TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 10/6/15
בוקר יום רביעי 10.6.2015

וול סטריט -

איזור ה 2070/80 שימש בלם מסויים למדד ה S&P הוא ניסחר שלילי בחלקו הראשון של הלילה
ירד עד 2070 כמעט ...אבל סגר ב 2080 בנטייה חיובית קלה אם כי על האפס
מה זה אומר בעצם ?
מאחר והעכתי את האיזור הזה כאיזור בלימה ומאחר וציינתי חזרה ל 2120
אז יש מצב לפי ההתנהלות אתמול שזה אכן איזור הבלימה המבוקש
אבל עדיין מה שהמדדים עשו בלילה איננו מספיק החלטי
כלומר בהחלט יש מצב למסחר מעורב גם היום בלילה כאשר שוב ייבחן האיזור הזה כאיזור בלימה...לפני חזרה מעלה
במידה וגם האיזור הזה לא יחזיק מעמד (כניראה ניראה שכן)
אז ה S&P ילך ל 2040 שם הוא שוב צפוי להתמך
ברקע - העלייה בתשואות האג"ח והדלור היורד
עוד ברקע דו"ח התעסוקה האחרון ויש לציין שבד"כ בשבוע שלאחר פרסום דו"ח התעסוקה
במידה והמדדים לא הגיבו לדו"ח בחריפות לצד מסויים הם נוטים לדישדוש יורד
עוד ברקע - הסיפור היווני שעוד לא ניגמר


מדד המעו"ף איבד אתמול 0.54% כשהוא סוגר על 1691/2 אבל מקפיד לסגור מעל 1690
עיקר ההשפעה השלילית על המדד באה מצד המניות הדואליות
זה לא רק עצם הסנטימנט השלילי כרגע בוול סטריט
זה בעיקר הירידה בדולר שמחריפה ארבירטאז שלילי
מחזור המסחר אתמול היה סביר ולא חריג

לסיכום:
המדד סגר אתמול מעל 1690 שזו רמה שציינתי שיש לה חשיבות
למרות זאת המדד צפוי לרדת מ 1690 להערכתי ברמה התוך יומית
הסגירה היא סיפור אחר והיא עשויה להיות מעל לרמה הזו
בכל אופן גם בהחרפה של הירידות הן כאן או בעולם אני מצפה עדיין שהמדד יחזור מעלה ל 1708 לערך בשלב ראשון


מדד 75 סגר אתמול באיזור ה 850/60 ושוב נימצא בנמוך החודשי שלו
ושוב הוא בטווח התחתון של הדשדוש
יש מצב שהוא ייסחר מעורב היום ויכול להיות שיסיים חיובי
למדד הזה יש את החשיבות היותר גדולה בהשפעה שלו על הצבע הכללי בשוק


הבוקר הארביטראז שלילי 0.84%
אומנם הדואליות חוזרות עם פערים שליליים ...אבל עיקר הפערים האלה נובע מהדולר
אפשר לומר שרוב הפער נובע מהדולר
הדולר ביצע ירידה דו יומית בסדר גודל של אחוז
זה השפיע על הדואליות אתמול וישפיע גם היום
הרקע לירידה בדולר מגיע מכיוונו של אובאמה שצוטט בועידת ה G7 כאומר שדולר חזק לא טוב לו...עובדתית זה אומנם נכון...אבל הדולר שמע אותו ונסוג
השאלה מה תעשה פלוג - יש לה שני כלים
או רכישות מט"ח - או הורדת ריבית
אין לשלול שהיא תוריד ריבית בעידכון הקרוב גם על הרקע הזה

חוזה S&P ניסחר כרגע קרוב לקו האפס בנטייה חיובית קלה
אני אצפה גם הלילה להתנהלות מעורבת בוול סטריט כפי הרשום לעיל
לנתוני המקרו אין כרגע תפקיד משמעותי במסחר מאחר וממילא אין כמעט נתונים חשובים
ברקע - תשואות האג"ח המטפסות בארה"ב באירופה ובארץ


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1684 עד 1697
הפתיחה עצמה לא ברורה ויתכן שהיא תהיה בנטייה חיובית למרות השפעת הדואליות והדולר
כאשר הארביטראז מגיע מסיבות כאלה ולא מסנטימנט שלילי בוול סטריט הוא פחות משפיע
בכל אופן אני אצפה מהמדד שגם בפתיחה חיובית הוא יציג דעיכה מסויימת לכיוון 1690 ואף מעט מתחת לזה...כאשר הסגירה עצמה זה סיפור אחר



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il