| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 15/6/15 בוקר יום שני 15.6.2015וול סטריט - ניבלם ניסיון העלייה שהחל עוד בסוף יום שלישי שבוע שעבר ונימשך לתוך יום רביעי ביום חמישי עוד עלה ה S&P כ 0.17% כשהוא סוגר על 2108 לערך אבל כבר ביום חמישי ניכר היה שהסגירה בו בעייתית הסגירה התרחקה מהגבוה היומי שלה אל מתחת 2110 וזה הזמין את הירידה של יום שישי יום שישי איבד ה S&P את המונמטום שלו וירד כ 0.7% ל 2094 חזרה ושוב מלמטה יש את איזור 2070/80 ומלמעלה 2110 שאות ה צריך לחצות על מנת לחזור למומנטום עולה סביר להניח שלפחות יום נוסף של מסחר אדום צפוי בוול סטריט והתמודדות עם 2080 או בקירבתו ב S&P כרגע אני מעריך שאכן יחזרו מעלה אבל זה לחוטין תלוי בידיעות מהמו"מ מול יוון לא ניתן בוודאות לומר שעד לסוף החודש הכל יסתיים בשלום למרות שהכל הישר מחייב שזה מה שאכן יקרה הרקע לתנועה השלילית בוול סטריט מגיע מהמו"מ מול יוון נישאר עד סוף החודש להגיע להסכמות כלשהן כשזה האינטרס של כולם אבל מצד שני אין שום בשורה חיובית כרגע בעניין כשעולות ידיעות והיפוכן בצורה תכופה מדד המעו"ף איבד אתמול 0.32% כשהוא סוגר על 1691/2 המחזור אומנם היה גבוה אבל הוא שייך לעידכון המדדים שהתקיים בסגירה מגדל ביטוח וקנון יצאו מהמדד והוא חזר להיות בעל 25 מניות למצבו הנורמלי נכון להיום מניות הבנקים הם הקטר של המדד ...לפחות עד אתמול וזה אמור להימשך גם לטווח הבינוני קצר ככל הניראה אתמול טבע סיפקה את עיקר התמיכה במדד לסיכום: מתחילת החודש המדד נע בטווח דשדוש 1684 עד 1708 לערך הטווח הרחב יותר הוא 1672 עד 1712 המומנטום במדד הוא כרגע שלילי לכיוון 1682 או 1682 מינימום כאשר מלמטה יש את 1672 אבל המדד אמור לדעתי לחזור מעלה לאיזור הטווח העליון של הדשדוש שלו 1708 ומינימום מדד הבנקים ירד אתמול למימוש קל ועומד כרגע על 1453 אני מעריך לו יעד 1500 עד 1550 גם אם יבצע היום המשך מימוש של אתמול או יותר מיזה מדד 75 עומד כרגע על 847 כשאתמ ול הוא לא ביצע תנועה בעצם מלמטה יש את 820/30 שממנה אני מצפה שהוא יתרומם חזרה מעלה לכיוון ה 900 הבוקר הארביטראז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר שלילי כ 0.4% לערך הדאקס סגר את יום חמישי בדומה לוול סטריט ...התרחק מהגבוה היומי שלו ביום שישי הוא ביצע כמעט אחד לאחד את התנועה של וול סטריט ורשם נסיגה של 1.2% לרמת 11200 לערך התנועה הבאה שלו לא מונחת בכיס - מלמטה יש את 10700/800 כרמת תמך כאשר ברקע המו"מ עם יוון כאשר ברקע גרמניה מאותתת על אפשרות של יציאת יוון מהגוש לא ניתן לדעת באם זו אסטרטגיית מו"מ או אמיתי...ובכל אופן גם קשה לומר מה תהיה ההשפעה של יציאת יוון מהגוש אם זו יוון בלבד ניחה ...השאלה היא אם מדינות אחרות לא יגררו אחריה וזה החשש הגדול אבל הרושם הוא שזה כדור שלג שכלל לא על הפרק השבוע הוא בסימן שני אירועי מקרו חשובים - 1. מדד המחירים לצרכן 2. ועידת השוק הפתוח בארה"ב והחלטת הריבית מדד המחירים לצרכן יפורסם בישראל היום ולא צריך להכביר מילים כדי להבין את ההשפעה שלו על הריבית כאשר שבוע הבא בתחילת השבוע תיקבע הריבית ובנק ישראל יקיים מסיבת עיתונאים כנוהל חדש כפי שמתקיים בחו"ל על מנת ליצור שקיפות ויש לזה לא מעט יתרונות במקום לשמוע ספקולציות נישמע מהמקור הישיר לגבי התוכנית הכללית שלו מדד המחירים לצרכן יפורסם בהמשך השבוע גם באירופה וגם בארה"ב לסעיף 2 יש חשיבות לא פחות ממדד המחירים לצרכן אם לא יותר על כיוון התנועת השוק לטווח קצר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1694 עד 1682 סביר שניראה התקרבות של המדד ל 1682 כאשר בכל יום ירידה מכאן הוא מסוגל לבצע התאוששות ומעבר למומנטום חיובי וזה תקף גם למדדים בוול סטריט אבל ירידה ל 1677 מינימום היא מהלך סביר בהחלט עבורו מעבר לעניין יוון היום בשעה 16:00 ינאם דארגי ולאחר סיום המסחר ב 18:30 יפורסם מדד המחירים לצרכן בארץ יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |