TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/6/15
בוקר יום חמישי 11.5.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

ה S&P אכן ניתמך על האיזור אותו ציינתי 2080/70 עלה חזרה כ 1.2% והוא כמעט בוודאות יחזור לדעתי ל 2120 הרמה אליה ציינתי שיחזור
מלמטה נישארת הרמה התמוכת ב S&P על 2070/80
מלמעלה נימצא כל האינטררואל 2120 עד 2140
אתמול בוצעה באופן כללי תנודה חריפה בשווקים בחו"ל על רקע הסיפור היווני
מה שהדליק את המדדים היה דיווח שעל פיו גרמניה תגמיש את דרישותיה מיוון
על מנת להגיע להסכם
עד כמה שזה נישמע אבסורד ...הצד החזק בסיפור הזה הוא דווקא יוון
יוון מודעת לכוח שלה ולפחדים באירופה
אומנם אף פעם אין בטוח בעניין הזה ...אבל מה שכן בטוח הוא שיעשו הכל לפתור את הבעיה ...השאלה היתה רק התזמון ולמעשה היא עדיין כזו
בכל אופן נכון לעכשיו המדדים חזרו לעצמם אבל כמו שראינו אתמול תנודה חריפה מעלה אז על כל דיווח שלילי אפשר עדיין לראות ההפך ועד שתתקבל השורה התחתונה
נכון להיום ההערכה שלי שהעניין ייפתר בסופו של דבר מכוח השכל הישר



מדד המעו"ף לא יישר אתמול קו עם העולם כלל אלא סגר שלילי 0.32% על 1686
זה היה כך גם כשהיה ברור שוול סטריט צוברת מומנטום חיובי
פתיחת המסחר היתה בתנאים לא טובים כלל כאשר הארביטראז היה שלילי חריף על רקע ירידת הדולר...ואף על פי כן המדד פתח דוקא חיובי עד 1696/7
הבנקים נתנו תמיכה למדד והדואליות לא ירדו את כל הארביטראז שלהן
על רקע חולשת הבנקים בהמשך המדד נסוג אל מתחת 1690

לסיכום:
המדד סגר אתמול בשורה התחתונה מתחת 1690
על פניו אנחנו אמורים לראות המשך נזילה מטה אפילו מתחת 1674
אבל מצד שני לחזור מעלה ל 1707 מינימום כאשר ההערכה הכללית שנתתי היא 1740 עד 1760
זה באופן כללי כמובן כשעל פי הסגירה אתמול עוד אמורה לבא זליגה מטה
אלא שעל רקע מה שקורה בעולם והדיווח של אתמול צריך לראות קודם היכן המדד פוקע ואיך הוא פותח...כי המדד עשוי להתעלם ממה שעשה אתמול על רקע הדיווח מיוון וליישר קו עם העולם


הבוקר הארביטראז איננו משמעותי לפחות לא לפתיחה עצמה
חוזה S&P בנטייה שלילית קלה לא משמעותית
הדאקס סגר אתמול 2.4% למעלה ואפשר לומר שהוא ניתמך על כל איזור 11500 עד 11700
אני נותר חיובי עליו ל 12200 מינימום בשלב זה
היום ב 15:30 - יפורסם נתון המכירות הקימעונאיות
הנתון הזה צפוי לקבוע את צבע המדדים בוול סטריט היום בלילה
כאשר דוקא נתון שלילי עדיף על פני נתון חיובי
נתון חזק יוביל שוב לעלייה בתשואות האג"ח + התחזקות בדולר וכל זה על רקע העלאת הריבית הצפויה על ידי הפד
כלומר בשורה התחתונה - זה שוול סטריט עלתה אתמול בלילה לא מחייב שהיא תפתח ירוק היום בלילה ולא שתסיים בירוק


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1694/5 עד 1682
היו הוא יום פקיעה שבועית ולא רצוי לקבוע את נקודת הפקיעה עצמה
ובכל זאת במידה ותהיה פקיעה שלילית אצפה למעבר לחיובי לפחות בתוך יומי
במידה והפקיעה תהיה חיובי זה כבדהו וחשדהו על רקע הסגירה אתמול
הסיומת תיקבע על רקע נתון המכירות הקימעונאיות ב 15:30
אני מניח שבמסגרת הסייקל היורד הנוכחי איזור 1678 עד 1674 הוא איזור תומך


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il