TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 21/5/15
בוקר יום חמישי 21.5.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

ה S&P עדיין עומד סביב איזור הפריצה שלו קצת מעל 2125
כאשר בלילה הוא סיים על אותה נקודה כמו אתמול
בעצם זה היום השני שהוא נע סביב אותה נקודה
כפי שכבר אמרתי כל טיפוס יהיה איטי וזה משתקף בהתנהלות
מצד שני כל מימוש בתוך המגמה העולה צפוי להיות חד יותר

ברקע אתמול פורסמו פורוטוקלי הפד מקביעת הריבית האחרונה
מה שעניין את השוק זה לראות באם כן תעלה הריבית ביוני או לא
על פי הפרוטוקלים הסבירות לזה נמוכה מאוד ...זו לא סיבה למסיבה...זו בסך הכל שמירה על המצב הנוכחי
הסיכויים להעלאת הריבית הם בספטבמר או בשנה הבאה בריבעון הראשון
גם זה תלוי בקריאת נתוני המקרו ...אבל יש לציין שגם בסביבת ריבית נמוכה צריך שיהיה ניכר שיפור בכלכלה וזה לא יכול להימשך לנצח

בלילה הקרוב ובסוף השבוע תיתכן עדיין נסיגה לאיזור הפריצה במדדים קרי 2120 ומטה



מדד המעו"ף פתח אתמול סביב 1713 ...מייד נסק עד 1718/9
ואז נסוג לאורך היום בהדרגה עד שסגר באיזור 1705
מחזור המסחר יש לציין היה מעל לממוצע
מי שהחזיק את המדד בפתיחה היו מניות הבנקים אבל גם הם דעכו בהמשך היום
סקטור הגז ממשיך לתמוך את המדד בכוח לא עוצמתי

לסיכום:
המימוש במדד הוא נורמלי לחלוטין
אתמול התחילו ניצנים שלו וסביר שהוא ימשיך ואני מאמין מתחת 1700
לכיוון 1690 ...גם אם זה יתעכב היום
זה מתבקש וזה נורמלי...וזה רצוי ...כי תנועה הפוכה רציפה לא תצביע על מצב בריא לדעתי
ובכל זאת אני נותר עם יעד 1760 למדד


הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של כ 0.23%
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי סביב ה 0.2%
הדאקס סיים אתמול ללא תנועה משמעותית ..אני עדיין אופטימי לגביו לכיוון 12200
גם אם יבצע תנועה שלילית במגמה המינורית שלו
הדולר מתאזן לאט אולי לקראת חזרה שלו מעלה
מבחינת המקרו -
היום יתרכז בעיקר סביב השעה 17:00
בארה"ב יפורסמו שני נתונים שאני מניח שיקבעו את המגמה על פי המצב הקיים האמריקאים מחפשים טריגר ...או לזחול מעלה או לתת פוש מטה מתחת 2120 ב S&P
בשעה 20:30 ינאם דארגי
מחר יום שישי -
בבוקר יפורסם התמ"ג הגרמני
ב 11:00 סקר ה IFO הגרמני + נאום נוסף של דארגי
יותר מאורח יפורסם מדד המחירים לצרכן בארה"ב
ולאחר מכן נאום של ילין

שורה תחתונה - ישנו ריבוי של נאומים בסופ"ש הזה סביב פרסומי מקרו
אעדכן בסיום ביום מה הצפי שלי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1702 עד 1708
מדובר על טווח בפתיחה בלבד
אני לא באמת מצפה מהמדד להישאר בטווח הזה
אבל יציאה ממנו נחשבת אמירה תוך יומית
כרגע אני נוטה להעריך שהמדד יתקרב ל 1700 עם סבירות לא נמוכה לרדת ממנו כחלק ממהלך טיבעי...רק צריך לראות היכן המדד סוגר את היום ועל זה אעדכן בחלק האחרון של היום


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il