| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 10/6/15 בוקר יום רביעי 10.6.2015וול סטריט - איזור ה 2070/80 שימש בלם מסויים למדד ה S&P הוא ניסחר שלילי בחלקו הראשון של הלילה ירד עד 2070 כמעט ...אבל סגר ב 2080 בנטייה חיובית קלה אם כי על האפס מה זה אומר בעצם ? מאחר והעכתי את האיזור הזה כאיזור בלימה ומאחר וציינתי חזרה ל 2120 אז יש מצב לפי ההתנהלות אתמול שזה אכן איזור הבלימה המבוקש אבל עדיין מה שהמדדים עשו בלילה איננו מספיק החלטי כלומר בהחלט יש מצב למסחר מעורב גם היום בלילה כאשר שוב ייבחן האיזור הזה כאיזור בלימה...לפני חזרה מעלה במידה וגם האיזור הזה לא יחזיק מעמד (כניראה ניראה שכן) אז ה S&P ילך ל 2040 שם הוא שוב צפוי להתמך ברקע - העלייה בתשואות האג"ח והדלור היורד עוד ברקע דו"ח התעסוקה האחרון ויש לציין שבד"כ בשבוע שלאחר פרסום דו"ח התעסוקה במידה והמדדים לא הגיבו לדו"ח בחריפות לצד מסויים הם נוטים לדישדוש יורד עוד ברקע - הסיפור היווני שעוד לא ניגמר מדד המעו"ף איבד אתמול 0.54% כשהוא סוגר על 1691/2 אבל מקפיד לסגור מעל 1690 עיקר ההשפעה השלילית על המדד באה מצד המניות הדואליות זה לא רק עצם הסנטימנט השלילי כרגע בוול סטריט זה בעיקר הירידה בדולר שמחריפה ארבירטאז שלילי מחזור המסחר אתמול היה סביר ולא חריג לסיכום: המדד סגר אתמול מעל 1690 שזו רמה שציינתי שיש לה חשיבות למרות זאת המדד צפוי לרדת מ 1690 להערכתי ברמה התוך יומית הסגירה היא סיפור אחר והיא עשויה להיות מעל לרמה הזו בכל אופן גם בהחרפה של הירידות הן כאן או בעולם אני מצפה עדיין שהמדד יחזור מעלה ל 1708 לערך בשלב ראשון מדד 75 סגר אתמול באיזור ה 850/60 ושוב נימצא בנמוך החודשי שלו ושוב הוא בטווח התחתון של הדשדוש יש מצב שהוא ייסחר מעורב היום ויכול להיות שיסיים חיובי למדד הזה יש את החשיבות היותר גדולה בהשפעה שלו על הצבע הכללי בשוק הבוקר הארביטראז שלילי 0.84% אומנם הדואליות חוזרות עם פערים שליליים ...אבל עיקר הפערים האלה נובע מהדולר אפשר לומר שרוב הפער נובע מהדולר הדולר ביצע ירידה דו יומית בסדר גודל של אחוז זה השפיע על הדואליות אתמול וישפיע גם היום הרקע לירידה בדולר מגיע מכיוונו של אובאמה שצוטט בועידת ה G7 כאומר שדולר חזק לא טוב לו...עובדתית זה אומנם נכון...אבל הדולר שמע אותו ונסוג השאלה מה תעשה פלוג - יש לה שני כלים או רכישות מט"ח - או הורדת ריבית אין לשלול שהיא תוריד ריבית בעידכון הקרוב גם על הרקע הזה חוזה S&P ניסחר כרגע קרוב לקו האפס בנטייה חיובית קלה אני אצפה גם הלילה להתנהלות מעורבת בוול סטריט כפי הרשום לעיל לנתוני המקרו אין כרגע תפקיד משמעותי במסחר מאחר וממילא אין כמעט נתונים חשובים ברקע - תשואות האג"ח המטפסות בארה"ב באירופה ובארץ טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1684 עד 1697 הפתיחה עצמה לא ברורה ויתכן שהיא תהיה בנטייה חיובית למרות השפעת הדואליות והדולר כאשר הארביטראז מגיע מסיבות כאלה ולא מסנטימנט שלילי בוול סטריט הוא פחות משפיע בכל אופן אני אצפה מהמדד שגם בפתיחה חיובית הוא יציג דעיכה מסויימת לכיוון 1690 ואף מעט מתחת לזה...כאשר הסגירה עצמה זה סיפור אחר יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |