TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/6/15
בוקר יום ראשון 14.6.2015

וול סטריט -

ניבלם ניסיון העלייה שהחל עוד בסוף יום שלישי שבוע שעבר ונימשך לתוך יום רביעי
ביום חמישי עוד עלה ה S&P כ 0.17% כשהוא סוגר על 2108 לערך
אבל כבר ביום חמישי ניכר היה שהסגירה בו בעייתית
הסגירה התרחקה מהגבוה היומי שלה אל מתחת 2110
וזה הזמין את הירידה של יום שישי
יום שישי איבד ה S&P את המונמטום שלו וירד כ 0.7% ל 2094 חזרה
ושוב מלמטה יש את איזור 2070/80
ומלמעלה 2110 שאות ה צריך לחצות על מנת לחזור למומנטום עולה
סביר להניח שלפחות יום נוסף של מסחר אדום צפוי בוול סטריט והתמודדות עם 2080 או בקירבתו ב S&P
כרגע אני מעריך שאכן יחזרו מעלה אבל זה לחוטין תלוי בידיעות מהמו"מ מול יוון
לא ניתן בוודאות לומר שעד לסוף החודש הכל יסתיים בשלום
למרות שהכל הישר מחייב שזה מה שאכן יקרה

הרקע לתנועה השלילית בוול סטריט מגיע מהמו"מ מול יוון
נישאר עד סוף החודש להגיע להסכמות כלשהן כשזה האינטרס של כולם
אבל מצד שני אין שום בשורה חיובית כרגע בעניין כשעולות ידיעות והיפוכן בצורה תכופה



מדד המעו"ף פקע ביום חמישי פקיעה שבועית על 1690/1 וסגר את היום על 1697 בספוט
אין משמעות מיוחדת למחזור המסחר שהיה
מניות הבנקים תמכו את המדד בעוצמה ומרבית העלייה במדד שייכת להם
לא היה גורם שלילי עוצמתי שידחף למטה כנגד הבנקים
אבל גם לא נירשם סחף אחרי הבנקים לחיוב מצד יתר מניות המדד

לסיכום:
למרות העלייה של יום חמישי שבאה אחרי ירידה ביום רביעי
יש מקום לחשוד שהמדד יזלוג חזרה אל מתחת 1690 לכיוון 1680
אבל מאחר והמדד סגר ביום חמישי טוב אתן הערכה במהלך היום או בסופו לגבי הטווח הקצר הצפוי בו בהתאם לפתיחה ולהתנהלות
המדד אמור לחתור מעלה לכיוון 1707 תחילה
אבל כלל לא בטוח שהוא הולך לבצע את זה ישירות לכן על זה אעדכן



מדד הבנקים סגר ביום חמישי על 1462
בעבר נתתי לו יעד קרוב של 1440 וציינתי שיש לו בשר מעבר
נכון להיום אני מעריך לו יעד מחודש 1550
אין זה אומר כלל שזה ישירות אלא באופן כללי


הבוקר הארביטראז הוא חסר משמעות
הדאקס סגר את יום חמישי בדומה לוול סטריט ...התרחק מהגבוה היומי שלו
ביום שישי הוא ביצע כמעט אחד לאחד את התנועה של וול סטריט ורשם נסיגה של 1.2%
לרמת 11200 לערך
התנועה הבאה שלו לא מונחת בכיס -
מלמטה יש את 10700/800 כרמת תמך
במידה והיא לא תחזיק מעמד הוא יכול לסגת עד 10200 לפני שיחזור חזרה
הדאקס כמובן תלוי במו"מ היווני ותוצאותיו עד לסוף החודש
המשמעות של תוצאות המו"מ זה מימוש אגרסיבי או זינוק אגרסיבי כפי שניראה כרגע

השבוע הוא בסימן שני אירועי מקרו חשובים -
1. מדד המחירים לצרכן
2. ועידת השוק הפתוח בארה"ב והחלטת הריבית

מדד המחירים לצרכן יפורסם בשיראל ביום שני מחיר ולא צריך להכביר מילים כדי להבין את ההשפעה שלו על הריבית
מדד המחירים לצרכן יפורסם בהמשך השבוע גם באירופה וגם בארה"ב
לסעיף 2 יש חשיבות לא פחות ממדד המחירים לצרכן אם לא יותר
על כיוון התנועת השוק לטווח קצר


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1690 עד 1700
סביר שהמדד יפתח שלילי
יש לציין שהמדד הגלום סגר בפער של כמעט 4 נקודות מהמדד הספוט
הגלום סגר על 1693 כמעט בעוד הספוט סגר על 1697
זה פער שאמור להיסגר הבוקר בסוג של פשרה באמצע כניראה ב 1695
אבל כפי שכבר אמרתי לעיל יש מקום לחשוד בכך שהמדד לפחות בחצי הראשון של השבוע לא יקבל מומנטום חיובי
לחיוב יש לציין את הבנקים - שם המומנטום שוורי והוא מחזיק את המדד כמעט לבדו
אבל מאחר ויש לו לא מעט כוח אני בספק אם ניראה היום ירידה משמעותית במדד
כפי שכבר אמרתי אעריך את המדד בהמשך היו או בסופו לטווח הקצר
אבל כרגע אני חושב שהמדד יתקרב ל 1690



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il