TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 6/5/15
בוקר יום רביעי 6.5.2015

וול סטריט -

ה S&P איבד אתמול כ 1.2% והוא ניסחר סביב 2090
זה לאחר שהוא ספג גג שלשום מרמת 2120
ולאור הדברים שכתבתי אתמול
בכל אופן - ה S&P ניסחר בסה"כ בתוך טווח דשדוש לערך בין 2080 ל 2120
עדיין אין כאן קביעה לגבי ההמשך
רק יציאה מהטווח 2080 עד 2120 תקבע מגמה
ובכל זאת המצב הוא כזה -
ראשית סביר שממתינים לדו"ח התעסוקה ולסקר ה ADP היום
שנית - קצת עולה הסבירות להמשך הזליגה מטה כאשר מלמטה ישנן שלוש רמות ב S&P
2080 --> 2075 --> אלה שתי רמות שמהן הוא יכול להתהפך בתוך יומי והן עדיין דשדוש סה"כ
מתחת לזה זה כבר אומר אחת משתי הרמות הבאות -
2050 --> 2000 --> אלו רמות מימוש אבל רמות מימוש דיי סבירות ולא דרמטיות
כל הרמות האלה הן רמות מימוש בעלות סבירות לא קטנה כלל


מדד המעו"ף איבד אתמול כ 0.8% וסגר על ה 1630 לערך
זה לאחר פתיחה מאוד הססנית סביב קו האפס
למעט מניות הבנקים כל מניות המדד ניסחרו עד לסגירה באדום
זו תופעה רק מהשנה האחרונה
בעבר מניות הבנקים היו סוחפות אחריהן את מרבית השוק לצבע שהן בחרו

לסיכום:
המדד המשיך אתמול את המימוש שלו וראה בנמוך שלו את 1628 לערך
האם זה אומר שהמימוש הסתיים או שמא אנחנו קרובים לסיום שלו ?
ראשית הוא לא הסתיים השאלה היא כמה קרובים לסיום שלו
אני חושב שהמדד ילך ל 1624...אני גם חושד ב 1610 או בקירבתה
ועדיין כל זה הוא מימוש טיבעי לחלוטין
כדאי במקביל לעקוב אחרי הדאקס סביב רמת ה 11000


הבוקר הארביטראז הוא כמעט חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר בירוק קל
הדאקס פתח אתמול שלילי - עבר לירוק עד אחוז - וסיים בשלילי חד עד מינוס 2.5%
בדרכו לרמת ה 11000 לערך כאשר כל ירידה בו היא לצורך חזרה מעלה של הדרך להערכתי
הדולר עדיין לא מפגין עוצמה ולא מסתובב חזרה לכיוון ה 3.9 וה 3.95 שקלים
בסקירות קודמות היתי אופטימי בעניין החזרה שלו עכשיו אני אופטימי זהיר
מבחינת מקרו ואירועי מקרו -
כמובן יפורסם סקר ה ADP המקדים לדוח התעסוקה
אבל לערך בין 16:15 והלאה גם ילין תנאם ומן הסתם תשפיע על המגמה בוול סטריט
כאשר הנאום שלה צפוי לגלוש לתוך זמן המסחר עצמו בוול סטריט ולהוביל אף להיפוך

טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1624 עד 1636
עדיין כל ניסיון לעלות הוא מבחינתי לצורך ירידה
הפתיחה עצהמ לא אמורה להיות דרמטית אלא לשקף את הארבירטאז עצמו שמאופס כמעט

יום רגוע ומוצלח לכולנו

יראה


- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il