TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 28/5/15
בוקר יום חמישי 28.5.2015 יום הפקיעה

וול סטריט -

המדדים רשמו יום ירוק כאשר ה S&P חוזר חזרה את מרבית מה שירד בליל שלשום
סה"כ ה S&P עומד כרגע חזרה על 2123
כאשר במימוש שלשום הוא הסתפק בביקור ב 2100

אתמול כתבתי כך -

"ה S&P איבד בלילה כ 1.1% וסגר על 2104 כאשר הוא בעצם חותך את 2120 רצת הפריצה שלו וסוגר מתחתיה
זה פחות או יותר מה שציפיתי לראות
כלומר הוא מטפס בקצב מאוד מאוד איטי אבל תנועה שלילית שלו היא באיזור האחוז
והיא מכסה מספר ימי עליות
על הנסיגה מתחת 2120 כתבתי כבר בתחילת השבוע
בכל אופן - אני לא חושב שמדובר בגל יורד משמעותי לפחות לא בשלב הזה
אני כן מצפה שה S&P ישמור על רמת ה 2080/90 ושוב יבצע חתירה איטית מעלה
כל ירידה מ 2080 תצריך הערכה מחודשת לטווח הקצר

ברקע - נתוני המקרו שמציגים קריאות טובות יחסית
זה אולי נישמע אבסורדי אבל זו תקופה אבסורדית שבה נתונים טובים פועלים פעולה הפוכה
זה התחיל בסופ"ש עם מדד המחירים לצרכן ואתמול עם הזמנות מוצרים ברי קיימא + נתוני נדל"ן...כולם הציגו קריאות טובות והספקולציות על מועד העלאת הריבית חוגגות

עוד ברקע הבעיה עם יוון - זה אולי כרגע קצת יותר מטריד מעניין המקרו בארה"ב "

הדברים הנ"ל בתוקף ומשקפים נכון את מה שקורה כרגע ולא צריך להוסיף עליהם
הסיבה לעלייה אתמול היא ככל הניראה אופטימיות בנוגע לסיום הסיפור היווני


מדד המעו"ף עשה אתמול פחות או יותר מה שחשבתי שיקרה -
הוא ירד עד 1680 וסגר על 1686/7
מי שבעיקר החזיק את המדד וכמעט לבדו היו מניות הבנקים
כאמור למדד הבנקים נתתי הערכה אתמול בסקירה ל 1440 גם כשהוא ירד ביום קודם
אבל ברור שעל מנת שהמדד יעלה הדואליות צריכות לתמוך אותו

לסיכום:
נכון לעכשיו המדד סימן תחתית 1680
על פניו זו רמה ממנה אני מצפה שהוא יחזור מעלה כאשר היעדים נותרו 1740 עד 1760
ובכל זאת גורם הסיכון העיקרי כרגע מגיע מאירופה וצריך לוודא שהסיפור היווני אכן מאחורינו
עוד רמה מלמטה היא איזור 1664 עד 1667 שמקווה לא לראות בשלב הזה


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ 0.36%
חוזה S&P ניסחר כרגע בנטייה שלילית קלה דיי דומה לאתמול
למעשה את הסופ"ש ב S&P לא כדאי לקבוע ...כי הרבה רציונליות אין שם בנקודת הזמן הנוכחית ויתכן שה S&P ייסחר מעורב בסופ"ש ולא יפרוץ רמות שיא
אוכל להעריך טוב יותר בהתאם להתנהלות המדד אצלנו עד לסיום
הדאקס סיים אתמול חיובי כ 1.2% על רקע האופטימיות מיוון לכאורה

מקרו -
היום יש אומנם מעט מקרו מאירופה כמו התמ"ג הספרדי והיווני
ומחר האינפלציה בספרד...בד"כ לא היתי מציין את זה אבל מציין הפעם בגלל מפלגת השילטון הלאומנית הספרדית שעושה שרירים לאירופה
יותר מאורח יפורסמו מכירו7ת הבתים בארה"ב

מחר - הנתון המרכזי ואולי החשוב לשבוע הנוכחי הוא התמ"ג האמריקאי
בהפוך על הפוך נתון לא הכי טוב ישרת את המדדים כניראה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1704 עד 1684
הפתיחה או הפקיעה אמורות להיות על הנייר חיוביות הן מצד הארביטראז ...הן מצד הבנקים...והן מצד העובדה שאתמול בחו"ל הסיומת היתה ירוק
המדד אמור לחזור ל 1704 בכל מקרה גם אם לא ספציפית היום
מצד שני מלמטה 1684 אני מעריך שהיא הרמה שצריכרה לשמש בלם תוך יומי שמתחתיה זה סימן אפשרי להמשכיות המימוש וזה בפרט על רקע פתיחה חיובית


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il