TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 14/5/15
בוקר יום חמישי 14.5.2015 יום פקיעה שבועית

וול סטריט -

ה S&P סיים על האפס בנטייב שלילית קלה מאוד לאחר שמרבית היום ניסחר בירוק
סה"כ עומד ה S&P עדיין על 2098
כאשר מלמטה עומדת 2080 ולמלעלה 2120
ברקע פורסם אתמול נתון המכירות הקימעונאיות שאיכזב
המדדים בוול סטריט חשודים - ואין הגדרה יותר טובה מיזה...כלומר ההתנהלות שלהם חשודה ולא מראה על רצון לפרוץ קדימה ובמקרה של ה S&P זה פריצת 2120
כלומר - עד להודעה חדשה יש לחשוד ומאוד דוקא בירידה למימוש
הרמות החשובות מלמטה ב S&P הן 2080 2050 ו 2000
בכל אופן עדיין יש את סוף השבוע שבו התמונה עשויה להשתנות לטובה (הסיכוי לא גבוה)


מדד המעו"ף כנגד העולם - זה מה שהיה אתמול
המעו"ף אתמול הוסיף 1.24% וסגר כמעט על 1660
מחזור המסחר היה קצת מעל לממוצע
כמעט כל מניות המדד רשמו עליות נאות והגדילה לעשות אופקו עם תרומה משמעותית של כמעט 0.4% למדד
עוד ראוי לציון סקטור הגז שתרם כ 0.2% למדד

לסיכום:
המדד נע אתמול כנגד העולם כאשר הדאקס דוקא איבד אחוז עד לסיום
ולזה יש להוסיף את מדד 75 שרשם עלייה סולידית בלבד
בכל אופן - במהלך הסקירות חזרתי ואמרתי שהמדד יחזור ל 1660
השאלה היא מה מכאן ?
אני חושד במדד לחזרה לאיזור 1675 אבל זה חשד בלבד ולא מגובה בסימנים נוספים כמו למשל ההערכה שלי לחזרה ל 1660 או האינדיקטורים שלי שהמדד ירד גם ל 1632 בהמשך
לכן את מהלך העלייה של המדד אתמול יש לקבל בכבדהו וחשדהו כולל את ההערכה שלי להמשך מעלה לכיוון 1675


הבוקר הארביטראז הוא חיובי בשיעור של כ.03%
חוזה S&P איננו משמעותי כרגע...אני חושד שה S&P ייסחר בלילה מעורב עד שלילי
הדאקס אתמול סגר שלילי כאחוז ושוב מתקרב להתמודדות על רמת ה 11000 עד 11200
אבל אני גם סבור שהוא יחזור מעלה את כל מה שהוא יורד
אצלנו -
קיים חשד סביר שהמדד מכין את עצמו לפרסום מדד המחירים לצרכן
דוקא מדד שלילי ישרת את השוק בהפוך על הפוך ומסיבות מובנות
מקרו -
היום בארה"ב יפורסם מדד המחירים ליצרן
מחר אין מקרו משמעותי למעט מדד המחירים לצרכן בת"א


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1654 עד 1666/7
יש לציין שזה יום פקיעה שבועית והפתיחה עצמה לא ניתנת לחיזוי
עוד יש לציין שבגלל חוסר הסינכרון המובהק של המדד עם העולם
עוד יותר קשה לקבוע את מגמתו היום
לכן יש לקבל בחשדנות את מה שהמעו"ף עשה אתמול

הדואליות:

טאואר - המניה בוול סטריט ניכנעה לגחמות של האמריקאים
המילה גחמות היא כפשוטה ...בעונת הדוחות הנוכחית האמריקאיםעשו תופעה דומה ללא מעט מניות כולל אפל ויאהו לאחר דוחות טובים
היה לי חשש מיזה גם בטאואר אבל אם לא היינו חוברים היינו גם עלולים לפספס את כל המהלך עולה הפוטנציאלי שלה שהיה והוא עדיין קיים
שורה תחתונה - אני נישאר במניה אבל בחצי כמות בינתיים

נובה - בניגוד לטאאור נובה דוקא הגיבה טוב לדוחות אבל אני לא מצפה להמשך עולה ישיר במניה אלא לזיגזג מסויים

אורמת טכנו - ממשיך להחזיק

יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il