TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 8/6/15
בוקר יום שני 8.6.2015

וול סטריט -

דו"ח התעסוקה שפורסם ביום שישי היה חזק מאוד
תוספת משרות של 280 אלף הרחק מהציפיות המוקדמות
גם השכר לשעה הפתיע לטובה
שורה תחתונה - אחלה נתון לשוק העבודה האמריקאי
בתגובה הדולר הגיב בזינוק באופן טיבעי
ה S&P ניפתח שלילי לאחר שלאורך מרבית היום החוזים הצביעו על פתיחה חיובית
מרבית הלילה ניסחר ה S7P שלילי וירד עד 2085 אבל סגר שלילי מינורי בלבד 0.14% מינוס
מדד הנסדאק סגר חיובי קל

לסיכום:
איך אפשר לרדת בכלל עם דו"ח כזה ?...זו תקופה בהפוך על הפוך
הריבית מכתיבה את הכיוון והספקולציות על כך שהריבית תעלה מוקדם מהצפוי חוגגות
ובכל זאת לא ראינו כמעט ירידות בתגובה לדו"ח הזה
כי באמת קצת קשה לרדת אחרי נתון כל כך טוב לשוק העבודה
המדדים סגרו כשהם משאירים את התמונה פתוחה להמשך השבוע
אני לא חושב שהם ירדו בהמשך בתגובה לדו"ח אלא אולי מטריגר אחר
בשלב הזה מלמטה עדיין עומדת 2080 ב S&P כאשר לדעתי הוא יחזור ל 2120
ברקע עומד עדיין הסיפור היווני הלא פשוט



מדד המעו"ף פתח אתמול סמוך להנוך היומי אותו הערכתי אתמול כ 1684
משם הוא התמיד בעלייה מדורגת עד לגבוה היומי 1694
אלא שהוא לא נעצר שם וחצה גם את 1694 כשהוא סוגר על 1703
כל זה במחזור סביר ליום ראשון ולמרות פערי ארביטראז משמעותיים
מי שהוביל את המדד היו מניות הבנקים וסקטור הגז
כאשר גם המניות הדואליות לא ירדו את כל הארביטראז שלהן דוגמת טבע

לסיכום:
בסקירות קודמות כתבתי שהמדד יחזור ל 1707 מינימום
בפועל המדד קרוב לבצע את זה
אלא שאני מניח שהוא לא יסתפק בזה ואפשר לדבר גם על 1714
כאשר על 1720 עדיף לא לדבר
מלמטה הרמה החשובה כרגע לטווח הקצר היא 1682
יש לציין - אין תמיכה מהעולם כרגע למה שעשה אתמול המעו"ף
היתי אומר שמדד 75 משקף יותר את המצב כרגע


מדד 75 עשה הפוך מהמעו"ף
המדד פתח ירוק וסיים חצי אחוז שלילי - ויש לציין שזה בעצם עיקר השוק
לכן גם כשהמעו"ף עולה התמיכה של סקטור או שניים זה לא ניכר לעיין בצבע הכללי בשוק
מדד 75 ניסחר בטווח דשדוש בין 850/60 ל 890
אני מצפה שהקו התחתון של הדשדוש יתמוך אותו עם יעד 940 תחילה
כמובן שזה בתלות של פתרון בגורמי חוץ כדוגמת יוון הפעם


הבוקר הארביטראז איננו פקטור משמעותי (הוא עדיין שלילי)
חוזה S&P ניסחר סולידי בנטייה שלילית קלה
יש מצב שה S&P ינסה להשיג חזרה את 2120

בדאקס המצב שונה כרגע
ביום חמישי כתבתי עליו כך:
"הדאקס ניסה אתמול לטפס ועלה בסיכום יום 0.8% כשהוא סוגר על 11420
אני נוטה לחשדנות הן בנוגע לניסיון של אתמול
והן בנוגע למה שהוא יעשה ביום שישי יש אינדיקטור חלש בדאקס שמצביע על היחלשות נוספת בו לכיוון ה 11000 מינימום (אני לא בטוח בזה אבל לקחת בחשבון)"

בפועל אכן הדאקס עומד אומנם בקירבת איזור תומך 11200
אבל הוא צפוי לרדת ממנו לכיוןן 11000 ואף ל 10500 שם נימצאת רמת התמיכה שלו
יוון מחזיקה את אירופה "בביצים" וסליחה על הביטוי
ליוון יש כוח (עד כמה שזו מדינה חלשה)
הכוח שלה נובע מהפחד של אירופה מפני קריסה שלה...הבעיה איננה ביוון עצמה אלא בחשש לשלמות הגוש...יציאה של יוון עלולה להוביל לכדור שלג בו ספרד , איטליה ומדינות בעלות חוב רואות ושומעות הכל

השבוע במקרו -
מדד המחירים לצרכן בסין ונתונים נוספים משם (סין היא עוד סיכון שקט שקיים...שם עדיין אין הרחבה כמותית אבל היא עשויה להגיע על רקע בעיות בצמיחה ...כניראה שבסין ימתינו שזה יכה גלים אולי בעתיד)
בארה"ב ישנם נתונים בודדים במהלך השבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1694 עד 1710
המדד עשוי לפתוח שלילי עד 1694 ...ובכל זאת אצפה שבסייקל הנוכחי שהחל אתמול הוא יעשה ירוק לכיוון 1710
על מעבר לזה במסגרת הסייקל הנוכחי אני מעדיף שלא לדבר כרגע
למרות שאפשר לפזול ל 1714 עד 1720 אני חושב שבשלב זה צריך לקבל לזה גם תמיכה מעבר לים

כרגע גם אם המדד יפתח שלילי
אני נוטה להעריך לקול 1730 מחיר 1400
אין לסמוך על זה בשלב זה ואעדכן בהמשך כי זו הערכה מסוכנת על רקע המצב הכללי כרגע

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il