי קיימא בארה"ב בשעה 15:30
בשעה 17:00 מכירות בתים חדשים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1704/5 עד 1687/8
נכון לעכשיו אני מעריך שגם בפתיחה ירוקה המדד לא באמת יעלה
כלומר הוא יחזור לדלוף מטה ואני לא מתרשם מפתיחה ירוקה במדד היום וזה הערכה בתוקף עד להודעה חדשה
יש לקחת בחשבון שהפקיעה עוד יומיים וגם לפוקעים יש אינטרסים משלהם שאליהם אני לא מתייחס



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il