TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 9/6/15
בוקר יום שלישי 9.6.2015

וול סטריט -

מדד ה S&P איבד בלילה 0.64% וסגר על 2080 לערך
זו הרמה וסביבה שהצבעתי עליה כרמה הבעייתית והמדד עדיין מסוגל להתעלות מעלה חזרה מהאיזור שלה 2070 עד 2080 חזרה ל 2120
אם הוא לא יבצע את זה מהאיזור הזה הוא ילך ל 2040 ומשם יבצע את העלייה חזרה
אני מאמין שבכל מקרה הוא יחתור את הדרך חזרה מעלה ל 2120
ברקע נותרה עומדת יוון והלחץ שמסביבה
אני מתעלם מעניין החששות מהעלאת הריהית ומתקד כרגע בפתרון הסוגיה היוונית
אי פתרון לסוגיה היוונית תיחשב הפתעה לדעתי
וקשה להאמין שיוון תצא מהגוש בשבירת הכלים אבל הלחץ עושה את שלו עד לפתרון
בעניין הריבית - כל הסיפור של הריבית מותנה בקצב של ההעלאה ולא בעצם ההעלאה שהיא כמעט עובדה מוגמרת ...ובעניין הקצב כבר אמרה ילין שהוא יהיה איטי מאוד


מדד המעו"ף בעקשנות לא מיישר קו עם העולם
אתמול הוא פתח בעליות עד 1712
ירד עד 1701/2 ...וסגר על 1707/8 סגירה טובה מבחינתי
מחזור המסחר היה ממוצע פחות או יותר וסה"כ הוסיף המדד כ 0.23% בסיכום יום
הבנקים סיפקו למדד את התמיכה שלו
אופקו ונייס איזנו את הדואליות

לסיכום:
סביר שהמדד יפתח היום שלילי
אבל לדעתי יחזור מעלה שוב ל 1708 ...כאשר יש מה לדבר על 1720 במסגרת הסייקל הנוכחי
אם כי אין שום תמיכה מהעולם לעניין הזה וזה מצב בעייתי
הרמה החשובה מלמטה כרגע היא 1690
סגירה מתחתיה תוביל את המדד שוב לכיוון 1670


מדד 75 עדיין בתנועה בין 850/60 ל 890
אתמול הוא סגר ב 867 וסביר שהיום הוא יתקרב ל 860
אני כן מצפה שהוא יתאזן מעלה אבל גם בעניין הזה הוא זקוק לתמיכה מהדאקס ומהעולם
מדד 75 כרגע יותר משקף מצב ויותר מסונכרן עם העולם


הבוקר הארביטראז הוא שלילי 0.2%
חוזה S7P ניסחר כרגע לא משמעותי על האפס אבל סביר שהלילה הוא ייסחר שלילי ובמקרה הטוב מעורב...כלומר יעבור משלילי לחיובי במקרה הטוב
הדאקס ממשיך לכיוון ה 11000
כאשר מכל נקודה עד 10500 הוא מסוגל לבצע סיבוב פרסה חד
המצב בדאקס תלוי בפתרון מול יוון כרגע או בפתרון מסתמן כזה שיטפטף לשווקים
אין היום נתוני מקרו מהותיים
יש לציין שמדד המחירים לצרכן בסין מצביע על סכנת דיפלציה ולדעתי בסופו של דבר גם שם תצא לפעול הרחבה כמותית והשאלה היא רק אם קודם הם יקבלו מכה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף :
1697/8 עד 1712
למעשה הפתיחה עצמה ככל הניראה תהיה באיזור 1704 עד 1702
משם אצפה שהמדד יחזור מעלה ל 1708 ואולי 1712
אבל הסיומת זה סיפור אחר
היא עשויה להיות שלילית עד 1697 או שהסיומת תשמור על חוסן 1706 ומעלה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il