TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 18/5/15
בוקר יום שני 18.5.2015

וול סטריט -

ביום חמישי עלה ה S&P כאחוז וסגר שוב פעם סביב ה 2120
ביום שישי הוא כמעט ולא זז
סה"כ ה S&P מתמודד עם רמת ה 2120 זו הפעם השביעית מאז פברואר
והשאלה החוזרת שוב היא יפרוץ או לא יפרוץ
על פניו הוא אמור לפרוץ ולהתקדם לעבר 2140 ועד 2180
אלא שמצד שני כל פריצה סביר שתחזיר אותו ל 2120 באם תתרחש ולאיזור הדשדוש הנוכחי בכלל ונכון להיום טווח התנועה הכללי שלו נותר 2080 עד 2120
השבו יפורסמו שני נתונים עיקריים בארה"ב
1. ועידת השוק הפתוח ביום רביעי
2. מדד המחירים לצרכן ביום שישי
אלו שני גורמים ששניהם סביב אותו הנושא - הריבית ומצבה

מדד המעו"ף סגר אתמול על 1664 כאשר הוא מוסיף כ 0.33%
בעצם כל המסחר למעשה התנהל סביב נקודת הפתיחה
כאשר המדד נע בין 1660 ל 1664 ורוב היום הוא עומד במקום
מחזור המסחר היה נמוך מאוד אופיני ליום ראשון
מהדואליות המובילות טבע ופריגו לא קיבלנו תמיכה למדד
וגם ממניות הבנקים לא קיהלנו תמיכה
מי שכן הוביל את המדד אלו כיל ואופקו שהן דרג שני במניות המובילות
ואליהן הצטרף סקטור הגז


לסיכום:
ההערכה שלי לאיזור 1675 או לפחות התקרבות לשם היא עדיין בתוקף
זה לא אומר שהמדד פותח בגל עולה מחודש לשיא חדש
אלא הוא נע בטווח דשדוש יחסית רחב בין 60 נקודות 1680 +- עד 1620 +-
אני מצפה שהוא גם יבצע תנועה בתוך הטווח הזה כלפי מטה


מדד 75 עדיין ניסחר מעל רמת ה 850
אפשר לומר שרמת ה 850 במדד 75 היא כמו איזור 11000 עד 11200 בדאקס
והם בנקודת הזמן הנוכחית אני מניח שינועו באופן דומה
ובכל מקרה אני נותר אופטימי ש 75 יחזור מעלה על מנת להשיג רמת 940


הבוקר הארביטראז חסר משמעות
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע גם הוא
יש לשים לב שה S&P נאבק סביב 2120 לפרוץ אותו קדימה ...גם הצלחה כזו אני מעריך שתהיה נקודתית ...הסקירה של ה S&P נימצאת לעיל
הדאקס למרות סגירה יפה ביום חמישי של כ 1.84% איבד ביום שישי כאחוז
ניכר שהוא מתקשה סביב ה 11600
ובכל זאת אני מצפה שהוא ישיג את ה 12200 חזרה
מלמטה בדאקס עומדת רמת ה 11200
שבירה של הרמה הזו צריכה להיות לדעתי מגובה בטריגר חיצוני ...כי שבירה כזו תוריד את הדאקס ל 10500 עד 10000 לפני שיחזור חזרה
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
ביום שישי פורסם מדד המחירים לצרכן בארץ - המדד עלה מעט מעל לציפיות
המשמעות היא שהורדת ריבית נוספת לא על הפרק כרגע ושלא לדבר על צעדים נוספים לא שיגרתיים דוגמת מה שעשה ה ECB באירופה
הדולר מצידו לא אהב את זה ושבר את רמת ה 3.84 לכיוון ה 3.81
כרגע החסם שלו מלמטה נע סביב ה 3.7 שקלים
יש לציין שבאופן כללי תשואות האג"ח בעולם נימצאות בתהליך של טיפוס
עקרונית זה גורם סיכון מסויים ולא ברור אם הוא נקודתי או ממושך
עוד גורם שצריך לצריך אליו לב זה מחיר הזהב שעושה קולות למחיר 1280 $ לאונקיה


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1656 עד 1666/7
הפתיחה עצמה לא צפויה להיות דרמטית אלא סולידית בלבד אולי בחריגה קלה של נקודה שתיים כלפי מעלה ביחס לסגירה אתמול
אני אומנם נותר בינתיים אופטימי לכיוון ההערכה שציינתי
אבל יודע שהמדד ירד גם ל 1656 מינימום וזה מבלי לדבר על זליגה נוספת לאיזור 1630
בינתיים צריך לתת למדד את הצאנס שלו למצות את העלייה לכיוון 1670/80 שאני מקווה שיצליח בה

ומי שצריך להוביל מהלך כזה וגם עדיףך שיוביל אלו מניות הבנקים בשלב הזה ופחות הדואליות


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il