| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 14/6/15 בוקר יום ראשון 14.6.2015 וול סטריט - ניבלם ניסיון העלייה שהחל עוד בסוף יום שלישי שבוע שעבר ונימשך לתוך יום רביעי ביום חמישי עוד עלה ה S&P כ 0.17% כשהוא סוגר על 2108 לערך אבל כבר ביום חמישי ניכר היה שהסגירה בו בעייתית הסגירה התרחקה מהגבוה היומי שלה אל מתחת 2110 וזה הזמין את הירידה של יום שישי יום שישי איבד ה S&P את המונמטום שלו וירד כ 0.7% ל 2094 חזרה ושוב מלמטה יש את איזור 2070/80 ומלמעלה 2110 שאות ה צריך לחצות על מנת לחזור למומנטום עולה סביר להניח שלפחות יום נוסף של מסחר אדום צפוי בוול סטריט והתמודדות עם 2080 או בקירבתו ב S&P כרגע אני מעריך שאכן יחזרו מעלה אבל זה לחוטין תלוי בידיעות מהמו"מ מול יוון לא ניתן בוודאות לומר שעד לסוף החודש הכל יסתיים בשלום למרות שהכל הישר מחייב שזה מה שאכן יקרה הרקע לתנועה השלילית בוול סטריט מגיע מהמו"מ מול יוון נישאר עד סוף החודש להגיע להסכמות כלשהן כשזה האינטרס של כולם אבל מצד שני אין שום בשורה חיובית כרגע בעניין כשעולות ידיעות והיפוכן בצורה תכופה מדד המעו"ף פקע ביום חמישי פקיעה שבועית על 1690/1 וסגר את היום על 1697 בספוט אין משמעות מיוחדת למחזור המסחר שהיה מניות הבנקים תמכו את המדד בעוצמה ומרבית העלייה במדד שייכת להם לא היה גורם שלילי עוצמתי שידחף למטה כנגד הבנקים אבל גם לא נירשם סחף אחרי הבנקים לחיוב מצד יתר מניות המדד לסיכום: למרות העלייה של יום חמישי שבאה אחרי ירידה ביום רביעי יש מקום לחשוד שהמדד יזלוג חזרה אל מתחת 1690 לכיוון 1680 אבל מאחר והמדד סגר ביום חמישי טוב אתן הערכה במהלך היום או בסופו לגבי הטווח הקצר הצפוי בו בהתאם לפתיחה ולהתנהלות המדד אמור לחתור מעלה לכיוון 1707 תחילה אבל כלל לא בטוח שהוא הולך לבצע את זה ישירות לכן על זה אעדכן מדד הבנקים סגר ביום חמישי על 1462 בעבר נתתי לו יעד קרוב של 1440 וציינתי שיש לו בשר מעבר נכון להיום אני מעריך לו יעד מחודש 1550 אין זה אומר כלל שזה ישירות אלא באופן כללי הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות הדאקס סגר את יום חמישי בדומה לוול סטריט ...התרחק מהגבוה היומי שלו ביום שישי הוא ביצע כמעט אחד לאחד את התנועה של וול סטריט ורשם נסיגה של 1.2% לרמת 11200 לערך התנועה הבאה שלו לא מונחת בכיס - מלמטה יש את 10700/800 כרמת תמך במידה והיא לא תחזיק מעמד הוא יכול לסגת עד 10200 לפני שיחזור חזרה הדאקס כמובן תלוי במו"מ היווני ותוצאותיו עד לסוף החודש המשמעות של תוצאות המו"מ זה מימוש אגרסיבי או זינוק אגרסיבי כפי שניראה כרגע השבוע הוא בסימן שני אירועי מקרו חשובים - 1. מדד המחירים לצרכן 2. ועידת השוק הפתוח בארה"ב והחלטת הריבית מדד המחירים לצרכן יפורסם בשיראל ביום שני מחיר ולא צריך להכביר מילים כדי להבין את ההשפעה שלו על הריבית מדד המחירים לצרכן יפורסם בהמשך השבוע גם באירופה וגם בארה"ב לסעיף 2 יש חשיבות לא פחות ממדד המחירים לצרכן אם לא יותר על כיוון התנועת השוק לטווח קצר טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1690 עד 1700 סביר שהמדד יפתח שלילי יש לציין שהמדד הגלום סגר בפער של כמעט 4 נקודות מהמדד הספוט הגלום סגר על 1693 כמעט בעוד הספוט סגר על 1697 זה פער שאמור להיסגר הבוקר בסוג של פשרה באמצע כניראה ב 1695 אבל כפי שכבר אמרתי לעיל יש מקום לחשוד בכך שהמדד לפחות בחצי הראשון של השבוע לא יקבל מומנטום חיובי לחיוב יש לציין את הבנקים - שם המומנטום שוורי והוא מחזיק את המדד כמעט לבדו אבל מאחר ויש לו לא מעט כוח אני בספק אם ניראה היום ירידה משמעותית במדד כפי שכבר אמרתי אעריך את המדד בהמשך היו או בסופו לטווח הקצר אבל כרגע אני חושב שהמדד יתקרב ל 1690 יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |