TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 11/5/15
בוקר יום שני 11.5.2015

וול סטריט - (החלק הזה ניכתב אתמול)

ה S&P סיים את יום חמישי בעלייה מינורית בהמתנה לדו"ח התעסוקה וסגר על 2088
יום שישי פורסם דו"ח התעסוקה שאומנם היה נמוך ממש במעט מהצפי
אבל תכלס הוא עמד בצפי ומה שחשוב שהוא היה גבוה משמעותית מהקריאה של חודש שעבר
מה שמצביע שהקריאה של חודש שעבר מקבלת הגדרה של חריגה נקודתית
אבל ברקע עומדת העלאת הריביתאו לא העלאתהריבית עוד השנה
כשקוראים את המקרו הכל מתורגם היום לסבירות שהריבית תעלה השנה או לא
התרגום של הדו"ח הנוכחי על פי התחזיות קדימה (לא על פי הקריאה הנוכחית) הוא תרגום שלילי דוקא
זה אולי טוב לעניין הריבית אבל גרוע לעניין הכלכלה אבל בשלב זה זה טוב למדדים
ה S&P הגיב טוב לקריאה הזו וסגר בעלייה של 1.35%ל 2116
ושוב חוזר הניגון הוא מתקרב ל 2120
ושוב נישאלת השאלה יחצה אולא יחצה ...רוב הסיכויים שהוא יחצה וילך ל 2140
כאשר הרמות הריגלות שנתתי הן 2140 עד 2180 בהילוך איטי

מדד המעו"ף נוסיף אתמול כ 1.1% כשהוא עולה בעצם מ 1632 וסוגר על 1650 לערך
מחזור המסחר היה נמוך אופיני ליום ראשון
המניות הדואליותשחזרו עםתנאי פתיחה טובים סיפקו את התמיכה שלהן למדד לערך 0.6%
מניות הבנקים בעיקר לא הפריעו ונתנו תמיכה מינורית
אבל הערך המוסף למדד הגיע מסקטור הגז שסיפק אתמול תמיכה של כ 0.3% למדד

לסיכום:
ההערכה שלי לאורך הירידות היתה שהמדד יחזור ל 1660
בפועל זה אמור לקרות ...כלומר המדד אמור להתקרב לשם ולבדוק את האיזור
אלא שבהתפתחויות אתמול עולה לי הערכה/חשד שהמדד לא יסתפק ב 1660
כלומר יש מצב שהוא ינסה לבדוק גם את איזור 1675 עד 1680
כרגע זו הערכה לא מספיק מגובית אבל היא צריכה להילקח בחשבון
אבל קודם שהמדד יתמודד עם 1660 עד 1662 כאשר בסגירה טובה מעל זה היעד הבא שציינתי


מדד 75 הוסיף אתמול 1.42% וסגר על 870 לערך כאשר בינתיים רמת ה 850 שציינתי עובדת ומספקת אתהתמיכה שלה
המדד לא עוצמתי מספיק בשלב הזה ורק מעל 885 יחזיר אותו למהלך עליות
בינתיים עדיין 940 היא רמת היעד במדד


מדד הבנקים ניסחר בטווח דשדוש 1320 עד 1380
יש מקום לחשוד שהוא לא ילך לפריצה של 1380 לפני שירד למימוש ל 1280


הבוקר הארביטראז לא רלונטי
חוזה S&P ניסחר לא משמעותי כרגע על גבול האפס
הדאקס חוזר לאחר עליות בסוף השבוע כאשר הוא עומד על 11710
מלמעלה נימצאת רמת ה 11800 כחסם קרוב ולאחריה 12000 ו 12200
אני מניח שהמדד בכל מקרה יחזור ל 12200 כאשר מלמעלה נימצאת 12400
לא סביר לי שהמדד ייצור שיא חדש ישירות...יותר סביר לי שמ 12000 עד 12200 הוא יתחיל בהתכנסות מחירים(כלומר זיגזג)
אין היום נתוני מקרו משמעותיים
בסין - הבנק המרכזי חתך את הריבית על מנת להתמודד עם נתוני צמיחה חלשים
הבורסה בשנחאי עולה מעל אחוז לאחר מימוש כללי שבוע שעבר
אצלנו - סקטור הגז אמור ככל הניראה להמשיך בהדרגה לצבור כוח למרות נסיגות נקודתיות על רקע כניראה פשרה שמסתמנת עם הממשלה החדשה
כבר אמרתי שרק ממשלה חדשה אולי תיתן תאוצה ותפתור את הבעיות מול הממונה על ההגבלים


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1645/6 עד 1657
מלמעלה נימצאת 1662 בעיקר
סביר שהמד יתקל בקשיים הן ברמת 1654/5 והן ב 1657
אבל כמו שאמרתי לעיל יש מקום לחשוד שהמדד יעשה גם מעבר גם אם ירד למימושים תוך יומיים או יומיים בתוך הסייקל העולה הנוכחי
המבחן נימצא באיזור 1662
במידה והמדד יפתח שלילי מינורי הוא אמור לעבור לחיובי
מי שיצא אתמול עם קול 1680 שיבצע לומימוש בין 640 ל 660



יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה



- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il