TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

ארכיון איתותים מעו"ף - טלנירי - בעיכוב של 24 שעות

מנוי לאיתותים של טלנירי? צפה באיתותים גם מה-24 שעות האחרונות!
שם מלא:    סיסמא:   

סקירת בוקר

יראה, 5/5/15
בוקר יום שלישי 5.5.2015

וול סטריט -

ה S&P עלה בלילה כ 0.29% וסגר על 2114 ...וזה לאחר שבגבוה היומי שלו הוא ראה את 2120
ושוב חוזר הניגון...2120 נותנת גג

בסקירה ביום ראשון כתבתי כך...
" אני מזהה איום מעט ניסתר מצד ה VIX
כלומר הוא יבא לידי ביטוי אבל התזמון שלו עשוי להיות רק לאחר מהלך פורץ של 2120
או אולי סביב דו"ח התעסוקה ביום שישי
כלומר יש מצב שנחזה בפריצה קדימה של 2120 כבר השבוע ועוד לפני דו"ח התעסוקה
אבל מאיזור 2140 או 2160 עד 2180 תהיה חזרה ל 2080 ומטה
וזה במקרה הטוב והסביר יותר
במקרה הפחות טוב והפחות סביר מתבצעת פריצת סרק תוך יומית של 2120 וזליגה מטה "

המצב כרגע הוא שאין לנו עדיין פריצה קדימה וסביר שמינימום ימתינו ליום רביעי לסקר ה ADP
יש להתייחס בחשדנות למצב כרגע במדדים שם על פי מה שכתבתי
וכך זה צריך להישאר עד שאעריך שנורית האזהרה הבעייתית שעליה הצבעתי נעלמה


מדד המעו"ף ירד אתמול עד 1632 אבל הסתובב וסגר עד לסיום סביב 1643
מחזור המסחר יש לציין היה נמוך משמעותית לתקופה
היה יום מסחר חריג מסיבה פשוטה -
המניות הדואליות הראשיות (טבע + פריגו) היו פסיביות ולא שיחקו תפקיד מרכזי
למעט נייס ואופקו
מניות הבנקים היו פסיביות גם הן
מי שכן העלה את המדד אלה מניות השורה השניה במדד

לסיכום:
המדד עשה לכאורה סיבוב מאיזור 1632
האם זה סיבוב אמיתי ?
אני חושד שלא...(או יותר זהיר... שמוקדם לומר)
המדד יכול להמשיך את המהלך המתקן שלו מעלה עד לאיזור 1660 שזו רמה שכתבתי שהוא יחזור אליה...ולמעשה אפילו זה מוטל בספק במסגרת המהלך שהתחיל אתמול
כלומר יש להתייחס בחשדנות לא רק ל S&P ...אלא גם למהלך העלייה התוך יומי שראינו אתמול במעו"ף
אני מסופק באם המדד סיים את המהלך היורד המתקן שלו ואני חשדן בעניין הזה עד שאודיע אחרת ...ולצורך העניין עד שאראה את המדד סוגר יום מעל 1667 כשהוא עושה את זה מלמטה ...עד אז החשד שלי הוא לעליית סרק ...ירידה חזרה...שבירת ה 1630 ...ולמעשה המשך המהלך המתקן הכללי במעו"ף


הבוקר הארבירטאז חסר משמעות
חוזה S&P ניסחר כרגע שלילי קל סביב ה 0.1% והמסחר בלילה הקרוב צפוי להיות מעורב
עם דגש על מסחר שלילי חלקי לפחות
הדאקס סיים אתמול חיובי סביב ה 11620
גם במקרה הזה כמו שכתבתי לעיל על המעו"ף ועל ה S&P יש להתייחס בכבדהו וחשדהו
אומנם כבר כתבתי שהדאקס יחזור מעלה ל 12200 אבל אני מסופק מאוד באם הוא סיים את הסייקל היורד המתקן שלו
הדולר יותר מאיים כרגע כלפי מעלה לחזרה לכיוון ה 3.95 עד 4 שקלים
כאשר מלמטה נימצאת ה 3.85
מבחינת המקרו -
אני לא מצפה לתנודה משמעותית בוול סטריט עקב נתון כלשהו היום
מעריך שימתינו למחר לפרסום סקר ה ADP ולאחר מכן לדו"ח התעסוקה ביום שישי


טווח מסחר להיום במדד המעו"ף:
1638 עד 1652
אתמול ציינתי שהמדד יכול לעשות יעד נוסף של התקרבות ל 1650 וחצייה שלה
אבל באופן כללי יש לקרא את רוח הדברים הכללי בסקירה
ויש להתייחס בחשדנות למהלך העולה שהחל אתמול


יום רגוע ומוצלח לכולנו בעז"ה
יראה

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il