TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 2/6/15
בוקר יום שני 2.6.2015

וול סטריט -

אין שינוי משמעותי בוול סטריט
ה S&P ניסחר בתנודתיות מעורב וסיים ירוק מינורי 0.2% כשהוא עומד על 2112
מדד ה ISM פירסם קריאה טובה
אבל כל המקרו כרגע עומד בצל ביחס ליום שישי הקרוב
ביום שישי צפויה להתקבל הכרעה ביוון
וזה עוד בנוסף לפרסום דו"ח התעסוקה
עד יום שישי סביר להניח שישמר המצב הקיים פחות או יותר עם תנודתיות מעורבת
ונכון לעכשיו עוד אין רגיעה מצד ה VIX והוא בעמדת איום לכאורה
עד לסוף השבוע מבחינת ה S&P איזור ה 2080 מלמטה נחשב איזור חשוב לטווח הקצר
מתחתיו נימצא איזור ה 2040
מלמעלה רמת ה 2140 היא היותר חשובה כרגע
במצב הזה אין טעם לתת תחזית כל עוד הנושא היווני לא יורד מהכותרות
וצריך להמתין ליום שישי


מדד המעו"ף עלה אתמול 0.2% וסגר על 1694
מרבית היום נעשו במדד ניסיונות לחצות את רמת ה 1700 שלא הצליחו ועד לסיום הוא נסוג
למרות זאת הוא סגר סביר עדיין אופטימי קל וסביר שייסחר היום ירוק עד מעורב
מניות הבנקים + בזק+ הדואליות סיפקו תמיכה אבל מניות השורה השניה לא תמכו

לסיכום:
המדד עדיין עם הפנים ל 1710
זו רמה שעדיין יכולה להיות מושגת במסגרת התנודתיות עד ליום שישי
יחד עם זאת יש סימנים ללחץ נוסף מטה
כאשר שתי הרמות שיכולות להיות מושגות במסגרת תנודה יורדת הן 1690 ו 1684 ועד 1674
סביר שהמדד ייסחר היום ירוק עד מעורב ויבצע ניסיון לפרוץ שוב את ה 1700


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.1%
חוזה S&P ניסחר כרגע על קו האפס לא משמעותי
סביר להניח שגם הלילה המדדים בוול סטריט ייסחרו מעורב
הדאקס לא סגור על עצמו וניכרת דריכות לקראת יום שישי
אתמול הוא סגר חיובי קל אומנם אבל גם בו לא צפויה הכרעה עד לפתרון ביוון
גם היום סביר שהוא ייסחר מעורב
יש לציין שמבחינת השכל הישר לדעתי יוון לא תפתור את בעיותיה מול הגוש גם אם היא תקבל חילוץ והארכות וסביר להניח שגם בקרן המטבע יודעים את זה אלא שהןם מחפשים שקט תעשייתי ולכן מתבקש פתרון זמני
מבחינת המקרו -
יש היום בעיקר נתונים מאירופה
אבל כמו שכבר אמרתי המגמה לטווח הקצר תיקבע על פי פתרון יווני


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1690 עד 1708
הטווח בבוקר אמור להיות 1700 עד 1694
קצת קשה לראות את הנסיבות בהן המדד חוצה את ה 1700 אבל יש מצב לזה
ובכל זאת במסגרת התנודתיות השבוע המדד מסוגל גם לעלות וגם לרדת לביקור ב 1690 ומטה מיזה


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il