| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 17/6/15 בוקר יום רביעי 17.6.2015וול סטריט - המדדים בוול סיימו בירוק בלילה כאשר ה S&P מוסיף חצי אחוז אין בתנועה של הלילה שום דבר מיוחד סה"כ ה S&P ניתמך על המקום שאמרתי קרי 2070 והסתובב הוא אמור לחזור ל 2120 אבל ברמת המגמה התנועה של הלילה לא אומרת דבר הכל הפיך ונזיל עדיין - ובקלות יש שני דברים ברקע - 1. היום בלילה ב 21:00 תיקבע הריבית וילין תנאם אני חושב שפחות חשוב מתי תעלה הריבית לראשונה...יוטתר חשוב מה יהיה קצב ההעלאה ולזה יקשיבו יותר...גם אם הריבית עולה היא עדיין נישארת מאוד נמוכה וקצב ההעלאות הוא החשוב 2. הנושא היווני כרגיל נישאר ברקע כאשר שבוע הבא אמורה להתקבל הכרעה מדד המעו"ף לא ירד אתמול החל מהפתיחה מ 1670 אלא שמר בעקשנות על הרמה הזו גם כאשר החוזים הצביעו על ירידה בסדר גודל בינוני לבסוף עלה המדד וסגר על 1688 מחזור המסחר היה מעט מתחת לממוצע סקטור הגז שמר על ירוק מהפתיחה מניות הבנקים סיפקו תמיכה אבל לא עוצמתית הדואליות תמכו ביחד עם הבנקים בהובלת פריגו וזה הספיק למדד לסגור ירוק 0.84% לסיכום: העלייה של אתמול לא אומרת הרבה...לפחות עדיין לא אומנם המדד מסוגל לעשות 1700 אפילו היום וכבר אמרתי שהוא יחזור מעל 1700 גם כשהוא היה אדמדם...אבל העלייה של המדד כרגע איננה מספיק טובה ...יש מקום עדיין לזהירות לפחות ליום נוסף כלומר לא בהכרח סיימנו מהלך מתקן והדברים עדיין שבירים ונזילים למרות זאת כשאני מסתכל על הדואליות והבנקים ...אני מזהה מספיק "בשר" שיתמוך את המדד לרמות גבוהות יותר מדד 75 ביצע אתמול תנועה עולה מאוד צפויה המדד הזה מאוד חשוב לשוק והוא מקרטע כבר שנתיים צריך לשמוח בכל תנועה עולה שלו ועכשיו אני מצפה שהוא יחזור ל 900 כאשר הרמה החשובה מלמעלה כרגע היא 865 הבוקר הארביטראז הוא חיובי קל של 0.14% וזה לא משמעותי חוזה S&P ניסחר כרגע חיובי בשיעור של כ 0.2% הלילה אמורה להיות תנודתיות בוול סטריט כלומר מתח עד שעה 21:00 ואז קבלת החלטה על צבע הסגירה בהתאם למה שיאמר הדאקס לאחר התנהלות שלילית רוב היום סגר בעלייה של חצי אחוז ירוק למה הדאקס סגר ירוק ? כלומר מה השתנה ? שום דבר מיוחד כי יוון עדיין ברקע הסיבה לסיומת הירוקה היא טכנית גרידא...כלומר ירדנו מספיק עבור המצב הנוכחי ונחכה לתוצאות האמת ...כפי שכבר אמרתי הדאקס הגיע לאיזור תמיכה יכול להיות שהאיזור הזה ישמש אותו ליצירה של גל עולה אגרסיבי חזרה אצלנו - מדד המחירים לצרכן עמד בצפי אבל יש לשים לב שנתון התמ"ג פיספס...יש מצב להורדת ריבית בעידכון הקרוב אם אני לא טועה שבוע הבא...שום דבר בעניין הזה לא בטוח טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1700 עד 1684 סביר שנקבל פתיחה ירוקה וחתירה לכיוון ה 1700 מה שחשוב היום זה כלל לא הפתיחה עצמה אלא הסגירה בלבד זה תקף בפרט בגלל קביעת הריבית בארה"ב וזה תקף גם בגלל הפקיעה השבועית מחר כפי שכבר אמרתי....זה שהמדד עלה אתמול לא כל כך מחייב שהוא ישמור על רצף בעניין הזה יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |