| הפוך לדף הבית | ![]() |
כלים לבעלי אתרים | ![]() | תכנה לניתוח טכני | ![]() | פורומים | ![]() | חיסכון בעמלות מסחר | ![]() | מניות מומלצות | ![]() | אודות טלנירי | ![]() | צור קשר |
|
|
ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעותמנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
סקירת בוקריראה, 5/5/15 בוקר יום שלישי 5.5.2015וול סטריט - ה S&P עלה בלילה כ 0.29% וסגר על 2114 ...וזה לאחר שבגבוה היומי שלו הוא ראה את 2120 ושוב חוזר הניגון...2120 נותנת גג בסקירה ביום ראשון כתבתי כך... " אני מזהה איום מעט ניסתר מצד ה VIX כלומר הוא יבא לידי ביטוי אבל התזמון שלו עשוי להיות רק לאחר מהלך פורץ של 2120 או אולי סביב דו"ח התעסוקה ביום שישי כלומר יש מצב שנחזה בפריצה קדימה של 2120 כבר השבוע ועוד לפני דו"ח התעסוקה אבל מאיזור 2140 או 2160 עד 2180 תהיה חזרה ל 2080 ומטה וזה במקרה הטוב והסביר יותר במקרה הפחות טוב והפחות סביר מתבצעת פריצת סרק תוך יומית של 2120 וזליגה מטה " המצב כרגע הוא שאין לנו עדיין פריצה קדימה וסביר שמינימום ימתינו ליום רביעי לסקר ה ADP יש להתייחס בחשדנות למצב כרגע במדדים שם על פי מה שכתבתי וכך זה צריך להישאר עד שאעריך שנורית האזהרה הבעייתית שעליה הצבעתי נעלמה מדד המעו"ף ירד אתמול עד 1632 אבל הסתובב וסגר עד לסיום סביב 1643 מחזור המסחר יש לציין היה נמוך משמעותית לתקופה היה יום מסחר חריג מסיבה פשוטה - המניות הדואליות הראשיות (טבע + פריגו) היו פסיביות ולא שיחקו תפקיד מרכזי למעט נייס ואופקו מניות הבנקים היו פסיביות גם הן מי שכן העלה את המדד אלה מניות השורה השניה במדד לסיכום: המדד עשה לכאורה סיבוב מאיזור 1632 האם זה סיבוב אמיתי ? אני חושד שלא...(או יותר זהיר... שמוקדם לומר) המדד יכול להמשיך את המהלך המתקן שלו מעלה עד לאיזור 1660 שזו רמה שכתבתי שהוא יחזור אליה...ולמעשה אפילו זה מוטל בספק במסגרת המהלך שהתחיל אתמול כלומר יש להתייחס בחשדנות לא רק ל S&P ...אלא גם למהלך העלייה התוך יומי שראינו אתמול במעו"ף אני מסופק באם המדד סיים את המהלך היורד המתקן שלו ואני חשדן בעניין הזה עד שאודיע אחרת ...ולצורך העניין עד שאראה את המדד סוגר יום מעל 1667 כשהוא עושה את זה מלמטה ...עד אז החשד שלי הוא לעליית סרק ...ירידה חזרה...שבירת ה 1630 ...ולמעשה המשך המהלך המתקן הכללי במעו"ף הבוקר הארבירטאז חסר משמעות חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל סביב ה 0.1% והמסחר בלילה הקרוב צפוי להיות מעורב עם דגש על מסחר שלילי חלקי לפחות הדאקס סיים אתמול חיובי סביב ה 11620 גם במקרה הזה כמו שכתבתי לעיל על המעו"ף ועל ה S&P יש להתייחס בכבדהו וחשדהו אומנם כבר כתבתי שהדאקס יחזור מעלה ל 12200 אבל אני מסופק מאוד באם הוא סיים את הסייקל היורד המתקן שלו הדולר יותר מאיים כרגע כלפי מעלה לחזרה לכיוון ה 3.95 עד 4 שקלים כאשר מלמטה נימצאת ה 3.85 מבחינת המקרו - אני לא מצפה לתנודה משמעותית בוול סטריט עקב נתון כלשהו היום מעריך שימתינו למחר לפרסום סקר ה ADP ולאחר מכן לדו"ח התעסוקה ביום שישי טווח מסחר להיום במדד המעו"ף: 1638 עד 1652 אתמול ציינתי שהמדד יכול לעשות יעד נוסף של התקרבות ל 1650 וחצייה שלה אבל באופן כללי יש לקרא את רוח הדברים הכללי בסקירה ויש להתייחס בחשדנות למהלך העולה שהחל אתמול יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה יראה |
| טלנירי אישי | סגור | ![]() |
|---|
| התיק שלי | ההתראות שלי |
|---|
באמצעות מערכת תיק המניות של טלנירי ניתן לנהל מספר תיקי השקעות ומספר תיקי מעקב.
תצורת תיק ההשקעות מאפשרת לך לעקוב אחרי השקעותיך האמיתיות ו/או לנהל תיק וירטואלי.
| כלים פיננסיים | סגור | ![]() |
|---|
| סורק מניות |
| מבט שווקים |
| רצף מניות |
| סחורות וחוזים |
| מדדי מניות |
| כלים לאתרים |
| בוחן ניתוח טכני |
| גרף פקיעות |
| הודעות בורסה |
| פוזיציות פתוחות |
| יתרות שורט |