| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 21/5/15 בוקר יום חמישי 21.5.2015 יום פקיעה שבועיתוול סטריט - ה S&P עדיין עומד סביב איזור הפריצה שלו קצת מעל 2125 כאשר בלילה הוא סיים על אותה נקודה כמו אתמול בעצם זה היום השני שהוא נע סביב אותה נקודה כפי שכבר אמרתי כל טיפוס יהיה איטי וזה משתקף בהתנהלות מצד שני כל מימוש בתוך המגמה העולה צפוי להיות חד יותר ברקע אתמול פורסמו פורוטוקלי הפד מקביעת הריבית האחרונה מה שעניין את השוק זה לראות באם כן תעלה הריבית ביוני או לא על פי הפרוטוקלים הסבירות לזה נמוכה מאוד ...זו לא סיבה למסיבה...זו בסך הכל שמירה על המצב הנוכחי הסיכויים להעלאת הריבית הם בספטבמר או בשנה הבאה בריבעון הראשון גם זה תלוי בקריאת נתוני המקרו ...אבל יש לציין שגם בסביבת ריבית נמוכה צריך שיהיה ניכר שיפור בכלכלה וזה לא יכול להימשך לנצח בלילה הקרוב ובסוף השבוע תיתכן עדיין נסיגה לאיזור הפריצה במדדים קרי 2120 ומטה מדד המעו"ף פתח אתמול סביב 1713 ...מייד נסק עד 1718/9 ואז נסוג לאורך היום בהדרגה עד שסגר באיזור 1705 מחזור המסחר יש לציין היה מעל לממוצע מי שהחזיק את המדד בפתיחה היו מניות הבנקים אבל גם הם דעכו בהמשך היום סקטור הגז ממשיך לתמוך את המדד בכוח לא עוצמתי לסיכום: המימוש במדד הוא נורמלי לחלוטין אתמול התחילו ניצנים שלו וסביר שהוא ימשיך ואני מאמין מתחת 1700 לכיוון 1690 ...גם אם זה יתעכב היום זה מתבקש וזה נורמלי...וזה רצוי ...כי תנועה הפוכה רציפה לא תצביע על מצב בריא לדעתי ובכל זאת אני נותר עם יעד 1760 למדד הבוקר הארביטראז הוא דוקא חיובי בשיעור של כ 0.23% חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי סביב ה 0.2% הדאקס סיים אתמול ללא תנועה משמעותית ..אני עדיין אופטימי לגביו לכיוון 12200 גם אם יבצע תנועה שלילית במגמה המינורית שלו הדולר מתאזן לאט אולי לקראת חזרה שלו מעלה מבחינת המקרו - היום יתרכז בעיקר סביב השעה 17:00 בארה"ב יפורסמו שני נתונים שאני מניח שיקבעו את המגמה על פי המצב הקיים האמריקאים מחפשים טריגר ...או לזחול מעלה או לתת פוש מטה מתחת 2120 ב S&P בשעה 20:30 ינאם דארגי מחר יום שישי - בבוקר יפורסם התמ"ג הגרמני ב 11:00 סקר ה IFO הגרמני + נאום נוסף של דארגי יותר מאורח יפורסם מדד המחירים לצרכן בארה"ב ולאחר מכן נאום של ילין שורה תחתונה - ישנו ריבוי של נאומים בסופ"ש הזה סביב פרסומי מקרו אעדכן בסיום ביום מה הצפי שלי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1702 עד 1708 מדובר על טווח בפתיחה בלבד אני לא באמת מצפה מהמדד להישאר בטווח הזה אבל יציאה ממנו נחשבת אמירה תוך יומית כרגע אני נוטה להעריך שהמדד יתקרב ל 1700 עם סבירות לא נמוכה לרדת ממנו כחלק ממהלך טיבעי...רק צריך לראות היכן המדד סוגר את היום ועל זה אעדכן בחלק האחרון של היום יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |