TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 7/6/15
בוקר יום ראשון 7.6.2015

וול סטריט -

דו"ח התעסוקה שפורסם ביום שישי היה חזק מאוד
תוספת משרות של 280 אלף הרחק מהציפיות המוקדמות
גם השכר לשעה הפתיע לטובה
שורה תחתונה - אחלה נתון לשוק העבודה האמריקאי
בתגובה הדולר הגיב בזינוק באופן טיבעי
ה S&P ניפתח שלילי לאחר שלאורך מרבית היום החוזים הצביעו על פתיחה חיובית
מרבית הלילה ניסחר ה S7P שלילי וירד עד 2085 אבל סגר שלילי מינורי בלבד 0.14% מינוס
מדד הנסדאק סגר חיובי קל

לסיכום:
איך אפשר לרדת בכלל עם דו"ח כזה ?...זו תקופה בהפוך על הפוך
הריבית מכתיבה את הכיוון והספקולציות על כך שהריבית תעלה מוקדם מהצפוי חוגגות
ובכל זאת לא ראינו כמעט ירידות בתגובה לדו"ח הזה
כי באמת קצת קשה לרדת אחרי נתון כל כך טוב לשוק העבודה
המדדים סגרו כשהם משאירים את התמונה פתוחה להמשך השבוע
אני לא חושב שהם ירדו בהמשך בתגובה לדו"ח אלא אולי מטריגר אחר
בשלב הזה מלמטה עדיין עומדת 2080 ב S&P כאשר לדעתי הוא יחזור ל 2120
ברקע עומד עדיין הסיפור היווני הלא פשוט


מדד המעו"ף איבד ביום חמישי 0.47%
המדד ירד בתוך יומי עד 1688/9 אבל סגר על 1696/7 במחזור יחסית גבוה
מניות הבנקים ניסחרו מעורב ולא הן הובילו ירידה (אפילו להיפך)
הדואליות ניסחרו מעורב
מי שהכביד על המדד זו אופקו בשיעור של כמעט 0.45%
גם סקטור הגז הכביד

לסיכום:
המדד עומד על 1696/7
מלמטה יש את 1680 כרמת תמיכה חשובה לטווח הקצר
סביר שהמדד יפתח שלילי על רקע הארביטראז השלילי החזק שבא רובו מאופקו
אבל בכל זאת - המדד יחזור מעלה וישיג את 1706 חזרה בשלב ראשון לדעתי
גם אם ירד ל 1680 או נמוך מיזה


מדד הבנקים ניראה טוב ועומד על 1409
אני ממשיך להעריך לו יעד קרוב ל 1440
יש מצב שהיום הוא ינסה לאזן את הירידה בדואליות


הבוקר הארביטראז שלילי מעל אחוז בעיקר מצד אופקו
הדאקס עדיין מגמגם כאשר ביום חמישי הוא התנדנדנ וסגר מינוס 0.69% על 11340
ביום שישי הוא איבד עוד 1.26% ועומד סביב 11200

ביום חמישי כתבתי עליו כך:
"הדאקס ניסה אתמול לטפס ועלה בסיכום יום 0.8% כשהוא סוגר על 11420
אני נוטה לחשדנות הן בנוגע לניסיון של אתמול
והן בנוגע למה שהוא יעשה ביום שישי יש אינדיקטור חלש בדאקס שמצביע על היחלשות נוספת בו לכיוון ה 11000 מינימום (אני לא בטוח בזה אבל לקחת בחשבון)"

בפועל אכן הדאקס עומד אומנם בקירבת איזור תומך 11200
אבל הוא צפוי לרדת ממנו לכיוןן 11000 ואף ל 10500 שם נימצאת רמת התמיכה שלו
יוון מחזיקה את אירופה "בביצים" וסליחה על הביטוי
ליוון יש כוח (עד כמה שזו מדינה חלשה)
הכוח שלה נובע מהפחד של אירופה מפני קריסה שלה...הבעיה איננה ביוון עצמה אלא בחשש לשלמות הגוש...יציאה של יוון עלולה להוביל לכדור שלג בו ספרד , איטליה ומדינות בעלות חוב רואות ושומעות הכל

השבוע במקרו -
מדד המחירים לצרכן בסין ונתונים נוספים משם (סין היא עוד סיכון שקט שקיים...שם עדיין אין הרחבה כמותית אבל היא עשויה להגיע על רקע בעיות בצמיחה ...כניראה שבסין ימתינו שזה יכה גלים אולי בעתיד)
בארה"ב ישנם נתונים בודדים במהלך השבוע


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1684 עד 1694
הפתיחה אמורה להיות שלילית בבירור בתוך הטווח שציינתי
נכון לרגע זה ההערכה שלי היא חיובית להמשך היום
[כלומר אני נוטה לומר שהמדד יחתור חזרה מעלה
זה מוקדם לומר את זה אבל זו ההערכה שלי כרגע



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il