TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 17/6/15
בוקר יום רביעי 17.6.2015

וול סטריט -

המדדים בוול סיימו בירוק בלילה כאשר ה S&P מוסיף חצי אחוז
אין בתנועה של הלילה שום דבר מיוחד
סה"כ ה S&P ניתמך על המקום שאמרתי קרי 2070 והסתובב
הוא אמור לחזור ל 2120
אבל ברמת המגמה התנועה של הלילה לא אומרת דבר
הכל הפיך ונזיל עדיין - ובקלות

יש שני דברים ברקע -
1. היום בלילה ב 21:00 תיקבע הריבית וילין תנאם
אני חושב שפחות חשוב מתי תעלה הריבית לראשונה...יוטתר חשוב מה יהיה קצב ההעלאה ולזה יקשיבו יותר...גם אם הריבית עולה היא עדיין נישארת מאוד נמוכה וקצב ההעלאות הוא החשוב

2. הנושא היווני כרגיל נישאר ברקע כאשר שבוע הבא אמורה להתקבל הכרעה



מדד המעו"ף לא ירד אתמול החל מהפתיחה מ 1670 אלא שמר בעקשנות על הרמה הזו
גם כאשר החוזים הצביעו על ירידה בסדר גודל בינוני
לבסוף עלה המדד וסגר על 1688
מחזור המסחר היה מעט מתחת לממוצע
סקטור הגז שמר על ירוק מהפתיחה
מניות הבנקים סיפקו תמיכה אבל לא עוצמתית
הדואליות תמכו ביחד עם הבנקים בהובלת פריגו וזה הספיק למדד לסגור ירוק 0.84%

לסיכום:
העלייה של אתמול לא אומרת הרבה...לפחות עדיין לא
אומנם המדד מסוגל לעשות 1700 אפילו היום
וכבר אמרתי שהוא יחזור מעל 1700 גם כשהוא היה אדמדם...אבל העלייה של המדד כרגע איננה מספיק טובה ...יש מקום עדיין לזהירות לפחות ליום נוסף
כלומר לא בהכרח סיימנו מהלך מתקן והדברים עדיין שבירים ונזילים
למרות זאת כשאני מסתכל על הדואליות והבנקים ...אני מזהה מספיק "בשר" שיתמוך את המדד לרמות גבוהות יותר


מדד 75 ביצע אתמול תנועה עולה מאוד צפויה
המדד הזה מאוד חשוב לשוק והוא מקרטע כבר שנתיים
צריך לשמוח בכל תנועה עולה שלו ועכשיו אני מצפה שהוא יחזור ל 900
כאשר הרמה החשובה מלמעלה כרגע היא 865


הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל של 0.14% וזה לא משמעותי
חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בשיעור של כ 0.2%
הלילה אמורה להיות תנודתיות בוול סטריט
כלומר מתח עד שעה 21:00 ואז קבלת החלטה על צבע הסגירה בהתאם למה שיאמר
הדאקס לאחר התנהלות שלילית רוב היום סגר בעלייה של חצי אחוז ירוק
למה הדאקס סגר ירוק ? כלומר מה השתנה ? שום דבר מיוחד כי יוון עדיין ברקע
הסיבה לסיומת הירוקה היא טכנית גרידא...כלומר ירדנו מספיק עבור המצב הנוכחי ונחכה לתוצאות האמת ...כפי שכבר אמרתי הדאקס הגיע לאיזור תמיכה
יכול להיות שהאיזור הזה ישמש אותו ליצירה של גל עולה אגרסיבי חזרה

אצלנו - מדד המחירים לצרכן עמד בצפי
אבל יש לשים לב שנתון התמ"ג פיספס...יש מצב להורדת ריבית בעידכון הקרוב אם אני לא טועה שבוע הבא...שום דבר בעניין הזה לא בטוח


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1700 עד 1684
סביר שנקבל פתיחה ירוקה וחתירה לכיוון ה 1700
מה שחשוב היום זה כלל לא הפתיחה עצמה אלא הסגירה בלבד
זה תקף בפרט בגלל קביעת הריבית בארה"ב
וזה תקף גם בגלל הפקיעה השבועית מחר
כפי שכבר אמרתי....זה שהמדד עלה אתמול לא כל כך מחייב שהוא ישמור על רצף בעניין הזה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il