| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 11/6/15 בוקר יום חמישי 11.5.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - ה S&P אכן ניתמך על האיזור אותו ציינתי 2080/70 עלה חזרה כ 1.2% והוא כמעט בוודאות יחזור לדעתי ל 2120 הרמה אליה ציינתי שיחזור מלמטה נישארת הרמה התמוכת ב S&P על 2070/80 מלמעלה נימצא כל האינטררואל 2120 עד 2140 אתמול בוצעה באופן כללי תנודה חריפה בשווקים בחו"ל על רקע הסיפור היווני מה שהדליק את המדדים היה דיווח שעל פיו גרמניה תגמיש את דרישותיה מיוון על מנת להגיע להסכם עד כמה שזה נישמע אבסורד ...הצד החזק בסיפור הזה הוא דווקא יוון יוון מודעת לכוח שלה ולפחדים באירופה אומנם אף פעם אין בטוח בעניין הזה ...אבל מה שכן בטוח הוא שיעשו הכל לפתור את הבעיה ...השאלה היתה רק התזמון ולמעשה היא עדיין כזו בכל אופן נכון לעכשיו המדדים חזרו לעצמם אבל כמו שראינו אתמול תנודה חריפה מעלה אז על כל דיווח שלילי אפשר עדיין לראות ההפך ועד שתתקבל השורה התחתונה נכון להיום ההערכה שלי שהעניין ייפתר בסופו של דבר מכוח השכל הישר מדד המעו"ף לא יישר אתמול קו עם העולם כלל אלא סגר שלילי 0.32% על 1686 זה היה כך גם כשהיה ברור שוול סטריט צוברת מומנטום חיובי פתיחת המסחר היתה בתנאים לא טובים כלל כאשר הארביטראז היה שלילי חריף על רקע ירידת הדולר...ואף על פי כן המדד פתח דוקא חיובי עד 1696/7 הבנקים נתנו תמיכה למדד והדואליות לא ירדו את כל הארביטראז שלהן על רקע חולשת הבנקים בהמשך המדד נסוג אל מתחת 1690 לסיכום: המדד סגר אתמול בשורה התחתונה מתחת 1690 על פניו אנחנו אמורים לראות המשך נזילה מטה אפילו מתחת 1674 אבל מצד שני לחזור מעלה ל 1707 מינימום כאשר ההערכה הכללית שנתתי היא 1740 עד 1760 זה באופן כללי כמובן כשעל פי הסגירה אתמול עוד אמורה לבא זליגה מטה אלא שעל רקע מה שקורה בעולם והדיווח של אתמול צריך לראות קודם היכן המדד פוקע ואיך הוא פותח...כי המדד עשוי להתעלם ממה שעשה אתמול על רקע הדיווח מיוון וליישר קו עם העולם הבוקר הארביטראז איננו משמעותי לפחות לא לפתיחה עצמה חוזה S&P בנטייה שלילית קלה לא משמעותית הדאקס סגר אתמול 2.4% למעלה ואפשר לומר שהוא ניתמך על כל איזור 11500 עד 11700 אני נותר חיובי עליו ל 12200 מינימום בשלב זה היום ב 15:30 - יפורסם נתון המכירות הקימעונאיות הנתון הזה צפוי לקבוע את צבע המדדים בוול סטריט היום בלילה כאשר דוקא נתון שלילי עדיף על פני נתון חיובי נתון חזק יוביל שוב לעלייה בתשואות האג"ח + התחזקות בדולר וכל זה על רקע העלאת הריבית הצפויה על ידי הפד כלומר בשורה התחתונה - זה שוול סטריט עלתה אתמול בלילה לא מחייב שהיא תפתח ירוק היום בלילה ולא שתסיים בירוק טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1694/5 עד 1682 היו הוא יום פקיעה שבועית ולא רצוי לקבוע את נקודת הפקיעה עצמה ובכל זאת במידה ותהיה פקיעה שלילית אצפה למעבר לחיובי לפחות בתוך יומי במידה והפקיעה תהיה חיובי זה כבדהו וחשדהו על רקע הסגירה אתמול הסיומת תיקבע על רקע נתון המכירות הקימעונאיות ב 15:30 אני מניח שבמסגרת הסייקל היורד הנוכחי איזור 1678 עד 1674 הוא איזור תומך יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |